1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo daantjuh, dat gaat nogal met die prijzen! Ik vind het trouwens sowieso belachelijk wat ze vragen voor babyspullen. Ze weten dat wij hormonale wezens zo beinvloedbaar zijn. Ik heb na de vorige zwangerschap wel spijt gehad van bepaalde aankopen... Mja je hebt dan wat in je hoofd;)

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Heel veel sterkte Dypmhna!

Leuk om al die manieren te zien, waarop het verteld wordt.
    Aankomende vrijdagavond verjaardag van mijn broer. Dan trek ik mijn zoontje zijn shirt met "ik word grote broer" aan. Kijken hoe lang het duurt.
    Zaterdag een verjaardag van een goede vriendin. Daarbij doe ik hetzelfde. Eigenlijk wil ik het liefste nog wachten op de echo, maar dan kan ik het niet meer leuk vertellen.

Voor Facebook wil ik de dag voor pakjesavond een foto maken van onze 4 schoenen, net als Ligero. Met de tekst erbij: Voor de laatste keer dit jaar hebben we alle 4 onze schoen gezet.

Ben er eigenlijk wel klaar mee met oa op mijn werk elke keer smoesjes te verzinnen waarom ik me niet lekker voel. Er komen al vragen, want ik ben echt nooit ziek. Dus het gaat al opvallen.

@Aliesje, kan je je niet inschrijven voor de nieuwsbrieven van alle winkels? Dan krijg je op tijd een bericht in je mailbox.
    Ben het wel met je eens. De kosten voor babyspullen, zijn schandalig. Ben blij dat wij alles nog bewaard hebben van de eerste. Slechts enkele dingen wil ik nieuw of moeten vervangen worden.

3. xmiekjuhx

xmiekjuhx Lid

11 sep 2011
    28
    0
    0
    jeetje, Dypmhna heel veel sterkte.

vandaag alweer 10 weken! 25% hebben we alweer gehad ;)

wij zijn vanmorgen naar mijn oma van 88 jaar geweest om het te vertellen. dit wordt haar 2e achterkleinkind en ze was helemaal gelukkig.

zag al een boel leuke foto's en ideeën hier voorbij komen om het nieuws te delen! wij hebben vanmiddag deze foto op facebook gezet.

verder gaat het hier qua misselijkheid een heel stuk beter! ik heb nu alleen ontzettende pijn in mijn rug. morgen maar even de fysio bellen, kijken of zij er wat aan kan doen.

Bijgevoegde bestanden:

• stoer.jpg
      stoer.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      2
  4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke foto hoor mieke! En jullie zoon ziet er ook erg stoer uit zo met zijn duimen omhoog!

5. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hele leuke foto Miekjuh!

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Jeetje meis, wat ongelooflijk klote!!! Pfff ik leef ontzettend met je mee. Heel veel sterkte met dit verlies en het verwerken. Dikke knuffel

7. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Dymphna!!

Super leuke aankondigingen met de foto's en t-shirts :)
    Ik ben er nog niet helemaal uit hoe we het op facebook gaan aankondigen, maar we wachten liever ook tot onze werkgever het weet en dat zal zaterdag na de termijnecho zijn :D

Echt ongelofelijk ja wat ze vragen voor babyspullen. Het enige dure dat hier gekocht is, is de autostoel en het babybed/matras...
    We gaan wel alles nieuw moeten kopen, uiteindelijk gaan we goedkoper uitkomen dan dat we alle gekregen spullen moeten verschepen naar ksa.

Hoe was jullie weekend? Wij hebben weer eens helemaal niks gedaan, heerlijk!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier ook weinig gedaan het weekend. Alleen hou ik daar niet zo van :( maar ja.

Vertellen op facebook gaan wij zaterdagavond doen. Dan is de laatste persoonlijkop de hoogte gebracht waarvan we dat willen.

Straks naar de vk. Neem wel de echo van vrijdag mee en zie ik wel of ze nog een eigen echo willen maken. Dat is wel de planning dus ik verwacht van wel. We zullen zien.

Hier verder weer meer misselijk helaas. Wel wat meer energie langzaamaan gelukkig.

9. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Succes vandaag! Ik mag morgen en dan als alles goed is vertel ik het donderdag aan iedereen en wij gaan rond Sint het op fb zetten waars. Daar zijn we nog niet overuit. Hier amper misselikk geweest vanaf week 8 maar sinds zaterdag wel weer een beetje! Verder erg moe en gevoelige borsten!

10. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Dymphna!!

Hier afgelopen weekend de naaste familie verteld.. was echt super leuk..
    Ik had kaartjes gemaakt namens onze dochter.
    Ene kaartje stond
    Lieve opa en oma
    graag wil ik jullie bedanken dat jullie altijd op mij willen passen. Ook heb ik nog een vraagje.. mag ik vanaf juni mijn broertje of zusje meebrengen.

Voor de andere opa en oma
    Lieve opa en oma
    Mag ik in juni een nachtje komen slapen zodat papa en mama mijn broertje of zusje op kunnen halen..

Mijn man gaat het vandaag op zijn werk vertellen.. ik donderdag ( hele team bij elkaar met vergadering )
    En dan hier de buurt ook nog even deze week en dan hebben we iedereen gehad..

Heb leuke foto's voorbij zien komen echt heeel leuk !!

11. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ff bijgelezen. Veel last van misselijkheid en veel moe.
    Wat jammer dat er weer al een miskraam is.

[/B]sparky[/B] wat bijzonder dat je je kleintje al kan voelen. Ben je al uit de namen gekomen?

Ligero wat leuk idee met die schoentjes.

Ondertussen weet al onze naaste familie het en onze beste vrienden.
    De rest krijgt het volgende week of zo te lezen in een kerstkaartje. Daarna komt het pas op Facebook.

