Super lief hoor de kinderen reageerde. Dat is wel leuk met oudere kinderen. Mijn dochter snapt er allemaal nog niks van We hebben het wel vanmiddag aan de oma's verteld. Straks m'n broer. Van het weekend m'n schoonzusje en zwager en de voogden van Joleyn en 'Brummel' (dat zijn vrienden van ons). De rest vertellen we waarschijnlijk kerstavond, omdat we dan de termijnecho hebben en ik eigenlijk dan pas echt weet hoever ik ben. Werd nu geschat op tussen de 7 en 8 weken.
Jeetje wat schrik ik van de berichten.. Heel veel sterkte @Dana92 Als je behoefte hebt om te praten, ik weet hoe je je voelt. Heb het helaas al 2x mee mogen maken. Vind deze zwangerschap echt dood eng
lieve Dana wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Mocht je nu of later wat willen weten over opwekken middels medicatie mag je mij altijd een berichtje sturen (heb ik drie keer ervaring mee). Heel veel liefs
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) Liselou - 36 jaar - 6e kindje Chantej - 31 jaar - 3e kindje 2 juli 3 juli Rots - 34 jaar - 1e kindje 4 juli Frummels - 32 jaar - 2e kindje Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (1 sterrenkindje) 5 juli 6 juli Melon - 28 jaar - 2e kindje Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje 7 juli 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 8 juli 9 juli 10 juli Mer - 37 jaar - 4e kindje 11 juli Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 12 juli Ebrum - 29 jaar - 2e kindje 13 juli Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje 14 juli Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje 15 juli Afspraken: 26 November - Dana92 - gyn/controle/echo 26 november - Melon - echo VK 26 november - Erikaasje - VK intake/echo 26 november - ebrum - GYN 27 November - Mleenvs - intake VK + echo 21:00 28 november - 1Hanneke - VK intake/echo 2 December- Chantej- intake VK/ termijn echo 5 december - Meiske22 - intake/echo 16 december - Mer- Termijnecho 17 December - Fijnedag - Termijnecho 23 December- Chantej- geslachtsbep 13 week 23 december - Meiske22 - termijnecho 24 december - PAnniek - termijnecho + gyno/behandelplan ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92[/QUOTE]
Ben er vandaag mee begonnen, heb in het ziekenhuis 1 pil gehad die ik daar in moest nemen en die ik moet inbrengen meegekregen
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) Liselou - 36 jaar - 6e kindje Chantej - 31 jaar - 3e kindje 2 juli 3 juli Rots - 34 jaar - 1e kindje 4 juli Frummels - 32 jaar - 2e kindje Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (1 sterrenkindje) 5 juli 6 juli Melon - 28 jaar - 2e kindje Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje 7 juli 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 8 juli 9 juli 10 juli Mer - 37 jaar - 4e kindje 11 juli Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 12 juli Ebrum - 29 jaar - 2e kindje 13 juli Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje 14 juli Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje 15 juli Afspraken: 26 November - Dana92 - gyn/controle/echo 26 november - Melon - echo VK 26 november - Erikaasje - VK intake/echo 26 november - ebrum - GYN 27 November - Mleenvs - intake VK + echo 21:00 28 november - 1Hanneke - VK intake/echo 2 December- Chantej- intake VK/ termijn echo 5 december - Meiske22 - intake/echo 13 december - Liefwolkje - vlokkentest 16 december - Mer- Termijnecho 17 December - Fijnedag - Termijnecho 23 December- Chantej- geslachtsbep 13 week 23 december - Meiske22 - termijnecho 24 december - PAnniek - termijnecho + gyno/behandelplan ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Ik heb van de gyn progesteron eitjes gekregen die ik moet inbrengen hebben jullie hier ervaring mee ofs? Ben nogal sceptisch. Mijn lichaam maakt zelf genoeg progesteron aan neem ik aan. En op internet lees ik dat dit gebruikt wordt om vroeggeboorte tegen te gaan.
Utrogestan? Ik meen dat ik er wel eens over gelezen heb bij dames die herhaalde vroeggeboortes/miskramen (?) hebben gehad, maar niet standaard zonder aanleiding. Alleen omdat je een tweeling krijgt?
Nee progesteron misschien heet het anders hier omdat ik in het buitenland woon maar het is een eitje met progesteron die ik in moet brengen. Misschien ik vind het maar raar heb maandag weer echo dan maar even vragen of het echt nodig is.
Utrogestan is ook progesteron, ook eitjes om in te brengen, denk hetzelfde maar dat het dan in NL anders heet. Wat ik zo gauw lees is dat het meestal gegeven wordt bij herhaalde miskramen (die mogelijk door laag progesteron veroorzaakt worden/ IVF traject/ vermoeden van laag progesteron. In sommige landen wordt dat vaker gebruikt dan in NL. Hebben ze je progesteron geprikt? Het kan volgens mij sowieso geen kwaad, alleen dat je bijwerkingen als nog meer vermoeidheid kan hebben en dat je schijnbaar wel inlegkruisjes nodig hebt ervan. Anders eens bellen wat de reden is dat je het moest nemen? Als ze het echt nodig vinden is het denk ik wel zaak om juist deze periode te gebruiken. Zag tot 12 wkn voorbij komen.