Ik wil wel een mooie shoot idd, maar zo ver durf ik nog niet vooruit te kijken. Heeft iemand hier wel eens de NIPT in België laten doen zodat je supervroeg het geslacht weet? Ik zou dat eigenlijk wel heel erg graag willen...
Ik heb de vorige zwangerschap wel elke week een buikfoto gemaakt. Denk dat ik dat nu weer ga doen inderdaad, is misschien ook leuk om achteraf te vergelijken. De nipt doen wij gewoon in Nederland. Ik ben ook wel nieuwsgierig maar het lijkt me leuker om er met een echo achter te komen, kun je gelijk weer even spieken.
Ik schrok me rot vanochtend. Ik ben zo'n muts die door blijft testen en schrok behoorlijk van het lichte streepje van de action test vanochtend. Maar blijkbaar kan ik beter met het tweede plasje testen. Bizar wat een verschil! En wat een opluchting nu
Oh wat raar, kan me voorstellen dat je schrok! Nipt test gaan wij ook doen maar wel gewoon in Nederland. En een geslachtsecho rond 16-17 weken of zo. Toch leuker om dat op een echo te zien dan per brief of telefoontje.
Soms met geluk kan je vanaf 14 weken ook het geslacht al zien toch? Dan wel niet met 100% zekerheid maar toch! Ik moet elke 4 weken op controle in het ziekenhuis en ik weet niet of ze met een medische indicatie ook dan elke keer een echo maken. Je kan het ook uitrekenen op de chinese kalender, gewoon voor de lol kunnen we straks allemaal kijken of het uitgekomen is! https://www.catharinaweb.nl/chinese-astrologie/voorspellen-geslacht-baby.htm# Ik krijg een jongen haha
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020 ♡ 1 juli Siamara - 36 jaar - 1e kindje Liefwolkje - 26 jaar - 3e kindje (1e na 2 ⭐️) Liselou - 36 jaar - 6e kindje Dana92 - 27 jaar - 1e kindje ( ingeleid 39wkn, dus dan eind juni) 2 juli Kon87 - 32 jaar - 3e kindje 3 juli Rots - 34 jaar - 1e kindje 4 juli Frummels - 32 jaar - 2e kindje 5 juli 6 juli Melon - 28 jaar - 2e kindje Fijne dag - 33 jaar - 4e kindje 7 juli 1Hanneke - 36 jaar - 3e kindje 8 juli 9 juli 10 juli Mer - 37 jaar - 4e kindje Ebrum - 28 jaar - 2e kindje 11 juli Mleenvs - 30 jaar- 2e kindje 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli Afspraken: 8 november- Kon87 - intake/ echo 12 november - Frummels - gynaecoloog/echo 14 november - Ebrum - echo 17 november - Frummels - intake VK 18 november - Rots - echo 20 november - 14.45 - Siamara - echo 25 november - Dana92 - VK intake/echo 25 November - Fijnedag - VK intake/echo 26 November - Dana92 - GYN termijnecho 27 November - Mleenvs - intake VK + echo 28 november - 1Hanneke - VK intake/echo 3 December - Kon87 - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Ik voel me niet echt zwanger. Af en toe wat steekjes en vollere borsten. Dus zaterdag even voor de zekerheid een testje gedaan; toch wel zwanger
Hallo Dames! Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik op dit forum wat gepost heb.. Maar ik mag weer meedoen wat ik ben er afgelopen donderdag achtergekomen dat ik zwanger ben!! Dit wordt mijn derde kindje, de eerste van mijn man als ik het goed berekend heb, ben ik 10 juli uitgerekend! We hopen op een fijne en goede zwangerschap en dat wens ik jullie ook allemaal van harte toe! Op naar een mooie zomer
Bij mij zegt die ook jongen maar tot nu toe klopt het bij mij alleen bij de derde dus ik ben benieuwd Bij sommige echoscopisten kun je al met 13 weken terecht maar dat vind ik wel een risico hoor. Dan wacht ik liever wat langer om het zeker te weten.
Hier hetzelfde hoor, af en toe pijnlijke borsten, vermoeid en soms wat duizelig maar verder geen misselijkheid of iets dergelijks! Ik dacht vorige week ook ben ik wel echt nog zwanger, en toen deze test dus jahoor geen twijfel mogelijk, alle kleurstof zit in de teststreep gezogen haha
Oh ach het is ook maar voor de lol idd! Haha ja dat is zo hoor maar als ik toch dan weer een echo krijg en ze kunnen wat zien dan ben ik wel benieuwd ook al is het nog niet met zekerheid
Welkom @Lola83! Ik ga geen nipt doen, alleen 20 weken echo vinden we genoeg. Goh mn darmen beginnen al op te zetten, heb vooral 's avonds zin om mn knoop los te doen Ik probeer deze zwangerschap gelijk vanaf het begin veel te bewegen/sporten en gezond te eten, hoop dat ik deze keer dan minder problemen met mijn bekken ga krijgen... Hoop dat weinig aankomen en spieren sterk houden wat helpt. Eerder ergens tussen 15-20 kg aangekomen, kan beter wat minder toch...
Ik krijg een meisje volgens die kalender haha! Welkom en gefeliciteerd @Lola83 ! En ja, die opgezette darmen.. Ik heb er vandaag ineens enorm last van. Heb echt een "zwanger" buikje (gelukkig had ik een losvallend jurkje aan). Ik merkte wel dat ik de hele dag met m'n hand op m'n buik liep daardoor. Ik sta als leerkracht voor groep 4 en een van m'n leerlingen was vandaag de hele tijd naar m'n buik aan het staren. Aan het einde van de dag kwam ze naar me toe. "Juf, als je een baby krijgt, kom je die dan wel op school laten zien?" Ik: "Ja natuurlijk, maar dat kan nog wel even duren hoor!" Zij: "Maar wel dit schooljaar toch??" ... Heb ik nou te opvallend staan doen of voelt dat meisje dingen aan??? Oh ja, en daarstraks voelde ik zó nat van onderen, ik dacht echt, "Shit, ben ik nou gaan bloeden?!" ... Maar ik heb gewoon absurd veel afscheiding.
Oooh ja die afscheiding... Ik blijf maar naar de wc lopen omdat ik bang ben dat het bloed is... Maar gelukkig niet! Super grappig van dat meisje hahaha