Het heeft hier helaas doorgezet. Net het vruchtje verloren. Geen juli baby voor ons. En ik keek zo uit naar een zomerkindje. Dat gaat m niet meer worden. Als we meteen doorgaan wordt het alweer herfst. Eenecho met bloedverlies heeft dus ook geen zin. Zo zie je maar weer. Ik had liever het hartje niet zien kloppen.
Ah neee @Kon 87 @lindajl wat vind ik dit erg... Heel veel sterkte dames, ookal hebben jullie daar op dit moment natuurlijk ff helemaal niks aan
Lief van jullie. @lindajl. Mijn gevoel is hetzelfde. Ik zag zó uit naar een zomerkindje. Zeker omdat het onze laatste is en ik extra lang verlof neem. In het beste geval zit ik dan de herfst/winter binnen met 3 kinderen. Zo zie je maar weer dat het allemaal niet te plannen is.
Bedankt voor jullie reacties meiden! Hopelijk mogen jullie over een maand of 7/8 een prachtig kindje of kindjes in jullie armen sluiten!
Dat herken ik. Ik krijg ook een beetje flashbacks naar toen ik mijn miskraam had 2 jaar geleden. Zit eigenlijk te wachten tot het moment dat ik begin te bloeden... Terwijl ik totaal geen reden heb om aan te nemen dat het niet goed zit. Gelukkig ben ik woensdag aan de beurt! Kan niet wachten om even bij deze kleine kruimel te spieken.