Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Kunnen we eindelijk zeggen dat we dit jaar een baby krijgen, ipv ver weg volgend jaar hihihi
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Iedereen een fijne jaarwisseling gehad? Ik viel natuurlijk om 21 uur alweer in slaap op de bank...
Haha nou uiteindelijk heb ik 12uur wel gehaald, maar na 5 minuten heb ik ook gezegd: "zo en nu ga ik slapen!" Ik was op!
Echo was leuk ! Kleine uk was lekker druk aan t spartelen. Ben blij dat alles goed gaat en hij groeit ook perfect ! Ze heeft het geslacht al gezien, maar we wachten tot 25 januari, dan hebben wij de genderreveal. 20 januari controle en geslachtsbepaling er nog een keer achteraan om er toch zeker van te zijn dat ze gelijk had zo vroeg in de zwangerschap hihi.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat we allemaal maar gezonde baby's mogen krijgen! Wij zijn het nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen. Vanmorgen een mailtje van de VK dat de nipt uitslag helemaal goed was, geen afwijkingen gevonden!
@Meiske22 Oooh dus jullie weten het al! Maar snap dat je het inderdaad over een paar weken nog even gaat checken. Spannend zeg! @Mer Ooh wat een fijn nieuws! Ik heb de 30e geprikt voor de Nipt dus ben benieuwd wanneer de uitslag komt.
Nee wij weten niks... Hebben alleen een dichte envellop maar kijken helemaal niet. We leveren deze in bij mn beste vriendin hihi
Gelukkig nieuwjaar iedereen. @Mer wat fijn dat alles goed is. @Meiske22 ik gok dat je een jongen krijgt. @Mleenvs en @PAnniek Ik was ook echt kapot. Wat duurt wachten tot 24.00 uur dan lang he. Hier vandaag weer afspraak gehad bij de verloskundige. Bovenkant baarmoeder zat al onder mijn navel. Ik had verwacht bij schaambot haha. Ook weer even mogen spieken. Kindje was heerlijk aan het springen. Zag heel duidelijk het ruggegraatje en beentjes. Hartje ook nog even gehoord. Heerlijk
Het enige mindere is dat de placenta nu voor de uitgang ligt... Dus met andere woorden als dit zo doorgaat word het een keizersnede... Wij gokken zelf ook op een jongen maar zou een meisje ook leuk vinden.. Kan niet wachten tot er zekerheid is wat t word & hoop dat de placenta nog schuift !
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 33 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 11 juli 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡ Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje 14 juli 15 juli Afspraken: Januari 7 januari - Frummels - geslachtsbepaling 8 januari - Stephanie1991 - geslachtsbepaling13+3 13 januari - Mer - controle VK 15 januari - Fijnedag- geslachtsbepaling 16 januari - 1Hanneke - controle VK/geslachtsbepaling 20 januari - Meiske22 - controle vk & geslachtsbepaling 20 januari - Stephanie1991 - controle vk echo 22 januari - PAnniek - controle + Echo 23 januari - Mleenvs - controle vk 25 januari - Mer - geslachtsecho 16+2 28 januari - Mleenvs - geslachtsbepalende echo Februari 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (1) | verrassing (15) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Meiden net de echo gehad, wij krijgen 2 meiden.!!!! 1 is 13 w 1 dag (6,9 cm ) ander 13 w 4 dagen (7,4 cm ) ben dus weer 3 daagjes voor uitgezet. Hier onwijs blij hahaha ❤️
Ik hoop het voor je! Ik heb zelf keizersnede gehad, dus verwacht bij dit zwangerschap weer. Spannend!!