Oooh natuurlijk, daar dacht ik niet aan!! Ik heb toch geskied!! Stelt niks voor hoor, minihellinkje, maar ben supertrots op mezelf!!
Sjonge, wat kunnen jullie kletsen! Bedankt voor jullie meelevende reacties. Laten we hopen dat we over een maand of 8 allemaal een blozende baby in onze armen hebben! Wij hebben het al aan mijn ouders verteld, omdat, als het mis gaat, het heel fijn is dat ze ons kunnen steunen.
Ach lieverd wat een vreselijk verhaal....en dat je niet gehoord wordt door de medische stand, dat maakt zo machteloos. En lijkt mij ook lastig om dat dan later een plekje te geven. Ik hoop zo dat deze kleine gezond is en tot het einde goed blijft zitten. Dikke knuf!
Hier ook mijn ouders en zusje het al verteld... Zodat ik veel steun en liefde van ze krijg wanneer het toch misgaat...
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli Siamara - 36 jaar - 1e kindje Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) Liselou - 36 jaar - 6e kindje Dana92 - 27 jaar - 1e kindje ( ingeleid 39wkn, dus dan eind juni) 2 juli Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 3 juli Rots - 34 jaar - 1e kindje 4 juli Frummels - 32 jaar - 2e kindje Inu - 37 jaar - 4e kindje (2 sterretjes) 5 juli 6 juli Melon - 28 jaar - 2e kindje Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje 7 juli 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 8 juli 9 juli 10 juli Mer - 37 jaar - 4e kindje Ebrum - 28 jaar - 2e kindje Lola83 - 36 jaar - 3e kindje 11 juli Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 12 juli 13 juli 14 juli Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje 15 juli Afspraken: 8 november- Kon87 - intake/ echo 12 november - Frummels - gynaecoloog/echo 13 november - Inu - echo 14 november - Ebrum - echo 17 november - Frummels - intake VK 18 november - Rots - echo 20 november - 14.45 - Siamara - echo 25 november - Dana92 - VK intake/echo 25 November - Fijnedag - VK intake/echo 26 November - Dana92 - GYN termijnecho 26 november - Inu - intake perinatoloog 27 November - Mleenvs - intake VK + echo 28 november - 1Hanneke - VK intake/echo 3 December - Kon87 - termijnecho 4 December - Lola83 - VK intake/echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Hallo dames! Een hele groep wordt het al zo Ik sta ondertussen helemaal stijf van de spanning en ga uit een soort van waanzin weer testjes doen Ik ben ook flink ziek geweest deze week, dus nu hebben we morgenmiddag al een echo bij een verloskundige in de buurt (precies met 6 weken). Kon echt niet meer wachten tot de 18de!
Hoi allemaal, Ik lees al eventjes mee Wij zijn onverwacht in blijde verwachting van ons 3e wondertje Voor onze 2 jongens veel miskramen gehad voor het geluk met ons was. En nu opeens compleet onverwacht alweer 6.2 weekjes. Kan het gewoon niet geloven, en met vlagen vliegt het me ook enorm aan. Bang bang en nog eens bang. Stel je voor dat... Met precies 4 week een echo gehad bij de gyn je zag niet veel maar dat wat we zagen was goed. Mooi dik slijmvlies met een speldenknopje zwart wat een begin van een vruchtzakje kon zijn. Morgen om 13.45 hebben we weer een echo en zou er misschien een kloppend hartje te zien zijn. Dan zou ik 6.3 week zijn. Echt suuper spannend. Enige kwaal die ik op het moment heb is super moe en zere borsten En natuurlijk gefeliciteerd meiden met een mooie echo. Daar kan ik al enorm van genieten! Zo bijzonder mooi
Welkom allemaal! Morgen al de eerste echo's, wat spannend! Succes dames . Wij hebben het voorheen ook altijd snel verteld, ook met de gedachte: gedeelde smart is halve smart, gedeelde vreugde is dubbele vreugde. Maar ik vind het nu zo mooi uitkomen met kerst dat ik toch ga proberen het nog even voor me te houden. Benieuwd of dat lukt!
Kun je zomaar een afspraak maken voor een extra echo? Heb hier ook aan getwijfeld om het bureau te bellen waar we bij aangesloten zitten want eerste afspraak is pas bij bijna 9 weken.. Maar weet niet zo goed wat ik als reden moet geven Wil toch wel heel graag weten of het hartje klopt
Sorry. Dat ging niet helemaal goed. Morgen inderdaad de eerste echo. Ik twijfel heel erg want ik het niet veel kwaaltjes en wil eigenlijk niet op vakantie met veel onzekerheid. Die er natuurlijk wel gaat zijn als we geen hartje zien kloppen. En ik weet ook dat die kans met deze termijn heel groot is. Moeilijk moeilijk!
Bij onze verloskundige maken ze alleen maar een vroege echo bij bloedverlies of eerdere miskramen. Bij ons kun je wel afspraak maken voor pretecho vanaf 7 weken. Vroege echo kost iets van 35 euro, dat valt gelukkig mee.
Ik heb andere keren ook altijd tot de termijnecho rond de 11 weken moeten wachten. Maar gezien mijn vorige miskraam en vakantie werd dit voorgesteld.
Ik doelde idd ook meer op zonder medische noodzaak! Of je dat dus tegen betaling extra kunt aanvragen @Kon 87 die kwaaltjes, die heb ik ook bijna niet hoor! Alleen af en aan pijn in de borsten, vooral savonds en sochtends bij het opstaan dat het voelt alsof ze erafscheuren en ik ze vast moet houden. Soms wat moe. Aan het begin steeds wakker snachts maar dat word eigenlijk ook al minder..