♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 34 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡♡Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Juni 24 juni - PAnniek - Controle gynaecoloog 25 juni - Fijnedag- controle verloskundige Juli 1 juli - Mleenvs - controle verloskundige + plannen inleiding 1 juli - Meiske22 - geplande keizersnede Geboren ♡ 10 juni ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - meisje - Jesslynn - 2225 gram ------------------------------------------ jongen (5) | meisje (11) | verrassing (2) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Wel toevallig dat wij precies beide een keizersnede krijgen maar officieel ook tegelijk waren uitgerekend hihi !
Ja hier ook... ik weet niet zeker of er voorheen ook al visolie in zat. Vind ze wel mega stinken, niet perse vis maar wel heel vies. Soms als ik dan maagzuur had en beetje boerde proefde ik het nog eens... Heb de laatste vanochtend weggegooid. Er was eentje een beetje open gegaan ofzo denk ik en de geur in het potje was nog vele malen erger. Ging er gelijk van kokhalzen dus vond het best zo, klaar! Eet ook wel genoeg groente en fruit en neem wel weer vit d met baby mee zometeen vanwege borstvoeding. Heb de multi eigenlijk langer door geslikt dan vorige zwangerschappen, dacht met Corona wie weet dat het helpt voor een beetje extra weerstand ofzo... Maar nu toch elk moment bevallen dus ga geen nieuwe meer kopen.
Ik slik de zwangerschapsmulti van Orthica, daar zit ook visolie in. Ik slik het al non stop een jaar of 2,5, heb ook tijdens de borstvoeding geslikt (lagere dosis) en daarna was ik weer zwanger. Ik proefde dus ook nooit een vislucht maar in het afgelopen half jaar heb ik al drie potjes moeten terugsturen omdat er een capsule was open gegaan en daardoor alle pillen aan de buitenkant vies smaakten. Dus het kan een aanpassing in de receptuur zijn, maar het kan ook aan de potjes liggen! Je kan er altijd even over mailen of bellen ofzo!
@Meiske22 wat spannend dat je nu een datum hebt om naar toe te leven! En 1 juli is ook gunstig voor het verlengde vaderverlof Nog 8 daagjes! Woehoe!
Ik breek even in Ik slik die ook. Maar die van mij stinken niet. Volgens mij is er dan eentje stuk of zijn ze niet helemaal goed meer. Heb het wel eens vaker gelezen volgens mij. Als alles ook naar vis stinkt, lijkt het me best logisch dat er een stuk is.
Hey @Soturi ! Gek, heb daar nooit over nagedacht dat er iets mis met die pillen zou kunnen zijn. Potje is nu al bijna leeg dus ik laat dat maar voor wat het is dan. Haal wel nieuwe, zonder visolie denk ik. Ik heb de vorige keer ook tijdens borstvoeding de eerste maanden nog die vitaminen geslikt, ga ik nu ook doen denk ik.
Je zou in principe ook gewoon dezelfde weer kunnen halen. De kans dat het een goed potje is, blijft wel veel groter.
Die vistabletten had ik in het begin ook, vreselijk in combinatie met ochtendmisselijkheid. Ik slik nu davitamon en daar ga ik tijdens de borstvoeding nog mee door. Hebben jullie het ook zo benauwd de hele tijd? Ik krijg soms echt bijna geen lucht en dit warme weer helpt dan ook niet echt mee. Hij ligt ook nog steeds vrij hoog heb ik het idee. @Meiske22 ook al een datum, nog iets meer dan een week! Spannend! @Ebrum ook bijna een datum, spannend vrijdag! Wij hebben net de laatste buikfoto gemaakt, zal m even uploaden
Bijna 38 weken Ik vind het nu wel spannend worden. Nog minder dan 48 uur te gaan. Vanmiddag de laatste controle en dan wilde de gynaecoloog gelijk even kijken of het met ballon moet of dat er al genoeg ontsluiting is om donderdag gelijk de vliezen te breken.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 34 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡♡Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Juni 23 juni - Mer - laatste controle gynaecoloog 24 juni - PAnniek - Controle gynaecoloog 25 juni - Fijnedag- controle verloskundige 25 juni - Mer - bevalling inleiden Juli 1 juli - Mleenvs - controle verloskundige + plannen inleiding 1 juli - Meiske22 - geplande keizersnede Geboren ♡ 10 juni ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - meisje - Jesslynn - 2225 gram ------------------------------------------ jongen (5) | meisje (11) | verrassing (2) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Mooie foto, en prachtige locatie ook! Over 2 dagen al, dat is zeker spannend zeg. Ik hoop dat je geen ballon nodig hebt.
Misschien een rare vraag, maar het lijkt alsof ik zie dat de kleine 'ademt' want mn buik gaat op dat ritme steeds op en neer. Herkennen jullie dat ?
Nee, niet alsof hij ademt. De kleine man heeft wel vaak de hik. Dat herken ik als regelmatige plopjes op de plek waar zijn hoofd/borstkas ongeveer zit.
Ja heb ik ook! Dat je buik subtiel snel een beetje op en neer gaat. Ze oefenen dat in de buik alvast, trainen van die spieren. Zie je banner De hik heeft ze hier ook de meeste dagen wel, maar dat is harder en voel je inderdaad ook echt.