Hallo allemaal, Deze was er nog niet, dus ik dacht laat ik die maar eens openen! Vanochtend een positieve test in handen! We zijn echt compleet overdonderd! Dit is pas de 2e ronde na m'n vmk en we hadden nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Natuurlijk is het nog enorm spannend, want het is wel heel erg pril nog, maar we zijn superblij! Nu heel hard duimen dat ukkie deze keer wel blijft plakken!
Maar vast ff een lijstje maken Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje 3 april 4 april 5 april 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april
Het is inderdaad stil hier! Ik mag me waarschijnlijk ook aansluiten. Vanochtend een positieve test op de verjaardag van m'n zoon. Zondag NOD maar wilde weten of ik een wijntje mocht.
Sluiten zich vast snel anderen bij. Dacht zal eens kijken of er al een topic bestaat van april... Durf het nog bijna niet te geloven dat ik een positieve test in handen heb! Sta er regelmatig naar te kijken. Stom he! Heb jij al wat last van zwangerschaps kwaaltjes?
Tot nu toe nog niet echt. Af en toe wat misselijk maar verder nog niets. Jij al last van kwaaltjes dan? Ik kon het ook nauwelijks geloven dat de test positief waa. Kijk er ook regelmatig op
Afgelopen woensdag ook een positieve test in handen kan het nog steeds niet geloven,zit er telkens naar te kijken haha Uitgerekende datum weet ik nog niet,ga zo vlug mogelijk een afspraak maken met de gyne edit: ik denk dat ik mis ben. Donderdag was ik volgens mijn bloedtest 4 weken zwanger... ligt mijn datum dan niet ergens in maart?
Ik mag hier ook aansluiten. Hopelijk kan ik deze keer keer iets langer meeschrijven. Zal als alles goed gaat uitgerekend zijn op 7 april.
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje 3 april 4 april 5 april 6 april 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april
Morgen is officieel mijn NOD. Zwangerschapstest loopt mooi op Iets last van steekjes in m'n onderbuik en witte afscheiding. Borsten worden nu ook iets gevoeliger en voller! Dat vind ik overigens niet erg. Voordeel van zwanger zijn. Heb niet zulke grote borsten Allemaal onwerkelijk nog. Was er zo mee bezig! Had dit mijn vorige 3 zwangerschappen niet zo. Toen had ik de instelling zou leuk zijn en zien wel wanneer het raak is. Was ook elke x zo zwanger. Nu hopen dat ik deze zwangerschap mag uitdragen en een gezond kindje ter wereld mag brengen. Eindelijk eens positief nieuws!
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje 3 april 4 april 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje 6 april 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april
Bevallingslijst 1t/m 15 april 2015 1 april 2 april Reckless, 34 jaar, 2e kindje 3 april 4 april 5 april Anita, 28 jaar, 3e kindje 6 april 7 april Marlijn, 27 jaar, 2e kindje 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april
Klopt. Was een heftige tijd. Zoontje is na 16 weken zwangerschap geboren. Kreeg gebroken vliezen en kindje leefde nog. Aantal dagen later alsnog bevallen. Ik bleek uiteindelijk een bacteriële infectie in m'n vagina en bloed te hebben. Soort bacterie wat niet tot nauwelijks voorkomt maar wat waarschijnlijk wel gezorgd heeft dat dit geëindigd is in een vroeggeboorte. Net wat je zegt Reckless hopen op goeie plak babies! Het onbezorgde is er bij mij wel goed af maar ga vol goede moed deze zwangerschap in. Het zal zwaar worden maar hebben bewust ervoor gekozen om niet te lang te wachten om te proberen om weer zwanger te worden. Was bang voor het feit dat ik straks helemaal niet meer durf na alles wat er gebeurd is.
Al heel vroeg, bij 5,5 weken al. Had vanaf de positieve test al bloedverlies en dat werd steeds heftiger. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn en die zag op de echo al dat het niet goed zat. Ook hcg laten prikken en dat daalde heel sterk. Al met al bijna 3 weken gevloeid, maar gelukkig verder geen pijn o.i.d. gehad.