1 t/m 15 juni 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Julli, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Zijn er al prille mama's voor de eerste helft van juni 2014?

Vinden jullie het ook zo spannend de eerste periode?
    Wanneer gaan jullie het vertellen?

Het is mijn eerste en ik sta te popelen om mijn naaste te informeren :) maar ik vond het ook nog spannend zo de eerste drie maanden.

2. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Ik kom mij hier ook melden :). Fijn om met andere meiden te kletsen die even ver zijn.

Julli, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je, last van kwaaltjes al ?
    Hier merk ik nog weinig. Vraag me soms af of het allemaal echt zo is. Maar de testen zeggen van wel haha. Helaas ook af en toe wat rozige afscheiding, maakt mij dan weer behoorlijk onzeker. Bij mijn zoontje tot 12 weken bloedverlies gehad, hopelijk zit alles goed en blijft het mij deze keer bespaard. Wij willen het voorlopig nog voor ons houden en sowieso de eerste echo afwachten. Heb een zoontje van 14 maanden en niemand verwacht het nog bij ons, nu al benieuwd naar alle reacties :)

Deze week vk maar even bellen voor een eerste echo, spannend allemaal weer!

3. Julli

Julli Niet meer actief

Jij ook gefeliciteerd! :) leuk!
    Ik heb de hele dag lichte buikpijn. Ik hoop dat dat geen slecht teken is. Ik heb ook nog best wel angst om het eerste trimester door te komen. Ik vind het echt super spannend. En nog zo onwerkelijk maar ook vreemd dat er nu gewoon een kindje in mij groeit. Bizar!

Volgens mij van wat ik gelezen heb is rozige afscheiding niet erg. Wanneer is de eerste echo eigenlijk?

Wat is je uitgerekende datum? Volgens de internet berekeningen is het tussen 5juni en 7 juni bij mij.

4. Luja

Luja Niet meer actief

Wauw alweer een 1-15 juni 2014 topic!!
    Ik maakte deel uit van de 1-15 juni 2013 lijst :)
    Ik vond juni een geweldige maand om uitgerekend te zijn, je laatste zwangere weken in jurkjes kunnen lopen en op naar de zomer, zalig!
    Iedereen die zich hier nog gaat aanmelden, gefeliciteerd!!! :D

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ook ik meld me hier graag aan!

Ik vind het ook reuze spannend het eerste trimester. Verder nog geen kwaaltjes, ben alleen getroffen door een paar ziektekiemen waardoor ik nu echt een enorme verkoudheid / griep heb! :x

Lijkt me ook reuze leuk om in Juni uitgerekend te zijn!!:D

6. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden!

Hier nog helemaal in de 'niet te gelooooven' fase! Super happy!

@Julli: lichte buikpijn is volgens mij geen verkeerd teken, heb ik ook (en had ik ook bij mijn baby boy). Zo lang het maar geen krampen zijn.

@Summer1983: hopelijk dit keer zonder zorgen door de eerste 12 weken!

@Larissa: jij gefeliciteerd met je juni 2013-zoon! :)

Groetjes,
    Livelife

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Wauw weer al juni 2014 mama's!!

Hier een juni 2010 mama :)

Gefeliciteerd allemaal! Geniet van de zwangerschap! En hopelijk allemaal goede en mooie zwangerschappen!

*breekt uit*

8. Julli

Julli Niet meer actief

Wat een leuke reacties! Ook van eerdere juni mama's! Ik vind dat we erg bevoorrecht zijn dat we in een mooie tijd mogen bevallen en dan ons verlof hebben door de zomer heen. Heerlijk!

Maar het blijft ook wel spannend he dat eerste trimester. Ik merk dat ik toch wel angstig ben en zo hoop dat het goed gaat! Tegelijkertijd heb ik mijn kinderwagen al uitgekozen, niet gekocht natuurlijk, en kijk ik al wat ik leuk zou vinden voor een babykamer.

Wanneer hebben jullie je eerste afspraken?

9. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Kiekeboe4: beterschap!

@Julli: het is ook super spannend. Is dit je eerste zwangerschap? Ik hoop ook dat het eerste trimester voorbij vliegt, misschien gaat het nu een stuk sneller omdat ik een actief klein mannetje heb rondschuiven :D.

