1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

1 juli
    Siamara - 36 jaar - 1e kindje
    Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️)
    Liselou - 36 jaar - 6e kindje
    Dana92 - 26 jaar - 1e kindje

2 juli

Kon87 - 32 jaar - 3e kindje

3 juli

4 juli
    Frummels - 32 jaar - 2e kindje

5 juli

6 juli
    Melon - 28 jaar - 2e kindje
    Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje

7 juli
    1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje

8 juli

9 juli

10 juli
    Mer - 37 jaar - 4e kindje
    Ebrum - 28 jaar - 2e kindje

11 juli
    Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje
    12 juli

13 juli

14 juli

15 juli

Afspraken:
    31 oktober- Dana92 - gynaecoloog/echo
    8 november- Kon87 - intake/ echo
    12 november - Frummels - gynaecoloog/echo
    14 november - Ebrum - echo
    17 november - Frummels - intake VK
    20 november - 14.45 - Siamara - echo
    25 november - Dana92 - VK intake/echo
    25 November - Fijnedag - VK intake/echo
    28 november - 1Hanneke - VK intake/echo
    3 December - Kon87 - termijnecho

------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

2. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Dag allemaal, ik doe graag mee!
    Heb een zoon uit 2013 uit een eerdere relatie en nu in verwachting met mijn nieuwe vriend, verloofde eigenlijk!
    Hij heeft ook twee kinderen uit 2011 en 2014. Alle drie zijn van zaterdag avond tot woensdag eind vd middag bij ons. En nu komt er dus hopelijk een vierde bij!
    De wens was heel groot en we hebben een maand of acht geduld moeten hebben.
    Voel me redelijk oke, wel veel vermoeider, pijnlijke borsten en af en toe wat misselijk. Maar allemaal nog goed te doen dus :)
    Leuk met soortgenoten te kletsen ;).
    3 juli zou ik uitgerekend zijn ongeveer en de eerste echo is 21 november.

Groetjes Fleur!

Liselou en Siamara vinden dit leuk.
  3. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het allemaal toevallig is en ik natuurlijk een echo kreeg voor mijn curettage.
    Anders had ik ook geen bloed hoeven prikken. Nu willen ze denk ik uit gaan sluiten of het niet buiten mijn baarmoeder groeit omdat er op de echo niks te zien is.
    Heb gehoord dat na een curettage de kans een klein beetje groter is dat het een bbz kan worden.

Ik probeer er niet teveel aan te denken. Ik voel me eigenlijk ook nog totaal niet zwanger, alleen vermoeid.

Ik duim ook voor ons!

Siamara vindt dit leuk.
  4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Welkom nieuwe dames!

Hier met vlagen misselijk en soort van duizelig, met snel opstaan enzo. Had eerdere zwangerschappen in het begin lage bloeddruk, weet niet meer vanaf wanneer maar dan moest ik ook even niet te snel ineens iets doen hihi.
    Sterke reuk heel duidelijk als ik vanochtend bedenk naar de kinderboerderij te gaan... En nu met brownies in de oven haha. En dan de beslagkom met rauw ei niet meer uit durven likken, jammer jammer :rolleyes:
    Voel wel vanalles in mn onderbuik ook, gelukkig geen kramp. En geen rood meer gezien dus het was vast echt van harde ontlasting... :$

Siamara vindt dit leuk.
  5. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Ik heb al wel 2 nachten gehad dat ik veel te vroeg wakker werd en niet meer in slaap kon komen. Had ik de vorige keer ook. En voel ook allerlei steekjes in mijn buik, hoofdpijn en een beetje duizelig.

Maar gek genoeg nog geen last van mijn borsten.:o:

6. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Precies hetzelfde hier!!

Mleenvs vindt dit leuk.
  7. Mer

Mer Actief lid

25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik heb ook nog nergens last van eigenlijk, zal ongetwijfeld nog komen :rolleyes:

@Fleur88 mijn oudste heb ik ook met mijn ex. De meiden heb ik samen met mijn man en hij had nog geen kinderen.

Willen jullie trouwens het geslacht weten? Ik eigenlijk niet maar mijn man wil het wel. Hij hoopt zo op een jongen (zijn eerste biologische zoon dan) maar ik plaag hem steeds dat hij vast alleen maar meisjes maakt. Ik heb daarbij ook een voorgevoel dat dit weer een meisje zal zijn ;)

8. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!❤️

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die nog geen kwalen heeft haha. Vorige zwangerschap was best zwaar dus ik hoop dat dit een voorteken is voor een wat rustigere zwangerschap.

- Geslacht: wij willen waarschijnlijk wel het geslacht weten. Ik vind unisex spulletjes altijd zo saai, ga liever los op roze/ blauw ;)

9. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames. :)

Hier haast geen symptomen. Alleen wat last van mijn borsten en moe. Ik heb het geluk dat ik geen een zwangerschap misselijk ben geweest ( mijn moeder en zusjes ook niet tijdens hun zwangerschappen, dus zit denk ik in de genen).
    Maar het maakt het daarom wel abstract tussen positieve test en echo.
    Ik wil heel graag het geslacht weten , maar gewoon omdat ik te nieuwsgierig ben. Ik verwacht een meisje. Door meerdere voorspeld voor we überhaupt zwanger waren.
    Mijn oudste 2 zijn officeel ook niet van mijn vriend. Wel heeft hij mijn middelste erkend als zijn dochter.

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    heeeeeee Mleen!!!! Jij ook hier! Wat leuk! Weer samen in een uitgerekend groepje. Gefeliciteerd! Is het vlot raak? Hoe voel je je?

Mleenvs vindt dit leuk.
  11. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Welkom en gefeliciteerd @Mleenvs en @Fleur88 !

