Haha op verzoek van je man.. Ik heb een gekke man, die zegt, doe maar voor 1 juli, ik hoef echt geen 5 weken vrij
Fijn dat het voor nu goed nieuws is. Altijd goed dat ze je in de gaten houden. Voor nu de controles nog bij de verloskundige dan?
Dit heb ik ook gevraagd voor mn lieve vriend... Maar helaas wil het ziekenhuis er niet aan beginnen omdat de kleine man echt te groot is...
Ja, de gezondheid van jou en je baby is natuurlijk het allerbelangrijkste. Wanneer willen ze dan gaan inleiden? De vorige keer werd ik met 38+4 ingeleid, dus dat zou voor mij al genoeg zijn voor een juli baby.
@Frummels , hoe gaat het nu met jou? Al meer duidelijkheid? Ik heb gisteren de dagcurve gedaan. Nuchter 4.7, 1,5 uur na ontbijt 5.1, 1.5 uur na lunch 5.8 en na het avondeten 6.6 Dat zijn volgens mij prima waardes toch? Dus toch geen zwangerschapsdiabetes, maar gewoon een grote baby lijkt mij.
@PAnniek Hij mag die dagen ook verspreiden over het eerste half jaar geloof ik. Dus elke week een dag minder werken kan ook.
Ja weet hij. Hij heeft alle vertrouwen in z'n vrouw nee hij verwacht tot september toch nog thuis te werken, dus dan voelt hij de noodzaak niet zo. En van mij hoeft het ook niet hoor. Hij heeft nog niet eens vrij gevraagd voor vlak na de bevalling, vorige keer ook niet. Hij heeft een zeer ruim- en meedenkende baas. Maar voor heel veel vrouwen en mannen is het wel super fijn.
Ik heb straks 4 maanden vrij, terwijl ik normaal meer 2 weken vakantie al weer terug naar huis en aan de werk wil. Was de vorige keer ook echt aan toe om weer te gaan werken.
Keurige waardes hoor, wat fijn, nu geen suiker! Ik heb weer een groeiecho gehad en daaruit kwam p24, dus dat is goed nieuws (klein maar niet te klein). Volgende week weer een echo en als die weer goed is, dan mag ik weer terug maar de VK (dan is het gedeelde zorg, nu ben ik volledig medisch). Dus vooralsnog is het weer een druk positiever! Ik ben 1 juli uitgerekend dus bij mij gaat het ook spannend worden of m’n man die extra weken verlof gaat krijgen. Scheelt wel dat ik er voor die tijd minder op zit te wachten, op de bevalling
Het begint al spannend te worden he meiden. Over ruim 2 weken mag er al thuis worden bevallen. Zijn jullie er al klaar mee / voor? Ik ben blij als ik eindelijk weer is normaal kan slapen ( nou ja met baby wordt het ook vaak wakker , maar dan kan ik wel lekker liggen) Heb nu elke nacht lage rugpijn, overdag gelukkig nergens last van. En kom moeilijk in slaap.
Jaaa van mij mag hij ook komen hoor ! Eind deze week heb ik verlof & volgende week vrijdag hoor ik wanneer ik word ingeleid.. Ik ben er helemaal klaar voor en kan ook niet wachten om weer op mn buik te kunnen slapen eindelijk hahaha !
Wat spannend meiden. Voor jullie alweer het einde in zicht. Geniet nog even van het getrappel en succes met de laatste loodjes! Ik was meteen na de miskraam weer zwanger en inmiddels ook alweer bijna 26 weken. Ben jullie op de achtergrond nog wel blijven volgen.
Vervelend van die rugpijn. Dan zeggen ze dat je nu je slaap moet pakken nu het nog kan, maar in de praktijk lukt dat ook niet altijd even best. Ik ben er voor mijn gevoel echt nog niet klaar voor. Heb nog 4 weken tot ik 37 weken ben maar wat gaat het hard! We zijn nu druk bezig met de peuterkamer van mijn zoon. Moet de babykleertjes nog van zolder halen en wassen, en wat heb je verder allemaal ook alweer nodig? Box, maxi-cosi, wiegje... Pffff! Ik heb alles nog in huis maar het lijkt allemaal zo lang geleden, terwijl ik nog geen 2 jaar geleden bevallen ben. Ik voel me totaal onvoorbereid, gek eigenlijk. Hebben jullie de geboortekaartjes al klaar? En doen jullie nog iets ter aankondiging bij je huis als de baby er is? Ik zit te denken om een raamtekening te maken, maar dat zijn dus ook allemaal nog dingen die de komende weken "moeten" gebeuren. Gelukkig begint mijn verlof volgende week... hoewel dat weinig verschil maakt want ik zit sinds maart al thuis omdat de zaak gesloten is.
Hier mag de kleine dan nog even 3 weken blijven zitten maar ik ga toch niet thuis bevallen. Ik kijk er wel naar uit, ben zo nieuwsgierig naar deze baby. Ik heb nog steeds geen uitgesproken gevoel voor een jongen of meisje, dus daar zit 'm vooral de nieuwsgierigheid. Ik slaap gelukkig nog prima, ook al is de baby heel actief. Sinds m'n maagbeschermende medicijnen heb ik ook geen maagzuur meer, dus weinig kwaaltjes meer. Ik kan het zelf moeilijk zie , maar volgens mijn man is m'n buik nu al wel bijna voorbij die van bij m'n dochter met 38 weken, dus dat wordt nog wat. Omdat de kleine zo actief is, heb ik af en toe harde buiken van het harde schoppen en huishoudelijke activiteiten moet ik ook goed plannen, want ik kan niet meer alles achter elkaar doen, dan protesteert m'n buik wel Ik heb over 2 weken verlof, zo'n zin in! Dan kan ik ook eindelijk de kamer gaan inrichten