Ik ben even afwezig geweest door omstandigheden, maar ik kom graag weer meeschrijven. Wij wilden het geslacht niet weten, maar door een foutje van de gyn in opleiding weten we het toch. Nou ja, ook wel weer leuk om gericht te shoppen. Wij krijgen een meisje. @Melon Fijn dat alles goed was! Ik kan me voorstellen dat je goed schrikt.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡♡Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Januari 29 januari - Fijnedag - controle vk Februari 7 februari - Bloemenmeisje - GUO 20 weken echo 10 februari - Mer - controle VK 11 februari - Liselou - 20 weken echo 12 februari - Mer - 20 weken echo 13 februari - Ebrum - 20 weken echo 14 februari - Frummels - 20-wkn echo 17 februari - Stephanie1991 - 20wk echo 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 17 februari - Fijnedag - 20 weken echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo 19 februari - Mleenvs - controle vk 21 februari - Meiske22 - 20weken echo 27 februari - Mleenvs - 20 weken echo Maart 18 maart - PAnniek - controle + echo ------------------------------------------ jongen (5) | meisje (9) | verrassing (4) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Gezellig dat je er weer bent. Wat een flapdrol dat hij het heeft gezegt Klopt het nou dat je een drieling hebt? Je hebt het vast aan het begin verteld, maar toen zat ik denk ik nog niet in het groepje haha.
Goedemorgen meiden, Wat is het hier stil.. De 20 weken echo's komen er aan spannend. Ik moet nog 11 dagen geduld hebben, maar tijd gaat snel. Dit weekend verjaardag van onze ( nu nog) jongste vieren. Ze 11 feb 7 jaar. Daarna nog een week werken en dan een week vakantie yeah
Goedemorgen wat is het stil hier . Alles goed met iedereen? Volgende week 2 weken in Nederland en erna wordt het verhuizen en aan de babykamer beginnen. Ben zelfs halve kilo afgevallen dus weeg nu 54 vind dat zo vreemd maar had vorige week de griep gelukkig weer opgeknapt. Alleen last van kortademigheid en m’n rug. Ben nu officieel op de helft 36 weken is het gemiddelde van een tweeling zwangerschap <3
En trouwens! Wij hebben gister de ‘ 20 weken echo’ eerder gehad ivm vakantie volgende week. Ging goed, alles opgemeten Ene is nu 10.8 cm / 155 gram , ander 13.5 cm en 170 gram Zo klein :0 maar dokter zei dat het normaal was.. eerst waren ze groter dan gemiddeld maar de inhaalslag is een beetje verminderd denk ik
Hoi dames, Ik wacht in spanning de 20 weken echo. Nog een klein weekje. Over 2/3 weken willen we met de babykamer beginnen!
De kamer is bij ons al helemaal af. Moeten nog wat kleine dingentjes halen maar we zijn zo goed als klaar ! Hier nog wachten tot 21 feb tot de 20weken echo. Misselijkheid speelt iets meer op maar is goed te stoppen met kleine slokjes cola light.. Ook de eerste schopjes zijn gevoeld maar zijn nog heel onduidelijk... Moeheid word wel wat meer en hoofdpijn ook, maar we gaan gewoon door !
Wij hebben morgen de 20 weken echo! Een GUO van een uur. Op de 13 weken GUO zag alles er top uit, dus hoop dat dat nog steeds zo is. De laatste weken waren erg druk. School en stage met daarnaast nog steeds misselijk zijn (wel minder dan eerst) is nogal vermoeiend. Ik ben er helemaal aan gewend dat we een jongetje krijgen en vind het fantastisch. We zijn het ook eindelijk eens over de naam! Even kijken of het morgen nog eens bevestigd wordt en dan ga ik los met winkelen. (ook al twijfel ik daar niet aan, met wat ik tijdens de geslachtsbepaling heb gezien, daar viel geen meisje meer van te maken!) Ik heb inmiddels alle meubels voor de babykamer ook binnen en we hebben onze dochter haar babykamer verkocht en haar nieuwe meubels/accessoires gegeven. Nu alleen nog even een nieuw behangetje uitzoeken en de kleuren op de muur van de babykamer. Het lijkt alsof ik nu al vreselijk last van nesteldrang heb. Ik vind het heerlijk!
Hey meiden. Bij mij is nu dus een placenta praevia totalis vastgesteld bij de gynaecoloog. En er is nog steeds bloed te zien tussen de vliezen van de placenta. Hij groeit ook een stukje in mijn rug dus het is nog een kleine kans dat hij nog naar boven gaat groeien.. Nu moet ik dus elke keer de vk bellen als ik bloed verlies en over 6 weken weer naar de gyno om te kijken hoe het dan is. Moet nu ook heeeel rustig aan doen en dat is best lastig met een peuter. Maar alles voor het goede doel. Over 2 weken de 20 weken echo! We zijn al bijna op de helft!
