1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    @Lola83 hoe is het nu? Heeft het bloeden doorgezet of is het weer gestopt? Ik vind het zo naar voor je, die onzekeheid...

@Siamara heb je alweer gevoelige borsten? Ik hoop zo dat je weer wat meer kwaaltjes voelt momenteel! Bij mij was stoppen van kwaaltjes ook nooit een goed teken maar tijdens de zwangerschap van m’n dochter kon ik zo een hele dag geen gevoelige borsten hebben (wat heel veel stress gaf) en dan de dag erna ineens weer wel.

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Nou dat had ik dus ook bij m’n clearblue, alleen daarvoor al, doen ik hem in m’n urine doopte reageerde hij niet...Heb nu de plek waar ik hem gekocht heb maar gemaild in de hoop dat ik m’n geld terug krijg.

3. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Hij reageerde wel want het wachtsymbool knipperde maar toen dat stopte bleef het schermpje zwart..

Clearblue kan ik maandag bellen zie ik op hun site dus dat ga ik dan maar doen. Zonde van zo'n dure test.

4. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Fijn zo'n duidelijke knaller! Die clearblue gaat vast en zeker 3+ aangeven :):)

5. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Hier nu erge last van buikkrampen...
    Alsof ik aan de diarree zal gaan raken zeg maar....
    Maar er komt niks....

Hebben meer meiden hier last van ?

Mijn ontlasting is namelijk gewoon hard en ik ga al moeilijk naar de wc....

Doet wel echt ff zeer...

6. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Als je symptomen écht zo afnemen zou je dat wellicht ook terug moeten zien in een zwangerschapstest. Misschien nog een test ertegenaan gooien? Een knaller stelt je mogelijk wat gerust ;).

Ps. Ik heb ook weinig symptomen maar toch ziet het er voor nu goed uit..

7. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb vanmiddag getest. Binnen 10 seconden een absolute knaller. Maar met deze termijn zegt dat niks, het duurt weken om hcg weer af te bouwen. Weet eigenlijk ook niet waarom ik die test deed. Tja, ik had 'm toch nog liggen...

Heb inmiddels een beetje pijn in m'n buik en rug. Ik denk dat 't niet zo lang meer duurt. Áls het bloeden start, dan hopelijk morgen, dan kan ik nog bellen voor een echo voordat ik maandag weer aan 't werk moet.

8. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Pffff en dan doe ik m'n beha uit om naar bed te gaan, zijn m'n borsten toch wel weer een beetje gevoelig... En de krampjes in m'n buik voelen weer als de groeikrampjes die ik al twee weken heb... Lichaam, wat doe je met me :(

9. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    By that logic kunnen je kwaaltjes met deze termijn niet zomaar verdwijnen. Je hcg blijft nog wel even hoog. Ik zou je wat minder focussen op de symptomen en wat meer op: geen bloed is goed. Ik begrijp wel waar je vandaan komt. Maar je kunt jezelf best wel gek maken zo. En er is ook een grote kans dat het wél goed zit. Succes!

Siamara vindt dit leuk.
  10. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Klopt, ik maak mezelf helemaal gek, maar na 3 miskramen en nog geen gezonde kindjes neem ik mezelf dat eerlijk gezegd niet zo kwalijk...

Maar we postten tegelijk, heb je gezien wat ik net schreef..? Ik heb toch weer een heel klein beetje hoop...

11. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    @Siamara ik snap je ongerustheid. Maar na 4 miskramen vind ik wel dat je lang wacht voor je 1e echo. Die had je allang moeten hebben. Nu ga je overal op letten, terwijl er misschien niks aan de hand is. Ik zou gewoon los laten hoe moeilijk het ook is!

12. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Hier zeurend gevoel bij eierstok en vollere borsten.

13. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Hoi hoi, even een update: het bloeden heeft doorgezet en ik loop nu al een paar dagen met maandverband..
    Het gekke is dat het bij weinig bloed blijft tot nu toe, en de zware krampen komen ook maar niet. Ik heb nog niet eerder een miskraam gehad, dus ik weet ook niet precies hoe dat gaat:)
    Morgen ga ik de vk nog een keer bellen en dan hoop ik te kunnen komen voor een echo.
    De symptomen nemen wel erg af. Heb geen last van mn borsten meer, geen vlagen van misselijkheid etc. Dus ik ga er echt vanuit dat het over is. Ik hoop op goed nieuws om door te kunnen gaan voor de volgende ronde!

14. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    IK wacht lang op m'n 1e echo..? Huh.. Ik heb met 4 weken gebeld en kon pas met 8 weken terecht... Daar kan ik toch niks aan doen? Kan nu alleen maar eerder terecht omdat ik me zorgen maak. Tjonge zeg :/

15. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    En "al lang moeten hebben", ik ben pas 6.4, ze doen niet eerder een echo dan 6.5 omdat de kans dat je geen hartje ziet en alleen maar onzekerder wordt heel groot is. Zelfs nu ik me zorgen maak wilden ze het niet eerder doen dan dinsdag.

Sorry, maar je reactie raakt me nogal.

16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Na 3 miskramen is het vroegst dat ze een echo doen met 7 weken, maar als ik 7 weken ben hadden ze geen plek. Nog eerder heeft geen zin. Hoeveel miskramen heb jij gehad? Aangezien je advies is "gewoon loslaten"?

Oh ja, in je handtekening staat mooie, dat moet mooi zijn ;)

17. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Ik wil er niet op in gaan.. mijn doel was alleen je gerust te stellen. Mijn excuses dat ik verkeerd ben overgekomen ;)

Sid84 vindt dit leuk.
  18. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Hier vanmorgen nog een testje gedaan..

De foto is gemaakt binnen 2min..

Door weinig symptomen (eigenlijk alleen obstipatie & ochtendmisselijkheid) dacht ik zit er wel wat of verbeeld ik het me alleen ?

Nou hier kan ik dus niet omheen hihi !
    Dat t maar snel 21 november mag zijn !

Bijgevoegde bestanden:

Ebrum vindt dit leuk.
  19. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Oh nee, dat klinkt inderdaad niet goed.:(
    Hopelijk kan je snel bij de vk terecht zodat je snel wat duidelijkheid hebt.

20. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Ik leef met je mee :( hopelijk snel duidelijkheid!

Deel Deze Pagina