Elise, fijne vakantie, geniet ervan! Julli, vreemd idd. Hier ook niet naar de huisarts geweest. Meteen verloskundige gebeld. Heb huisarts telefonisch op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap, was voldoende.
@julli Na mijn weten hoef je niet perse langs de huisarts. Maat soms willen ze dat nog wel eens doen om de bloeddruk enz op te meten geloof ik. Ik heb in ieder geval de vk gebeld en dat was prima. Morgen bel ik sowieso de ha even om na te vragen wat ik mag hebben voor het hoesten. Ik ben het zat:x heel vervelend. Ben ook een beetje bang omdat ik gewoon voel dat er bij elke hoest druk op komt te staan. Heel onzeker! Zal toch niks Door kunnen gebeuren? Komt mede doordat je gewoon zo pril zwanger bent en elke keer kleine steekjes en zeurtjes voelt, voornamelijk wat erger na het vele hoesten. Ik heb ook helemaal geen gevoelige borsten e.d. Dus heb de hele tijd het gevoel testen te willen doen voor mijn gemoedsrust. En eigenlijk denk ik, terwijl ik dit in tik met een grijns op mijn gezicht, mens waar maak je je druk om! Maar ach. .. Het is toch iets wat leeft he!
Het is sowieso niet slecht natuurlijk een bezoekje aan de dokter ik kon alleen echt niet bedenken waar dat voor is als je ook naar de verloskundige gaat. Ben benieuwd. Ga zo heen en daarna de verloskundige bellen Ik herken begrijp het helemaal kiekeboe. Ik heb gister ook weer getest :-/. Ja nog steeds zwanger zei ik tegen mijn vriend. Ik weet ook niet zo goed waar die onzekerheid vandaan komt. Het zou lekker zijn als we straks het eerste trimester door zijn gekomen. En het hartje horen. Daar kijk ik ook naar uit!
Hier zo de vk bellen. Ook aangezien ik niet weet hoe ver ik nu ben door de miskraam. Mn testen lopen in ieder geval erg mooi op! Hij is al donkerder dan huj vorige kreeg was. Hoop dat dat een goed teken is!
Mooie testen! Extra spannend voor jou dus. Fijn dat je dan wat eerder terecht kan. Hoeveel weken was je bij de vorige, als ik vragen mag? Fijn dat het weer zo snel gelukt is. Ik hoop dat we allemaal plakkers hebben. Dat we lekker kunnen genieten van de zwangerschap.
1 t/m 15 juni mama's 03-06 Elise38 jaar, 1e kindje 03-06 Summer1983, 29 jaar, 2e kindje 06-06 Kiekeboe, 21 jaar, 1e kindje 07-06 Julli, 31 jaar, 1e kindje 08-06 Livelife, 30 jaar, 2e kindje 11-06 Mama tuttebel, 20 jaar, 2e kindje Afspraken: 22-10 Elise, 1ste echo, 8 weken 24-10 Livelife, echo 31-10 Mama tuttebel, 1ste echo 01-11 Kiekeboe, 1ste echo
Mama tuttebel, mooie testen! Ja raar he die onzekerheid. Hier ook steeds, wordt soms helemaal gek van mezelf. Hopelijk gauw een mooie echo! Hier ook nog steeds doortesten met k2v5, had gehoopt op een knaller. Had destijds met mijn zoontje al een mooie knaller. Maar nu blijven de testen gelijk en worden ze niet meer donkerder dan de controlestreep. Hoor van meer mensen dat de testen verandert zijn. Doe morgen nog een cb digitaal en hoop op 3+ en dan stop ik ermee..
Hebben jullie je of gaan jullie je opgeven voor moeders voor moeders? Ik heb me via de website opgegeven en vrijdag komt een mevrouw langs om mij te informeren en weer een testje af te nemen.
Ik heb bij mijn dochtertje niet meegedaan. Vorige keer wel. Weet niet of ik nu weer mee doe..... twijfel nog een beetje. Die flessen stinken zo. Haha.
Nee er zit een chemisch middeltje in de flessen om de urine goed te houden. Pffft ruikt echt niet fijn. Als je misselijk bent is het helemaal niks haha.
Oh hihi. Nou ja ik heb nog geen last van misselijkheid dus laat ik het maar doen . Ik vind het wel een mooi idee dat je anderen kan helpen. Als ik hem vol spuug ipv pies dan kan ik altijd nog stoppen denk ik.
Hoi dames! Gefeliciteerd allemaal! Leuk zo een nieuw topic. Mag ik me bij jullie al aansluiten? heb sinds vanmorgen een positieve test
Hee lindas leuk! Jij ook hier Lekker mee kletsen! @ mama tuttebel & julli Ik ben er zelf nog niet helemaal uit. Het is wel een heel mooi gebaar!
1 t/m 15 juni mama's Uitgerekend: 03-06 Elise, 38 jaar, 1e kindje 03-06 Summer1983, 29 jaar, 2e kindje 06-06 Kiekeboe, 21 jaar, 1e kindje 07-06 Julli, 31 jaar, 1e kindje 08-06 Livelife, 30 jaar, 2e kindje 10-06 Lindas87, ??, ?? 11-06 Mama tuttebel, 20 jaar, 2e kindje Afspraken: 22-10 Elise, 1ste echo, 8 weken 24-10 Livelife, echo 31-10 Mama tuttebel, 1ste echo 01-11 Kiekeboe, 1ste echo
1 t/m 15 juni mama's 03-06 Elise38 jaar, 1e kindje 03-06 Summer1983, 29 jaar, 2e kindje 06-06 Kiekeboe, 21 jaar, 1e kindje 07-06 Julli, 31 jaar, 1e kindje 08-06 Livelife, 30 jaar, 2e kindje 10-06 Lindas, 26 jaar, 1e kindje 11-06 Mama tuttebel, 20 jaar, 2e kindje Afspraken: 22-10 Elise, 1ste echo, 8 weken 24-10 Livelife, echo 31-10 Mama tuttebel, 1ste echo 01-11 Kiekeboe, 1ste echo Gezellig! Ik weet nog niet zeker of mn verwachtingsdatum ongeveer klopt. Heb lange cyclussen maar weet door ovutesten en tempen dat ik 17 sep m'n ei had en vandaag is 14 dpo. 58 dagen gewacht weer maar dan heb je ook wat
Hmmpf mn vriend kan waarschijnlijk bij de eerste echo niet eens mee Hoe zit dat bij jullie? Baal er best van. .. @lindas87 Bij mij klopt hij waarschijnlijk ook niet maar door mijn miskraam weet ik ook niet precies hoever ik ben. Ben benieuwd of ik goed gegokt heb.