Ah nee dit willen we niet horen @Lola83 en @Siamara ! Wat ontzettend klote... Ik ga voor jullie hopen voor een klein wonder en anders hopelijk snel een gezonde zwangerschap!
Nee, maar bij een beetje bruinverlies in combinatie met m'n afnemende symptomen weet ik genoeg. Morgen een echo om 11.30.
Thanks, maar ik ben de naïviteit wel voorbij. Heb m'n handtekening vast aangepast. Ergens is 't wel goed dat ik morgen pas kan komen voor een echo, de vorige keer had ik met bruinverlies nog een kloppend hartje en de dag daarna was alles weg...
Stiekem hoop ik echt dat je ongelijk hebt maar ik begrijp dat je jezelf alvast voorbereid op het ergste... Ik vind t zo erg voor je en ik wens je alvast veel sterkte meis... ♡
@Siamara en @Lola83 nee..... wat ontzettend klote.. Ik hoop toch dat jullie nog goed nieuws krijgen bij de echo. Ik heb bij de 3e ook met 5 weken en met 9 weken een bloeding gehad en dat bleek toch allemaal goed te zitten
Wat ontzettend verdrietig zeg....wat zal je je verschrikkelijk voelen. Ik voelde het ook altijd als het niet goed zat....je leert je lichaam zo goed kennen. Zit je in een ziekenhuis traject? Ik ben zelf na mijn vierde miskraam naar UZ Gent gegaan, daar hebben ze veel ervaring met vrouwen die herhaalde miskramen krijgen. Ik heb eerst utro en aspirine gehad, toen weer een miskraam, daarna m’n volledige medicatie cocktail die ik nu ook weer gebruik, toen kreeg ik nog een vroege miskraam (4+3 ofzo) en daarna mijn dochter. Ik ken nog drie stellen in mijn sociale kring die blijvend zwanger zijn geraakt door Gent. In zit ook in de FB groep herhaalde miskramen. Ik heb geen idee of je op deze informatie zit te wachten, maar mocht je meer willen weten of willen babbelen mag je mij altijd een PB sturen. Het klinkt niet goed, maar toch duim in nog even met je mee voor dat kleine wonder. heel veel liefs!
Thanks, ik zit ook in die FB-groep, heb er vandaag nog gepost... Nee, geen ziekenhuistraject, want er is niks gevonden. Ga nu wel nog voor een karyotypering (niet eerder gedaan omdat de gyn ons verkeerd voorgelicht had). Ik zou graag naar Gent gaan, maar als fulltime basisschoolleerkracht kan ik geen vrije dagen opnemen buiten schoolvakanties, dus ik denk dat dat erg lastig plannen wordt. Zit er niet in, vrees ik.