Ik kom toch steeds even spieken of de baby van @Frummels zich al heeft gemeld... En hoe gaat het met jou @Meiske22 ? Voel jij je al beter?
Nee zo voelde het niet. Meer als non stop menstruatiekramp in m’n buik en rug, dus zonder de pieken en dalen van een wee. Minder heftig qua intensiteit, maar doordat het uren aanhoudt is het wel pittig. Maar helaas....toen ik vanmiddag ging liggen nam het na een uurtje af en is niet meer terugkomen. Het is nu meer een licht zeurend gevoel op de achtergrond... Benieuwd wat de aankomende nacht en dag gaat brengen...
Hier al uren wakker met voorweeën... Wel elke 5-8 min ofzo dus het lijkt bijna wat, maar echt pijn doet het ook niet. Spannend...
Spannend allemaal meiden! Wij zijn weer lekker thuis! Jurre vindt het aanhappen en drinken nog wat moeilijk dus dat duurt iedere keer even maar uiteindelijk drinkt hij wel. Hij ligt nu heerlijk naast me in het grote bed te slapen. Sinds hij helemaal uitgevouwen is lijkt hij zoveel op zijn jongste zus. Oh vreemd hij draait de foto, even kantelen dus
Helaas alles weer weg. Hoop toch niet dat dit meer nachten zo gaat zijn, had al mega slaapgebrek... Ontbijt op en maar terug bed in nog.
Lief dat je het vraagt ! Ja ik had even geslapen en toen zakte het weer af gelukkig ! Heb alleen erg last van mn nek nu, maar heb ook erg raar geslapen + last van t virus op t moment... Het jeukt en zit in fase 2, dus zodra de blaasjes eindelijk knappen en uitdrogen, gaat t pas minder worden... Nog maar 4 dagen te gaan, dus nog even doorbijten !
Uiteindelijk was het nog even de vraag of we gisteren naar huis mochten, want ze vonden dat Bram toch wel erg geel zag. Dat was even een teleurstelling, maar gelukkig vielen de uitslagen mee en mochten we toch echt gisteren naar huis. Vannacht onze eerste nacht thuis, was spannend met zo'n hele kleine , maar het is super gegaan en ik was blij weer in m'n eigen bed te slapen! Het echte grote genieten is nu echt begonnen. We hebben dezelfde kraamzorg als bij onze eerste dochter* dus dat is wel heel bijzonder, dat ze nu bij ons mag kramen mét een kindje in huis.
Wil je aub goed op jezelf letten meis! Een stijve nek is ook een teken van hoge bloeddruk, dat had ik namelijk ook. Hopelijk drogen de blaasje snel uit en wordt de jeuk minder!
Jurre heeft net zijn eerste badje gehad. Hij valt alleen te snel en te veel af. Weegt nu nog 2970 gram dus ruim 200 gram afgevallen in maar 1,5 dag. Hij mag nog maximaal 20 gram afvallen om binnen de 7% te blijven. Gelukkig heeft hij net in 1x aangehapt en gedronken.
wat jammer Hanneke! Ja pittig is dat he, dat je dan de halve nacht wakker ligt, ‘voor niks’. Ik was ook helemaal gesloopt gisterochtend. Hier ook geen voorwee meer te bekennen sinds gistermiddag...
Wat fijn dat jullie naar huis mogen! Al was het gister wellicht wel lekkerder daar in het airco ziekenhuis dan in de hitte thuis, dus die dag heb je mooi nog meegepakt. Tenminste vanuit mijn perspectief, want ik lag hier als zwetende otter in bed haha... O dat is zeker bijzonder zeg, dat je het dan op deze manier de kraamperiode van de jongste kan afsluiten, waar deze kraamverzorgster bij het eerste kindje is begonnen.
Wat vond hij van lekker badderen? Had hij het naar z’n zin? Hopelijk komt ie snel weer aan! M’n dochtertje was toen ook meer dan 7 procent afgevallen en toen hebben we haar met m’n eigen melk wat bijgevoed. Ik had prenataal gekolfd maar wellicht als je zou willen bijvoeden met eigen melk zou je tussendoor nog wat kunnen kolven om wat op te sparen? Bij m’n dochtertje bleek er alleen later niet zoveel reden tot paniek volgens mijn lactatiekundige die ik had ingeschakeld, omdat ik een ruggenprik had gehad en dan ga je aan een infuus met vocht en dat krijgt je baby dan ook binnen. Dus ze werd een stukje zwaarder geboren dan ze eigenlijk was door extra vocht. We konden dat ook zien doordat ze de eerste dag vijf plasluiers had in plaats van de gebruikelijke 1.
Oh ik heb ook een infuus met vocht gehad dus dat kan ik nog wel even tegen de kraamhulp zeggen. Heb 8 spuitjes borstvoeding van 10 ml in de vriezer zitten ook al van tevoren gekolfd dus dat komt wel goed.
Ja ik heb echt helemaal niks gemerkt van de hitte de afgelopen dagen, dus dat was wel lekker. Afgelopen nacht thuis was nog wel benauwd , maar vandaag is het alweer een stop beter te behappen.
Jaaa komt goed meis. Heb echt verkeerd gelegen vannacht want de nekpijn is te doen nu, t is echt met bepaalde bewegingen dat ik denk ; !&@&$*! wat een gevoel . Die jeuk is op dit moment hetgeen waar ik echt moe van word... Ook de kleine heeft minder ruimte merk ik, want me buik is een partij misvormd als hij gaat bewegen .
Goed voorbereid zeg! Ik ben ook weer bezig met een voorraadje aanleggen in de vriezer. Ja het schijnt dus niet zo bekend te zijn dat een infuus dat effect heeft op het geboortegewicht van het kind. Je kan het dus blijkbaar zien als je kijkt naar de plasluiers op de eerste dag, dat het er dan meer is dan 1.