Nog 2 nachtjes ( Ja ben echt aan het aftellen) en dan kunnen we de baby weer zien. En ook weten wat het wordt. Spannend
Jaa ikke 3 haha. Ben heel nieuwsgierig! Ik twijfel af en toe of ik de baby voel, maar ben nog niet zeker hihi. Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie...? Had van het weekend een black-out wat mn pincode was, heb mn rugzak in de fietsenstalling van het winkelcentrum laten staan en daar thuis pas achter gekomen (wel terug gevonden gelukkig...) en gooide mn halve avocado in de prullenbak in plaats van de schil Verder alles best oké hoor... Op de driftbuien van peuterpuber na dan, daar kan ik op het moment echt niet tegen... Het lijkt wel of behalve geuren, harde geluiden ook veel sterker binnen komen ofzo...
Ik zou willen zeggen dat het op zich best meevalt met de dementie, maar ik kwam er net achter na een ochtendje zwemmen, dat ik de achterdeur vergeten ben op slot te doen Verder merk ik meer dat ik last heb om mij te concentreren.
Mijn concentratie is af en toe ook ver te zoeken en ik ben snel afgeleid en weet dan niet meer waar ik mee bezig was . Net check gehad bij de VK en alles was in orde. Hartje geluisterd en dat zat precies op de plek waar ik hem gisteren ook voelde. 20 weken echo vanmorgen ook ingepland en aangemeld bij de kraamzorg.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡ Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Januari 15 januari - Fijnedag- geslachtsbepaling 16 januari - 1Hanneke - controle VK/geslachtsbepaling 20 januari - Meiske22 - controle vk & geslachtsbepaling 20 januari - Stephanie1991 - controle vk echo 22 januari - PAnniek - controle + Echo 23 januari - Mleenvs - controle vk 25 januari - Mer - geslachtsecho 16+2 28 januari - Mleenvs - geslachtsbepaling 29 januari - Fijnedag - controle vk Februari 10 februari - Mer - controle VK 12 februari - Mer - 20 weken echo 14 februari - Frummels - 20-wkn echo 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 17 februari - Fijnedag - 20 weken echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo 27 februari - Mleenvs - 20 weken echo ------------------------------------------ jongen (2) | meisje (6) | verrassing (10) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Oh ja zulke acties heb ik ook gehad... Terugkomen van zwemles en poort nog open met sleutel erin, had m niet eens gemist nog... Of fiets vergeten op slot te zetten... Gelukkig geen erge gevolgen gehad nog, wel hard schrikken!
Nou hier ook de Nipt test terug... Geen uitslag nee mevrouw dat gebeurd echt maar bij een klein percentage... Ja maar wel net bij mij weer, dat geluk heb ik ook echt altijd Nou ja moet dus van de week weer bloedprikken
Super lief van je! Dankjewel voor het mooie compliment! Ik ben inderdaad door hellp mijn eerste kindje verloren! Ik kreeg het heel vroeg en heeel ernstig, scheelde maar een haar of ik was er zelf ook niet meer geweest! Morgen is het 4 jaar geleden, de tijd gaat zo snel...
Waahh wij krijgen een jongen!! Zo niet verwacht, maar zó leuk! Nu hebben we straks een koningskoppel haha
Oh wat heftig en verdrietig zeg... Dan snap ik nog beter dat je het spugen voor lief neemt zolang het straks in een gezond kindje resulteert. Maar wat een heftige zwangerschappen heb jij zeg... Wel tof dat je een zoon krijgt! Hebben jullie een geslachtsbepaling gedaan?
Nou het d-day.. spannend nog ruim 2 uur en we weten het. Maar heb nog meer zin om de baby weer te zien.