Dat snap ik dat je die niet meer loslaat.. Waar en mooi mannetje! Gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoon Jurre! Leuke naam! Het genieten is al begonnen als ik het zo lees
Hebben hier meer meiden last van misselijkheid ? Ik ben sinds vanmorgen vroeg misselijk en voel me gewoon niet fit... Kleine is wel lekker aan t trappelen maar voel me apart zegmaar...
In mijn geval zou ik zeggen, bel even met de verloskundige. Een niet fit grieperig kan iets zijn. Beter te vaak bellen dan te weinig heb ik maar weer geleerd. Als het gewoon misselijkheid is wat er bij hoort zo in de laatste weken zeggen ze het ook wel. Bij mij was de misselijkheid, wel gepaard met hoofdpijn, maar ook dat niet fitte gevoel dus iets heel anders!
Ja heb ook echt slecht geslapen hoor... Maar ik dacht ik eet wat, misschien helpt het... Maar het zakt niet...
helaas, na een vreselijke nacht qua slapen met veel menstruatie krampen in buik en rug, geen verdere actie! Nu is het nog heel licht aanwezig, maar goed te doen, dus ik denk dat we maar weer rustig afwachten, wat moet ik anders hé Hopelijk alvast een beetje extra ontsluiting gecreëerd!
Wat vervelend zeg! Ik be m’n hele zwangerschap al misselijk in de ochtend zolang m’n maag leeg is, maar als dit kwaaltje bij jou nu pas komt lijkt het mij niet daardoor te komen? Of heb je al heel lang niets gegeten? In dat geval gaat het bij mij altijd weg nadat ik wat gegeten heb. Ik heb ook last van misselijkheid als ik heel veel eet of als er een boer dwars zit, dan trekt na de boer m’n misselijkheid weg. Ik zou ook even de vk bellen als je je ongerust maakt.
Ja precies.. Wil niet voor elk witwasje bellen zegmaar.. Ik ga proberen nog even een uurtje te slapen.. Kijken of dat helpt...
Alweer drie uur lang non stop voorweeen, voelbaar in m’n buik en rug. Nu maar even gaan liggen want het is best uitputtend. Oew ik vind het spannend!