Hallo dames, hier vandaag weer controle gehad bij de verloskundige: alles oké Placenta ligt er nog steeds deels voor, dus dat blijft afwachten. Volgende week donderdag hebben we de 20 weken echo, met 19 weken en 6 dagen. Hopen dat alles dan goed is De zondag erna hebben we de gender reveal gepland, zin in!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli ♡ Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) ♡ Liselou - 36 jaar - 6e kindje ♡ Chantej - 31 jaar - 3e kindje ♡ Frummels - 32 jaar - 2e kindje ♡ 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 2 juli ♡ Fijnedag- 34 jaar- 4e kindje ♡ Bloemenmeisje - 26 jaar - 3e kindje (2e levende kindje) 3 juli ♡ Rots - 34 jaar - 1e kindje ♡ Erikaasje - 26 jaar - 1e kindje 4 juli ♡ Melon - 28 jaar - 2e kindje 5 juli ♡ PAnniek - 33 jaar - 3e kindje (2e na ⭐️) 9 juli ♡ Mer - 37 jaar - 4e kindje 10 juli ♡ Ebrum - 29 jaar - 2e kindje ♡ Meiske22 - 23 jaar - 1e kindje 12 juli ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje ♡ Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 13 juli ♡♡Cranberryjuice - 23 jaar - 2e & 3e kindje Afspraken: Januari 29 januari - Fijnedag - controle vk Februari 7 februari - Bloemenmeisje - GUO 20 weken echo 10 februari - Mer - controle VK 11 februari - Liselou - 20 weken echo 12 februari - Mer - 20 weken echo 13 februari - Ebrum - 20 weken echo 13 februari - Rots - 20 weken echo 14 februari - Frummels - 20-wkn echo 17 februari - Stephanie1991 - 20wk echo 17 februari - 1Hanneke - 20-wkn echo 17 februari - Fijnedag - 20 weken echo 19 februari - PAnniek - GUO 20 weken echo 19 februari - Mleenvs - controle vk 21 februari - Meiske22 - 20weken echo 27 februari - Mleenvs - 20 weken echo Maart 18 maart - PAnniek - controle + echo ------------------------------------------ jongen (5) | meisje (10) | verrassing (4) ⭐ Sterretjes: ⭐ Siamara, Inu, Lola83, Kon 87, lindajl, Dana92
Alles was goed! Perfect zelfs! Ik ben zo opgelucht/blij! ❤️ Trots op onze kleine man. Nog even 4 weekjes ‘volhouden’ tot ik de angst wat los kan laten en écht kan genieten. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik gesmeekt of de artsen alsjeblieft tot 24 weken konden wachten met het inleiden van de bevalling, maar helaas is dat natuurlijk niet gelukt. Daarom is het voor mij (en dat was het vorige zwangerschap ook) echt een bepaalde grens waar ik overheen moet. Zo zonde eigenlijk, maar die angst krijg je er gratis bij wanneer je je kind verliest.
Wat een fijn nieuws! Goed om te horen. Je angst is zeer herkenbaar. Ik vind de 24 weken grens ook echt een ding, maar ook het gewicht wat het kindje dan heeft. En daarna nog voorzichtig tot 30 weken, want toen ging het bij ons mis. Dus eigenlijk geniet ik maar een kwart van de zwangerschap echt
Ik hoop op een gezond baby voor ons allemaal. bij mijn 1e had ik erg angst. Ik ben heel vroeg geboren. 6 maanden en 2/3 weekjes. Ik was ook klein voor die termijn. toen ik zwanger was kreeg ik het idee dat ik ook een vroeg geboorte zou mee maken. Maar gelukkig was me dochter met 39 weken geboren. Ik ben wel overheen van die angst! Maar soms denk ik er wel aan. Probeer ook veel rust te nemen.
Haha ja hij voelde zich behoorlijk schuldig, wat nou ook weer niet nodig is. Haha ja klopt, ik heb een drieling.
Hebben jullie al wel veel gekocht of lees ik er overheen? Ik wil heel graag maar ergens wil ik wachten tot de 20 weken echo.
Je slaat de spijker op zijn kop! 24 weken is inderdaad de grens, maar daarna komt de 30 weken weer en dan kun je pas écht genieten het lijkt me heerlijk om eens echt onbezorgd zwanger te zijn, maar ik heb wel het idee dat ik hierdoor alles wel nog iets meer waardeer, omdat ik weet dat het ook anders kan lopen en ik weet hoe dat voelt. Heb jij dat ook? En hoe gaat het met jou?
Ik hoop ook echt dat we allemaal straks heerlijke roze, gezonde baby’s op onze borst mogen leggen! ❤️ Wow wat heftig dat je zelf ook veel te vroeg geboren bent! Dat moest enorm schrikken zijn voor je ouders. Heb je lang in het ziekenhuis gelegen? En niet zo gek dat je dan bang bent (was?) dat het jou ook overkomt. Kan ik mij enorm goed voorstellen! Ik ben zelf met 36 weken geboren (met een open rug) maar ik woog wel maar 1860 gram. Daarom was ik ook bang dat mijn dochtertje heeel klein zou zijn. Uiteindelijk woog ze een kilo meer dan ik bij de geboorte, maar nog steeds een kleintje. Lukt het jou een beetje om je rust te nemen?