Geslacht: ja, willen we zeker weten!

Kwaaltjes: oh ja, slecht slapen en veel te vroeg wakker worden heb ik ook.
    Ik heb wel al een week krampjes, ik neem aan dat dit het oprekken van de baarmoeder is enzo, ik maak me maar geen zorgen, voel me nog steeds elke dag zwangerder. Wat ik wel opvallend vind is soms een gek drukkerig "doof" gevoel links in m'n buik. Alsof daar iets gevoelloos zit. Ik kan het niet zo goed uitleggen.

12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Haha ja, gezellig he! Zitten we weer in hetzelfde groepje.;) Lijkt me een leuk leeftijdsverschil als die van ons straks 22 maanden schelen.

Het was hier meteen weer de eerste keer raak :o:. Niet verwacht eigenlijk, wat dat betreft hebben we niets te klagen.

Ik heb ook een vervelende verkoudheid van de kleine gekregen dus ik denk dat het daar vooral aan ligt, maar wat voelde ik mij vandaag belabberd zeg! Hoofdpijn, keelpijn, enorme spierpijn in mijn rug, beetje duizelig met vlagen. Blergh! :confused:

En jij, hoe voel jij je?

Het lijkt me ook superleuk om tijdens de bevalling verrast te worden met het geslacht, maar eerlijk gezegd denk ik dat de nieuwsgierigheid het weer wint.

Ik denk dat ik ook nog even wacht tot een goede echo voor ik moeders voor moeders bel. Heb ze helaas ook al eens af moeten zeggen na een paar weken.

Nou, het is 3 uur 's nachts en ik lig weer wakker. :rolleyes:

13. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!
    Hier mijn laatste cb die ik had liggen gebruikt, in de hoop dat hij 3+ werd.
    Echo gehad donderdag, ging goed. Alles normaal voor mijn termijn. Als alles goed mag gaan word het geen 1 juli maar word ik ingeleid met 39 weken al. Omdat ik vanaf 10 weken antistollingsinjecties krijg en daar gepland voor een bevalling mee moet stoppen. Dus komt het eind juni:)
    Hier ook al 2 weken slecht slapen. Wel 3 keer wakker snachts en dan nodig moeten plassen. En smorgens al rond 6:00 of eerder klaarwakker.. En dan de rest van de dag zo'n chronisch vermoeide duif :roflmao:
    Ik ben dus niet de enige!!
    Hebben jullie ook allemaal zo'n droge mond snachts? Heb maar standaard een flesje water naast het bed gezet

Bijgevoegde bestanden:

Liselou, Siamara, Fijnedag en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

1 juli
    Siamara - 36 jaar - 1e kindje
    Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️)
    Liselou - 36 jaar - 6e kindje
    Dana92 - 27 jaar - 1e kindje ( ingeleid 39wkn, dus dan eind juni)

2 juli

Kon87 - 32 jaar - 3e kindje

3 juli

4 juli
    Frummels - 32 jaar - 2e kindje

5 juli

6 juli
    Melon - 28 jaar - 2e kindje
    Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje

7 juli
    1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje

8 juli

9 juli

10 juli
    Mer - 37 jaar - 4e kindje
    Ebrum - 28 jaar - 2e kindje

11 juli
    Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje
    12 juli

13 juli

14 juli

15 juli

Afspraken:
    8 november- Kon87 - intake/ echo
    12 november - Frummels - gynaecoloog/echo
    14 november - Ebrum - echo
    17 november - Frummels - intake VK
    20 november - 14.45 - Siamara - echo
    25 november - Dana92 - VK intake/echo
    25 November - Fijnedag - VK intake/echo
    26 November - Dana92 - GYN termijnecho
    28 november - 1Hanneke - VK intake/echo
    3 December - Kon87 - termijnecho

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)

15. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    https://www.nrc.nl/nieuws/2016/09/26/braken-bij-zwangerschap-goed-teken-4468102-a1523411
    Goed nieuws voor de dames die last hebben van misselijkheid!

Mvm komt maandag bij ons. Ga nog wel even informeren hoe nodig de urine nog is. Las dat ze van de zomer een overschot hadden :confused:.
    https://www.ad.nl/gezond/moeders-voor-moeders-last-zomerstop-in-na-overschot-urine~a7310ab6/

Wij hebben 1 keer niet geweten wat het geslacht was, 1 keer wisten wij het wel maar hebben we het geheim gehouden en deze keer willen we het delen. Van alles een beetje.

16. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Wat fijn dat alles goed zit! Gefeliciteerd en geniet ervan ❤️

Dana vindt dit leuk.
  17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ff inbreken, @Frummels wow wat zie ik nu, je bent zwanger!!! Wat fijn dat het deze keer sneller is gegaan, van harte gefeliciteerd lieverd!!!

*breekt weer uit*

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Super! Hopelijk gaat alles weer goed! Hier gaat het prima, ik voel mij zwanger, dat helpt bij het volhouden. Ik vind het wel erg spannend als ik aan de echo denk. Ik heb wel een goed gevoel bij m’n medicatie en omdat ik nu weet dat het kan, omdat m’n dochter er ook is gekomen, probeer ik positief te zijn!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wat lief Ano, dank je wel! Ik moest nog aan je denken toen ik weer een positieve test in m’n handen had. Ik had het je ook zo zo zo gegund. Hoe gaat het nu met jou? Dikke knuffel.

Nog anoniem vindt dit leuk.
  20. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Was met Kerst '18 ook al een stop, da's een van de redenen dat ik me niet schuldig voel dat ik er liever niet aan meedoe.

En die misselijkheid... Tja.. M'n 2e miskraam duurde tweeënhalve maand en al die tijd was ik hartstikke misselijk... Het zegt helaas niks. :(

Deel Deze Pagina