1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ligero. Wat spannend zeg. Veel sterkte met wachten en we hopen uiteraard op optie 1!!
    Nee hoor Wendy. Voor zover ik weet kun je direct een verloskundige bellen voor een afspraak. Het is alleen verstandig om je ha op de hoogte te brengen.
    Hier mag ik helaas niet mee doen met mvm. Heb als kind een bloedtransfusie gehad en blijkbaar val ik voor mvm dan in een risicogroep (ben gewoon helemaal gezond verder)

2. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ik denk dat je t niet goed gelezen hebt want dat heb ik ook gedaan haha!

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Ligero , ik hoop gewoon dat alles goed is , ik heb goede hoop hoor , je test loopt super mooi op !! moed houden !!

de rest van de nieuwe zwangeren GEFELICITEERD !!

ik kom net terug van HA :) heb men zwangerschapsboekje gekregen en men eerste bloeddrukmeting en gewichtmeting enzo gehad en men bloedwaarden besproken :) alles zag er SUPER goed uit dus we hopen 20 oktober een klein kloppen hartje te zien :) benieuwd

Kwaaltjes : sinds vandaag met vlagen echt misselijk... vanmorgen had ik voor het eerst het gevoel dat ik ging overgeven , maar kon het nog net tegenhouden :) bah ik heb echt bang van overgeven... maar het zal er toch wel eens van komen vrees ik ... nu weer serieus misselijk aan het worden , maar dat komt omdat ik honger krijg denk ik ...

jullie veel kwalen?

4. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babylove, wat vervelend dat je angst hebt om te overgeven, ik heb ook geen tips maar als het erger wordt misschien wel even aankaarten bij ha of vk. Bestaan ook middeltjes voor.
    Hier heel weinig kwaaltjes. Vind dat een beetje eng, omdat ik bij de vorige zwangerschap veel meer voelde. Nu beetje prikkelende borsten en buikpijn. En bekkenpijn ook al helaas.

5. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik van 6 tot en met 16 weken kotsmisselijk. Hield niets binnen. Met het overgeven kreeg ik ook vaak een bloedneus. Heb toen pillen gehad en die hielpen mij goed.

Nu vooral duizelig en moe. Met vlagen wat misselijk maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven. Eetlust is wel een stuk minder... We wachten rustig af hoe het verder gaat...

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik ben nog niet misselijk.. Mijn moeder is het ook bij beide zwangerschappen niet geweest. Ik hoop dat ik het ook oversla, hoewel het stiekem ook wel een kleine bevestiging is.

Ik heb het zelf vooral 's avonds zwaar. Super moe en geïrriteerd.
    Borsten zijn licht gevoelig, soms wordt het iets pijnlijker. Het schommelt heel erg.

Dat had ik bij mn MA ook. Dus stiekem maak ik me wel druk, maar ik heb wel een heel goed gevoel over dit kindje.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ga de lijst bijwerken en daarna eens reageren.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

1 juni
    Muis30 - 3e kindje - j/m/?
    Willie85 - 1e kindje - j/m/?
    Saby - 1e kindje - j/m/?

Ligero - 2e kindje - j/m/?
    Giegel1989 - 2e kindje - Geheim
    Wendy9 - 1e kindje - j/m/?

2 juni
    Coon - 2e kindje - j/m/?
    Mama3 - 4e kindje - j/m/?

Ennas - 2e kindje - j/m/?

3 juni
    woman1988 - 1e kindje - j/m/?

4 juni
    Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/?

Liyah - 3e kindje - j/m/?

5 juni
    Babylove85 - 1e kindje - j/m/?
    Pukske - 1e kindje - j/m/?

6 juni
    Avocadotje - 2e kindje - j/m/?

7 juni
    Ukkieuk - 4e kindje - j/m/?

Born to be mam - 1e kindje - j/m/?

8 juni
    Happyzwanger - 2e kindje - j/m/?

9 juni
    Nancy222 - 2e kindje - j/m/?
    Sparky - 3e kindje - j/m/?

10 juni
    Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/?

11 juni

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/?
    xBloempje - 2e kindje - j/m/?

13 juni

14 juni

15 juni

Sterretjes:
    Derdebaby
    MWW

Afspraken:

30-09 Ligero - 1e echo gyn
    02-10 Ligere - 2e echo gyn
    06-10 Sparky - moeders voor moeders
    09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha
    13-10 Coon - intake vk
    14-10 Woman1988 - Intake verloskundige
    14-10 Mama3 - 1e echo vk
    20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn
    20-10 Babylove85 - 1e echo
    21-10 Nancy222 - 1e echo gyn
    21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk
    22-10 Sparky - 1e echo gyn
    27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk
    29-10 Sparky - intake vk
    30-10 woman1988 - termijnecho VK
    3-11 Sparky - 2e echo vk
    3-11 Coon - 1e echo vk
    13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk
    18-11 Annekeruiter85 - intake vk

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dames, als jullie je eigen gegevens in de lijst zetten, kunnen jullie dan ook de informatie die daarvoor geschreven is er bij op zetten? Of als je daar geen tijd voor hebt je eigen informatie gewoon in kleur in een bericht zetten zodat iemand anders het aanpast in de lijst?

