1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Wel = zelf een

2. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @Frummels Ik heb donderdag de termijnecho dus dan kunnen ze weer goed meten. Nog even geduld dus.
    Jouw echo foto is ook prachtig, echt al een mini mensje. Wat fijn dat alles nog goed gaat!

@liefwolkje Ik ben ook benieuwd naar hoe de vlokkentest ging. Moet je nog even wachten op de uitslag?

@Cranberryjuice Wat goed dat ze allebei mooi groeien!

Frummels vindt dit leuk.
  3. Stephanie1991

Stephanie1991 Actief lid

7 sep 2019
    326
    407
    63
    Ik heb vorige week nog een echo gehad met 9+3, de termijnecho staat de 23e gepland met 11+1 de baby was al goed aan het bewegen en vandaag ga ik eindelijk de dubbele cijfers in:D nog 14 daagjes dan kan ik nog meer gaan genieten.

Bijgevoegde bestanden:

Melon, Mleenvs, Liselou en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Erikaasje

Erikaasje Lid

29 okt 2019
    45
    30
    18
    Vrouw
    Algemene vraag
    Vanaf hoeveel weken zou je de kleine kunnen voelen? en hoe zou je het omschrijven?

@Stephanie1991 Ook mooie foto's!!

Stephanie1991 vindt dit leuk.
  5. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik voelde de oudste met 17 weken, middelste met 15 weken en de jongste al met 14 weken. Moest er in het begin wel voor gaan liggen en me concentreren. Alsof iemand je van de binnenkant aait vond ik het voelen :D

Erikaasje vindt dit leuk.
  6. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    De eerste voelde ik pas met 20 weken. Eerste zwangerschap dus ook geen idee wat je moet voelen. In het begin denk je wat zijn m'n darmen aan het rommelen, maar als je je dan gaat concentreren met je hand aan een kant en je voelt dan ineens daar je 'darm' dan kan het wel eens je baby zijn die contact met je maakt.
    Bij de 2de zwangerschap voelde ik de baby al met 15 weken, zo blij dat ze zo vroeg van zich liet horen, 9 maanden onzekerheid, maar de contactmomentjes maakte het dragelijk, ze beweegt in ieder geval nog :) nummer 2 vond het spelletje met de afstandsbediening op m'n buik erg leuk.. Zo kon ik ook al vroeg aan de buitenkant zien dat ze schopte en m'n man dus ook.

Erikaasje vindt dit leuk.
  7. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Kan niet wachten tot het 23 december is om weer even te spieken zeg...

Merk dat de laatste weken erger zijn als de afgelopen weken...
    Nog maar heel even dames...

Hebben jullie al een voorgevoel van wat t word ?

8. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Wat duren die weken lang he als je op een echo wacht.
    Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat ik een meisje krijg.

9. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Ja terwijl het voor mij niet zo heel lang geleden is dat ik mocht spieken hihi...
    Ik wil gewoon dat t allemaal goed gaat of dat je elke dag ff een smsje krijgt met ; alles gaat goed, slaaplekker. :roflmao:

Ik hoop op een jongen, en mijn vriend ook...
    Maar als het een meisje is, vind ik dat net zo leuk hoor hihi ! :)

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Nou niet echt maar als ik moet gokken zeg ik jongetje. Ik zou het allebei super leuk vinden, 1 van elk geslacht of 2 zusjes.

Meiske22 vindt dit leuk.
  11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Baseer je ook iets daarop zoals symptomen of is het een heel sterk voorgevoel? Ben benieuwd! Had je dat vorige zwangerschappen ook?

12. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Wat fijn dat jullie goede echo’s hebben gehad @Frummels en @Cranberryjuice en @Stephanie1991 !

Mijn voorgevoel is dat het een jongetje is, ik voel me zo anders dan bij de meiden namelijk. Het maakt me echt niks uit wat het is in ieder geval.

De vlokkentest ging goed! De procedure op zichzelf stelt niet zo veel voor en is zo gebeurd. Het wachten is spannender. Als het goed is krijgen we komende week (gok rond donderdag/vrijdag) de eerste uitslag en dat is dan van down/ patau/ edwards als ik het goed zeg. Dan over een week of 2/3 de uitslag van de rest, dat duurt iets langer. We kunnen dan ook het geslacht al weten! Ik hou jullie op de hoogte :)

Frummels, Melon, PAnniek en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Nou ik ben voor ik zwanger werd naar meerdere helderziende geweest. En ook nog een vriendin die dingen ziet ,zeiden allemaal , onafhankelijk van elkaar , dat ze een dochter zagen.
    En de Chinese astrologie ( die bij al mijn kinderen klopte) zegt ook meisje.

Frummels vindt dit leuk.
  14. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Succes vandaag @Mer hoe laat mag je

15. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @Erikaasje Ik voelde mijn zoon pas toen ik rond de 20 weken was geloof ik. De placenta zat aan de voorkant dus dat hielp ook niet mee. Ik vond het in het begin een beetje lijken op vlinders in je buik of van die kriebels die je krijgt als je in een achtbaan zit.

Ik heb een heel sterk gevoel dat het een meisje wordt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik er ook van overtuigd dat het een jongen was en had ik gelijk.
    Zou leuk zijn maar nog een zoon lijkt me ook heel leuk, zo dicht op elkaar.

16. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Om 1 uur, ben best zenuwachtig!

Meiske22 vindt dit leuk.
  17. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik was er eerst van overtuigd dat dit weer een meisje zou zijn omdat ik weer zo misselijk ben iedere ochtend. Bij zoon had ik dat niet en bij de meiden wel.

Maar ik heb vorige week zo'n realistische droom gehad dat het een jongen was en nu twijfel ik dus heel erg :roflmao:

Over een week of 5-6 zullen we het weten

Meiske22 vindt dit leuk.
  18. Meiske22

Meiske22 Bekend lid

4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Heeeel spannend !
    Ik ga heel hard voor je duimen meis !

Mer vindt dit leuk.
  19. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Vannacht had ik gedroomd dat mijn man was vreemd gegaan met een vrouw die Marloes heet.

Ging vanmorgen dus zo:
    Ik: wie is Marloes?
    Man: ik ken geen Marloes?
    Ik: wel, daar ben je mee vreemd gegaan!
    Man: huh? Wat?

:roflmao::roflmao:

Melon, Mleenvs, Meiske22 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Wat spannend. Heel veel succes.

Hahaha over dat vreemdgaan dromen is herkenbaar. Wij hebben ook wel is zulke gesprekken :roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina