Ik werd net gebeld door het echobureau. Hadden ze per ongeluk onze tijd van 19.30 uur aan iemand anders gegeven. Of ik dan dinsdag kan. Dus ik zei " nee dat duurt me veel te lang. Ben nu al aan het aftellen. Heel dom maar kon wel huilen haha ( hormonen ). Nu mogen we zaterdag om 12 uur. Zijn dan wel 6 weken en 5 dagen, maar gaan het proberen
Wat fijn @Frummels fijn dat je zo snel weer een echo hebt. Hopelijk vliegen de komende 6 weken voorbij.
Nog meer meiden last van pijn in onderbuik? Lijkt op een soort groeipijn maar komt heel sporadisch een keer voor en dan voor maar 10min ... ? Verder super misselijk en beginnende last van borsten...
@Meiske22 ja, al flink last onderin m'n buik. Afgelopen 2 dagen gewerkt en was erg druk (zorg) voel echt al m'n banden trekken. Ook last onderin m'n rug Soms zeurend gevoel, soms een. Paar steken Misselijkheid valt nog mee. Maar begon bij mij vorige keer pas rond de 7 weken. Wel erg gevoelige borsten. Bh zit echt niet lekker meer.
Ja dat herken ik wel.. Ik werk in de kinderopvang.. Misselijkheid was bij mij alleen in de ochtend maar nu ook bij t avondeten... Borsten zijn het alleen mn tepels tot nu toe...
Ik was vanmorgen voor het eerst supermisselijk, gelukkig niet hoeven overgeven of zo en rond een uur of 10 trok het weer weg.
Heh dat is toch gek! Als ze die tijd aan iemand anders hebben gegeven terwijl jullie op die plek stonden dan moeten ze degene die ze dus perongeluk jullie tijd hebben gegeven maar weer afbellen en verzetten! Omgekeerde wereld?
Ja vorige week regelmatig last van gehad. Het trekt nu weer weg. Het schijnt heel normaal te zijn en niet iets waar je je druk over hoeft te maken. (bij twijfel altijd VK bellen!) Misselijkheid is hier 24/7... en van cup B naar cup C! Verder kan ik met alles mee praten op overgeven na, die heb ik nog niet van mijn bingo kaart af kunnen strepen.
Ja wel af en toe van die scheuten gehad dat ik er echt ff bij moest gaan zitten! Schrok er behoorlijk van
Niet precies zoals jij het beschrijft maar meer in mijn liezen als ik ineens snel opsta of als ik me uitrek of zo komt er zo'n pijnscheut. Volgens mij zijn dat de banden van de baarmoeder.