Dankje! Ik hoop het echt, het is ook maar weinig, bereikt mn ondergoed geeneens. Heb het bij mn zoon ook wel gehad en dat liep goed af... Maar toch is het weer zoooo spannend!! Blijf vandaag met zo'n brok in mn keel zitten, half paniek gevoel... Pfff stresskip ook... Gister wel veel ontlasting en flink met zoon gestoeid, misschien is dat het dan... Kan die uren op de klok wel weg kijken, wat zal ik blij zijn als ik de baby gewoon kan voelen straks!!
Ik herken wel dat ik ook totaal niet misselijk ben, wat ik de vorige 2x wel was, vandaar dat ik nu niks doorhad Ik heb vooral zin in vette hap, waar ik eigenlijk niet aan toegeeft.. En ik merk wel dat als ik eet dat ik heel snel volzit en dan dus even rust moet houden anders gooi ik het er weer uit. En ik heb zin in dingen die niet mogen, blauwe kaas, smeerpate en vorige week had ik ineens zin om pindakaas toen had ik het moeten weten, ik gruwel normaal van pindakaas
Hear hear.. Ik denk ook dat het niets iets. Dan had je nu wel meer gehad. Het kan gewoon oud innestelingsbloed zijn of een adertje wat eerder al gesprongen. We blijven duimen!
@1Hanneke wat schrikken zeg. Begin van de zwangerschap is al zo spannend en al helemaal als je dan wat bloed verliest. Bij mijn oudste zoon heb ik van week 6 tot 9 bruinverlies gehad.
Blauwe kaas mag toch gewoon, de meeste zachte kazen in NL zijn gewoon gepasteuriseerd. En zo heel af en toe een boterham smeerpate mag dacht ik ook, zolang het niet dagelijks is. Zit minder vit A in pate dan in een stuk lever in zijn geheel. Ik heb nog nergens specifiek zin in eigenlijk... Steeds vrij misselijk dus weinig zin in eten en snel vol. Scheelt wel met al die pepernoten en dergelijke dat ik me nu goed in kan houden
Klopt, maar deze blauwe kaas zat in een salade en ik kon niet checken wat het van gemaakt is, dus dan neem ik liever het risico niet. Paté mag beperkt inderdaad, geloof dat 1 boterham per dag mag, alleen ik mag het van mezelf niet, omdat spina bifida in de familie voorkomt, dus die extra vitamine A raden ze dan wel af, dat verhoogd de kans namelijk. Beetje een gedachten om niet de goden te verzoeken zeg maar. Verder ben ik niet overdreven spastisch met eten, maar als ik het niet vertrouw dan doe ik het toch maar niet.
Ja je hebt helemaal gelijk, beter dan iets te voorzichtig. Van vitamine A en spina bifida wist ik niet, alleen van foliumzuur.
Ik heb iedere keer snachts last van menstruatiepijn. Vandaag was het erg hevig. Overdag voel ik me goed.. iemand herkenbaar?
Beetje zo'n zeurende pijn? Dat herken ik wel, ook wel vaker in de nacht maar af en toe ook wel overdag.
Pffff. Ook hier bloedverlies, helder rood. Wel na het hebben van ontlasting, maar zo begon het ook toen ik een miskraam had een paar jaar geleden. En dan moet ik vanmiddag vrolijk verjaardag vieren. Zo geen zin meer in.
Was het veel dan? Anders zou ik denken dat het gewoon van de ontlasting komt. Heb je zelf een verjaardag te vieren? Kan mij voorstellen dat je er dan even niet bij bent met je gedachten.
Nee, was niet veel. Maar gezien het de vorige keer ook zo begon, zie ik het somber in. Het is helaas afwachten. Bij onze VK doen ze pas echo's vanaf 7 weken, ook bij bloedverlies. Ja, 3 verjaardagen in 1. M'n jongste zoontje was afgelopen donderdag jarig en komende donderdag zijn m'n middelste zoontje en ikzelf jarig
Ah ja ik zie het in je onderschrift, gefeliciteerd! Druk dagje dan wel inderdaad. Hopelijk kan het je ook een beetje afleiden. Het is inderdaad maar afwachten dan.
He bah, daar zit je nu echt niet op te wachten. Hopen dat het daar bij blijft en de verjaardagen je gedachten een beetje kunnen verzetten.
Nog meer meiden last van rekbare afscheiding ? Heb t nu 2x gehad in nog geen week tijd.. Dacht altijd dat dat pas was wanneer je eisprong eraan kwam haha
Ik lees ook overal dat vrouwen totaal geen zin in seks hebben in het eerste trimester.. Bij mij is het omgekeerd? De eerste 2 weken dat ik het wist durfde ik het niet .. Maar daar ben ik wel overheen. Misschien komt het ook omdat ik niet misselijk ben of iets. Als dat wel zo zou zijn zal het natuurlijk anders liggen. Alles voelt ook anders? Misschien allemaal wel heel persoonlijk maar wou even weten of ik de enige was