En juni lijkt me een geweldige maand! Ik had mijn verlof in de wintermaanden, in de sneeuw bevallen en verwarming op hoog ;).

Afspraak maak ik denk ik eind volgende week ergens, ik ben het nog aan het bevatten en wil eerst dat mijn testen knallen. Ook hier dus een tikkeltje onzeker.

10. Julli

Julli Niet meer actief

Het is inderdaad de eerste :)

Een positieve test is een positieve test toch? Of moet hij om goed te zijn een ontzettende knal streep hebben? Het is allemaal nog een beetje nieuw.
    Dit was mijn test van 1 dag voor nod. Moet ik van de week nog een testje doen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      28
  11. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Julli: mooie duidelijke test hoor! Extra testen is niet nodig, ik ben gewoon een neuroot wat dat betreft ;). Die van mij is lichter, maar ik weet ook niet precies mijn NOD omdat mijn cyclus varieert. Maar een streep is een streep!

Voor mijn eigen gemoedsrust wil ik de testen zien oplopen, control freak! :D

12. Julli

Julli Niet meer actief

Hihi dat mag ook gerust hoor. :)
    Ik heb er nog twee liggen misschien test ik die ook nog wel :p

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik wil me hier ook melden!!!
    Meiden jullie ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Na een lang traject, zwanger uit mijn 2de ICSI poging.
    Ik vind het nog lastig te bevatten eigenlijk.... nog erg onwerkelijk.
    Mijn etos test was al meteen duidelijk, en mijn cb gaf netjes zwanger aan... ik heb dus geen enkele twijfel. Ik heb ook netjes gewacht op de datum dat ik mocht testen van het ziekenhuis.
    Mijn naaste omgeving is meteen op dezelfde dag op de hoogte gesteld, hahahaha.... ze wisten precies hoe en waar ik in mijn traject zat. De reacties waren zo lief en leuk......
    En ja, de eerste 12 weken zijn spannend, maar als het mis gaat heb ik ze ook hard nodig. En dan hebben we het nu wel eerst samen gevierd ;)

14. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja ik meld me hier! Na een miskraam vorige maand ben ik nu weer zwanger! Als het klopt rond 11 juni uitgerekend als dit keer alles goed gaat.

15. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Yup.. spannend hoor!! Leuk, kletstopic :D

Mijn dochtertje gaat het 'vertellen', we doen haar op haar verjaardag een shirt aan met 'ik word grote zus' :D

16. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@livelife

Dankje! Ik hoop dat het snel weer beter word
    Bah niks aan. En al helemaal niet als je verder geen kwaaltjes hebt*klopt af* heb je dit wel. .

Hoe is het met jullie? Wel kwaaltjes aanwezig?

@julli
    Hartstikke positief! Gefeliciteerd meid! :D

@elise & mama tuttebel
    Super dat jullie zwanger zijn. Veel geluk! Dat we met zijn allen de eerste 12 weken maar goed doorkomen! Ik sta er erg positief tegenover.

Maandag ga ik naar de verloskundige bellen. Ik vind het wel erg spannend allemaal!

17. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Elise75: Gefeliciteerd! Ik zie in je handtekening dat je terugplaatsing op vrijdag de 13e was, is dat even een geluksdag nu! :)

@Mama tuttebel en Enfermera: gefeliciteerd! Op naar een mooie zwangerschap!

@Kiekeboe4: hier ook geen kwaaltjes, behalve die zeurende onderbuik, that's it eigenlijk... :cool: Ik wil een knaller, maar heb nog 11 testen liggen om 'm te zien oplopen, hihi.

18. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd met het geweldige nieuws!

Kwaaltjes, hier merk ik ook vrijwel niks. Vind het eigenlijk nog heel onwerkelijk allemaal.. Fijn dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten en ik niet de enigste ben die zo onzeker is ;)..

19. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    :)Wow een juni 2014 topic:)
    Hier een juni mama uit 2013 heb geschreven bij larissa259 in het topic;)
    Het is een supermaand om in te bevallen.
    Dames iedereen gefeliciteerd en geniet ervan! Voor je het weet ben je een jaar verder en zetten jullie zelf een stukje in het juni 2015 topic;)

20. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Zullen we een lijst maken?

Deel Deze Pagina