Kweetniet, er is geen inval hè, straks moet m'n klas ervoor naar huis gestuurd worden... Zo'n gedoe. Dat vraag ik liever niet van m'n baas.
hallo dames, op mijn telefoon word ik steeds uitgelogd, dus als ik iets wil posten moet ik mijn laptop erbij pakken, daarom dat ik niet zo actief meeklets. wat rot die onzekerheid voor sommige dames hier! ik hoop op een goede afloop! wij hebben een hele gekke echo gehad: de verloskundige zag in de gauwigheid een kloppend hartje en feliciteerde ons. op datzelfde moment raakte ze het beeld kwijt, wij hebben dus niks kunnen zien. ze vond het daarna ook niet meer terug (heeft een kwartier gezocht). er waren namelijk vrij veel follikelrestanten van de punctie te zien en de verloskundige kon tussen al die zwarte bollen geen vruchtzakje met vruchtje (meer) vinden. mogelijk heeft ze ons dus voorbarig gefeliciteerd. de schrik zit er goed is, net zoals de angst voor een BBZ. mijn testen zijn nog prima en de kwaaltjes zijn er ook nog. woensdag mogen we terug en hopen we duidelijkheid te krijgen....
Vreemd dat ze jullie met zoveel onduidelijkheid hebben weggestuurd. Hopelijk woensdag wel een mooie echo!
Jeetje, wat een vreemde situatie! Spannend dan wat het woensdag wordt! Ik hoop dat ze zich niet vergist heeft en jullie woensdag een duidelijk hartje zien. Veel succes met aftellen!
Ik heb bbz gehad. Zag ze een verdikt baarmoederslijmvlies? Hebben ze je niet laten bloedprikken. Daarvan kunnen ze zien, hoe ver je bent.
He gatsie, daar zit je ook niet op te wachten. Succes woensdag, al zal het waarschijnlijk wel goed zitten toch?
Had ze geen inwendige echo kunnen doen? Daar zie je vaak veel meer op. Vervelend om zo weggestuurd te worden zeg.
Dankjewel ❤️ Ik slik inmiddels al hele ehbo-dozen vol pijnstillers. Niet dat 't wat doet, maar toch... Ik hoop dat we zometeen geen hartje zien, dat betekent dat 't nog wel even kan duren tot het vruchtje eruitkomt. Zo naar om te zien ook, als het al bezig is. Was vorige keer ook zo
Hoihoi, Ik wil me bij de groep aansluiten. Ik ben 26 jaar, ongeveer 7-7 uitgerekend, 26e eerste echo. Het is de eerste keer allemaal, en alle berichten hier over miskramen en meerdere pogingen geven me wel een dubbel (en angstig) gevoel. Ik heb ongelofelijk veel kwaaltjes waar ik echt niet blij mee ben. En overal lees ik dubbele berichten. "Geniet er van! Wees dankbaar voor je kwaaltjes!" Maar de roze wolk is bij mij voorbij geblazen. Ik heb af en toe wel een blij moment wanneer ik me bedenk dat er een minuscuul klein hartje in mijn buik klopt, maar het valt me allemaal erg zwaar. Is dit een goeie binnenvaller? -- Siamara, ik duim voor een fantastisch mooie echo voor je.