ja niet heel spectaculair je ziet in het vruchtzakje alleen een mini mini mini stipje. Wanneer heb jij je echo??
Welkom en gefeliciteerd! Wauw mogelijk een tweeling, spannend zeg!! Roepen hier mensen ook voor de grap, bedoeling is dat de derde de laatste is en dan grapjes maken dat het er vast 2 of 3 zijn... Uhm... Zou toch wel schrikken
Wij hebben ook alleen 1 kinderkamer... Kids slapen samen, baby eerst bij ons en later stapelbed erbij. Of ooit verhuizen. Ga me er nog niet druk om maken. De eerste reacties 'oh dan is je huis wel erg krap...' zijn helaas al wel binnen. Geldende norm in NL helaas dat je niet meer kinderen dan kamers mag hebben ofzo. Nou pech hoor, voldoen aan de geldende norm deden we over het algemeen toch al niet
Wauw, @Cranberryjuice, wat spannend! Heel veel succes morgen, @Frummels! Lieve @Siamara, heel veel kracht en sterkte gewenst!
@Cranberryjuice wow dat zal even nieuws zijn geweest. Benieuwd hoe je volgende echo is. Heb je een bbz gehad dat je al zo vroeg een echo had?
@Cranberryjuice Welkom! Wauw, een tweeling, spannend zeg! Hoop dat het goed blijft gaan. Ik heb als kind ook lange tijd in een stapelbed met broer of zus geslapen, was hartstikke gezellig . @Frummels Heel veel succes morgen! Hoe laat mag je?
Nee ik woon in Italië daar is het de gewoonte om bij 5 weken een intake te hebben en dan meteen een echo! Echt heel anders dan NL! Ik zal vanaf dan elke 3 weken een echo hebben
@Cranberryjuice wat spannend! Hopelijk over een paar weken 2 mooie kloppende hartjes. Bizar het verschil per land. Ik vind dat we in Nederland we heel weinig echo's krijgen. Fijn dat je elke 3 weken even mag spieken! @Frummels succes morgen!
de hele zwangerschap door? Ik krijg ook elke afspraak bij mijn vk een echo als ik wil maar pas vanaf een week of 8-9 de eerste echo omdat ze geen super apparatuur hebben, alleen voor ‘de leuk’. Ik zit in het eerste trimester bij m’n gyn voor de echo’s. Krijg er een aantal extra door mijn verleden.