Als je alleen je eigen dingen wijzigd gaan er dingen verloren.

@Wendy, lijst bijwerken gaat het beste via qoute. En dan aan het begin en einde van het bericht de qoute weghalen. Je mag ook gewoon de info (liefst in kleur) vermelden in je berichten, dan wordt het ook bijgewerkt.

@Testen, moooie testen zie ik weer voorbij komen!

@ligero, ik duim voor optie 1! Ik vind je testen mooi oplopen hoor!

@Kwaaltjes, hier erg misselijk. Spugen kan ik niet (mijn lichaam houdt dat tegen helaas) dus blijft ook echt hangen. Snachts als ik wakker wordt is het ook heel erg.
    Verder bekkenpijn en heeeel erg moe. Oh ja en haaruitval en enorm heftige dromen elke nacht.

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Beetje druk, maar de lijst is in ieder geval weer bijgewerkt.

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik merk wel dat ik overal om kan janken terwijl ik normaal best 'hard' en nuchter kan zijn. Zo is m'n moeder vandaag thuisgekomen van vakantie en had een dorapop voor m'n dochter meegenomen. Dochter roept al weken dat ze die het allllllllerliefste wil hebben dus ze was echt superblij en ik stond te janken omdat ze zo blij was haha. Verder veel plassen maar meer niet. Met vlagen gevoelige borsten maar vaker niet gevoelig dan wel. Bij m'n eerste zwangerschap had ik vanaf 6 weken zere borsten en erg moe tot een week of 13/14. Bij tweede zwschap (bbz) nergens last van gehad.

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi dames mag ik me er ook bij laten zetten?
    Weet alleen even niet wanneer ik uitgerekend zou zijn, menstruatie was 2 sept maar had een late ei.
    Dus voor nu hou ik het op 8 juni. Maar zou zo maar 10 juni kunnen worden.
    Vk wil ik pas doen als ik 8 weken ben. Spannende weken dus haha

12. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Hallo dames,

ik vroeg me af of we dit forum misschien wat kunnen uitbreiden.
    in de einddatum dan.

nu vallen onze nod-genootjes net buiten de datum van 15 juni.
    het leek me zo leuk om elkaar te kunnen volgen, ook in het bevallingsforum

maar ik weet niet als jullie dat goed vinden, en of de naam van het topic aangepast kan worden.

groetjes nancy

13. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik kan op de lijst 22 okt eerste afspraak verloskundige 😊

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nancy, de groepen zijn destijds juist gehalveerd. Omdat er anders zooooveel dames zijn dat het niet bij te houden is. Ik heb zelf met een groep van de nod lijdt een eigen topic gemaakt en daar komt iedereen nog bij elkaar, zwanger of niet. Mosschien een idee?

15. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ligero, wat zien je testen er goed uit! Vast heel veel succes voor morgen, ik zal aan je denken. Hoe laat mag je komen? (Mss heb ik daar overheen gelezen, dan sorry).

Anderen: gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Vandaag op en top misselijk en de wereld blijft tollen en onwerkelijk (raar gevoel om uit te leggen). Verder voel ik me af en toe heel erg alleen door de situatie met de vader. Ben blij als het helder is hoe we dit gaan doen, ik weet waar ik aan toe ben...

Zo, eten fiksen voor de kids, mama krijgt geen hap door haar keel :(

16. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij mijn dochter moest ik tot 6 weken alleen heel veel plassen. Nu ben ik op en top misselijk. En me buik is ook wat dikker aan t worden. Dus je gaat denk ik al heel snel wat zien. En ik ben nog niet eens zover. Bij mijn vorige zwangerschap had ik haast geen buik en nu.. heb ik al de buik die ik bij 16 weken had. Uh..

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    @ mama111, om 14u de echo en 14.15u gesprek met de arts. Moet wel om 12u al aanwezig zijn om bloed te prikken. Tussendoor maar rondje wandelen ofzo? Terug naar huis geen optie want is een half uur rijden.

Wat is er met de vader? Dat heb ik gemist denk ik sorry...

18. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Vanaf 12u zal ik aan je denken dan Ligero!

En de papa en ik hebben al een aantal jaar een ingewikkelde relatie. En net voor ik erachter kwam dat ik zwanger ben, is het heel erg geklapt tussen ons :(. Ik weet dus absoluut nog niet wat voor rol hij gaat spelen, het enige wat ik weet, is dat ik zielsveel van hem hou... Zaterdag zie ik hem weer (verjaardag van mijn jongste), vind het spannend.

19. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    oh ok, vind ik wel jammer.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heftig mama3!

Deel Deze Pagina