Hier een drukke dag. Vieren vandaag mijn verjaardag en die van mijn zoon. Morgen ben ik echt jarig en mijn zoon de 31ste.
Nee dit is een echo die waarschijnlijk eind 2020 vergoed gaat worden. Deze is normaal rond de 50 euro, maar omdat wij recht hebben op een guo zijn wij ook ingelood voor de speciale 13 weken echo. Dan word die ook helemaal 3d gedaan. Heel bijzonder en dit word dan in het emc gedaan. Zo kunnen ze al sneller speciale afwijkingen opsporen, zodat mocht dit al te zien zijn al eerder verder onderzoek kunnen doen inplaats van pas bij de 20 weken echo. We hadden 50% kans om ingelood te worden.
Ik doe dan even een 13 weken dansje met je mee(12 weken niet gehad, we eerder ineens over de 12 weken getild )
Wat leuk dat ze 3d doen. En heel fijn dat ze afwijkingen eerder kunnen opsporen. We zijn dus gewoon een jaar te vroeg zwanger haha. Hopelijk krijg je wat foto's mee.
Gefeliciteerd @Fijnedag en @PAnniek ook met je dochter! Succes met de echo @Melon. Hopelijk kun je al een beetje spieken . Jaaa ik dans de 12 weken dans mee. En zomaar opeens zijn we dan (bijna) in het 2e trimester aanbeland! Joehoe!
De echo gehad net, zooo wat was het bewegelijk die was gewoon in me baarmoeder aan 't glijden op Die baarmoederrand net een glijbaan hahaha zo mooi om te zien. Het maagje was gevuld de blaas ook dat wil zeggen dat de nieren en slokdarm werken. Ik ben weer helemaal blij, ❤️
Na 3 dagen ziek nu toch een beetje opgeknapt, kunnen we toch nog een beetje gezond het nieuwe jaar in. Ik heb net een brief ontvangen van het ziekenhuis, tot 36 weken hebben ze alle afspraken al ingepland. Weten we ook weer waar we aan toe zijn
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 33 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 11 juli 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡ Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje 14 juli 15 juli Afspraken: December 30 december - Stephanie1991 - 12+1 echo 30 december - Melon - 13-wkn echo Januari 2 januari - Meiske22 - pretecho 7 januari - Frummels - geslachtsbepaling 8 januari - Stephanie1991 - geslachtsbepaling13+3 13 januari - Mer - controle VK 16 januari - 1Hanneke - controle VK/geslachtsbepaling 20 januari - Meiske22 - controle vk & geslachtsbepaling 20 januari - Stephanie1991 - controle vk echo 22 januari - PAnniek - controle + Echo 23 januari - Mleenvs - controle vk 25 januari - Mer - geslachtsecho 16+2 28 januari - Mleenvs - geslachtsbepalende echo Februari 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (1) | verrassing (15) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Zo wij hebben het bekend gemaakt aan iedereen. Donderdag nog even een pretecho om te spieken en dan 6 januari weer werken na een heerlijke vakantie ! Iedereen alvast de beste wensen en op mooie en gezonde kindjes !