Wat gezellig zo in jouw buik! @Cranberryjuice Fijn dat je weer gerust gesteld bent @Stephanie1991 Bij ons ging de echo super! Ik was er zo van overtuigd dat het een meisje was. Dacht al steeds aan 'mijn dochter' en 'J. en zijn zusje'. Maar bij de echo was het overduidelijk dat ik er enorm naast zat! Nu moet ik even schakelen dus. En een jongensnaam verzinnen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡♡Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Januari 29 januari - Fijnedag - controle vk Februari 7 februari - Bloemenmeisje - GUO 20 weken echo 10 februari - Mer - controle VK 12 februari - Mer - 20 weken echo 13 februari - Ebrum - 20 weken echo 14 februari - Frummels - 20-wkn echo 17 februari - Stephanie1991 - 20wk echo 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 17 februari - Fijnedag - 20 weken echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo 19 februari - Mleenvs - controle vk 21 februari - Meiske22 - 20weken echo 27 februari - Mleenvs - 20 weken echo Maart 18 maart - PAnniek - controle + echo ------------------------------------------ jongen (5) | meisje (8) | verrassing (5) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
@Frummels en @Meiske22 : ik wil het eigenlijk nu al vertellen... Kleine kans dat ik één van jullie persoonlijk ken, denk ik, toch??? Dus ik heb mijn banner de juiste kleur gegeven!! Hier gaat alles prima. De laatste dagen heb ik wat pijn aan de linkerkant, bijvoorbeeld bij liggen en been optillen. De verloskundige vermoedt dat mijn baarmoeder wat naar links helt, verder niets om me druk om te maken. Ik voel de kleine nu ook nog steeds niet en ik ben er zooooo aan toe, maar helaas een placenta aan de voorkant. En een voorliggende placenta, dus hopelijk trekt die door het groeien van de baarmoeder nog naar boven, anders wordt het tzt een keizersnede. En dat is dan weer eng omdat de placenta dus aan de buikkant (snijkant) ligt. Dus hopen dat ie mooi wegtrekt! Volgende week vrijdag hebben we weer een controle (en echo) en de week daarna de SEO. Heel benieuwd of alles nog goed gaat daarbinnen
Fijn dat de echo goed was @Stephanie1991 , nu is de volgende echo ook niet meer zo ver weg. Kan me goed voorstellen dat het fijn is om even te mogen kijken en dat je je dan weer wat gerustgesteld voelt. Wauw gaaf zo een echo @Cranberryjuice ! Ik heb bij mijn dochters ook zo een echo gedaan, ook leuk om dat later in de zwangerschap te doen dan kan je na de geboorte echt gelijkenissen zien met die echo. Wat leuk een jongen @Mleenvs ! Wel even schakelen als je dacht dat het een meisje zou zijn. Gelukkig nog genoeg tijd om een leuke naam te bedenken Ik vind dat de tijd zo ontzettend snel gaat! Gisteren zei een collega nog ‘wauw je bent bijna op de helft’ en toen besefte ik me dat ik inderdaad al bijna op de helft ben. Mijn buik is ook niet groot, ik lijk eerder 3 maanden dan bijna 5
Lieve reacties van jullie ! en aaah wat leuk een jongetje !! Gelukkig heb je idd genoeg tijd wel een switch haha @Mleenvs hier al dames wat aangekomen? Ik tot nu toe 2kg
Ik ben 4 maanden zwanger maar het lijkt wel alsof ik bijna uitgerekend ben. Ben heel snel uitgeput. Ik heb aardig een groot buik en voel de baby goed!
@Rots Gefeliciteerd! @Ebrum Ik ben ook snel uitgeput inderdaad. En snel vermoeid. @Cranberryjuice Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik op dit punt denk ik zeker al 3 kilo aangekomen (aan het eind zelfs 20!). Nu ben ik sinds ik de positieve test heb gehad, juist 2,5 kilo afgevallen. Vind het een beetje apart - heb niet moeten overgeven en eet ook niet weinig ofzo - maar ook erg fijn. Dat scheelt alvast weer een paar kilo's die er ongetwijfeld nog aan gaan komen .
Een hele mooie echo, en wat leuk een jongen. Snap best dat het even schakelen is als je iets anders verwacht, maar het zal net zo geliefd bij je zijn, en je hebt nog even om de naam te verzinnen. ❤️
Hihi nee k ken je niet persoonlijk, maar wat leuk een meisje ! Onze zwangerschap lijkt wel op elkaar ! Hier ook placenta aan de voorkant, nog geen schopjes gevoeld en kan ook echt niet wachten ! Bij mij voelt t ook meer links en ook wat meer steekjes links ! Hopen dat t allemaal netjes weer goed trekt en we snel onze mini kunnen gaan voelen !
Ik had al zo'n vermoeden omdat je vertelde dat in je dromen het steeds een jongen was. Super leuk. Gefeliciteerd
ik snap dat je even moet schakelen! Ik had dat ook, noemde m’n zoontje zelfs al bij z’n naam en toen was het ineens een tweede dame. Maar na anderhalve dag was ik wel gewend! Is jullie online speurtocht een succes?
Gek genoeg val ik ik elke zwangerschap eerst kilo's af en kom dan pas later wat aan. Ik ben deze zwangerschap 4 kilo kwijt en daar zit er nu dan weer 1 van aan. Dus dat gaat nog niet zo hard.
Ja dat had ik ook gehoopt, maar het is griep seizoen, dus kan pas morgenochtend terecht. Nog één dagje werken, dat overleven we vast wel. Maar heb morgenavond afgesproken met een vriendin, samen eten, hopelijk voel ik mij dan wel beter!
Yep! Hier houden we het bewust geheim. Zeker omdat ik niet slim ben geweest met mijn accountnaam en daardoor redelijk herkenbaar ben. Dat is ook een van de redenen dat ik hier niet veel neer zet. Alles gaat goed, ik voel al vanaf week 12 de schopjes, gewoel en gedraai. Elke dag tussen 17:00 en 19:00 zijn we blijkbaar bezig met het spelletje "blaas trappen" en wordt onrustig als ik stofzuig. -het- is nu ongeveer 15 cm. Mijn buik is goed verstopt onder lekkere grote warme winter truien Ik hou niet zo van alle aandacht naar mijn buik toe, die aanzienlijk is gegroeid. De fundus hoogte zit ook al vlak onder mijn navel. Edit: mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar ben gewoon goed in-tune met mijn lichaam + een Extreem Druk Kind! (ook op de echo's zit het niet stil)
@Cranberryjuice @Mleenvs @Stephanie1991 @Fijnedag Dank jullie wel!! @Meiske22: Dank je! Leuk dat het zo op elkaar lijkt inderdaad. Ons geduld wordt getest Ik ben 8 kilo afgevallen door problemen met eten en heb ook nog niet echt een ‘ronde’ buik. Groeit wel, maar in 2 delen (soort van B als je vanaf de zijkant kijkt). Tot nu toe kan ik mijn eigen broeken nog aan met een haarelastiekje door het knoopsgat