Trouwens nog vergeten door te geven 25-11 nekplooimeting

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wij zijn weer terug. Toch ff een echotje gekregen. Geen meting gedaan ze houden de meting van de gyn aan.
    Dit keer een uitwendige echo, wel heel anders dan een inwendige hoor wat kwaliteit betreft. Ukje lag er ook niet echt goed voor. Hoofd horizontaal en lichaam verticaal omhoog. Billen dus de lucht in haha.

Om even verschil te laten zien:

1e inwendig afgelopen vrijdag
    2e uitwendig van net.

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Born to be mam, we zijn nog niet uit de meisjesnaam al heb ik inmiddels een duidelijke voorkeur voor een naam die vriend ook heel leuk vind. Dus wel al een grote kanshebber. Daar is nu een nieuw topic over, over de schrijfwijze ervan. Sterkte met de misselijkheid en vermoeidheid.

Babyspullen, ja het is verschrikkelijk duur! Hier moeten we ook alles 'nieuw' aanschaffen. Ik heb echt alleen de buggy nog van de jongste. Maar de babykamer hadden we met 6 weken al gekocht 2e hands. Was echt een superkoopje. Kinderwagen is besteld en schoonmoeder haalt een kringloop wiegje die ze op gaat knappen. Verder moeten we dus alles nog halen. Vanaf nu maar eens af en toe wat kleertjes gaan kopen :D Had al wel een keer in het ziekenhuis een shirtje meegenomen met de tekst "Ssstt.. papa en ik kijken voetbal" papa is een echte voetbalfanaat dus was wel leuk haha. En we hebben een shirtje met een koe gekocht bij de babydump.

Babykamer, wij willen het liefst een thema koeien. Maar er is vrij weinig over te vinden. Ja online vind je wel wat tutdoekjes enzo met koeienprint. Mocht iemand een koeienknuffel voor baby's tegenkomen, roep dan even. Verder komen er gewone schilderijtjes met koeien en maken we het af met kleine koeien spulletjes. Koe zit in de achternaam hier dus vandaar dat thema ;)

Ik ga de lijst bijwerken

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

30 mei
    ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh

1 juni
    ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Samster -1e kindje - bv - zh
    ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh

2 juni
    ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th
    ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th
    ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ??

3 juni

♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh

♥ Liyah - 3e kindje - bv - th

4 juni
    ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh

5 juni
    ♥ Sparky - 3e kindje - fv - th

6 juni
    ♥ Avocadotje - 2e kindje - bv - zh
    ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh
    ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ??

7 juni
    ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh
    ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh

8 juni
    ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh

♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh

9 juni
    ♥ Eef84 - 2e kindje -
    bv - th
    ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh

10 juni
    ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh

11 juni
    ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh

12 juni

13 juni

14 juni
    ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh

Bren87 - 1e kindje - bv - ??
    ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th
    ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - ??
    ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ??
    ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th

15 juni
    Emmie83 - 2e kindje - bv - zh

Sterretjes:
    Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna

Afspraken:

November

17 Coon - afspraak vk
    17 B0otjuh - Termijnecho
    18 Mama3 - Termijnecho
    18 Saby - 3e echo
    18 Liefschaapje - Termijnecho vk
    18 Samster - Termijnecho
    19 Aliesje - nekplooimeting
    20 Yaraa - Termijnecho vk
    20 Giegel1989 - termijnecho vk
    20 Woman1988 - Controle vk
    21 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn
    22 SarinaS - 2e echo gyn
    24 Dymphna - gyn
    24 Mama3 - controle vk
    24 Williewortel - Termijnecho
    24 Menneh - termijnecho vk

25 Bren87 - Termijnecho vk
    25 Emmie83 - Termijnecho
    25 Ligero -Intake vk
    25 Born to be mam - nekplooimeting

25 Babylove 85 - 2de echo Gyn
    25 Wendy9 - echo prenatal

26 Eef84 - nekplooimeting
    26 Mamavanisabel - termijnecho
    28 Ukkieuk - echo

28 Emmie83 - controle vk

December

01 Eenwens - Controle VK
    01 Happy mams - nekplooimeting

01 Liyah - nekplooimeting
    04 Wendy9 - controle vk
    05 Samster -
    geslachtsbepaling
    05 Aliesje - controle vk
    09 xMiekjuhx - echo vk

10 Eef84 - controle vk
    11 Itsmemarry - controle vk
    13 Babylove85 - geslachtsbepaling
    15 ukkieuk - echo
    17 Sparky - controle vk
    22 Sparky - geslachtsbepaling

Januari

16 Itsmemarry - 20 weken echo
    20 Born to be mom - 20 weken echo

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke manieren hoe het verteld word.

Namen nog niet mee bezig geweest eigenlijk

Mooie echo voorbij zien komen

Vandaag controle vk gehad.hartje gehoort en de vk zei de kleine leeft in een penthouse hihi.bloeddruk was goed zelf wat laag .

Voor de lijst 15 dec afspraak vk
    16 jan 20 wkn echo

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    leuk indd allemaal... Wij hebben vrijdag weer een echo.. En daarna zetten we het ook op facebook.

Hoewel de meeste het in mijn omgeving nu wel weten. Buik groeit ook echt best wel hard. Ik lijk wel een week of 16 hihi..

Hier zijn we ook nog niet met de namen bezig.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wat leuk dat je het hartje gehoord hebt coon!

Daantjuh, ja jouw buikje zal vast snel groeien hihi.

Hier net voor het eerst hartje gehoord met mijn eigen dopler ♥ Zooooooo verliefd!!

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik wil dat ook kopen, maar ik durf eigenlijk niet.. Bang dat ik ze niet kan vinden en daardoor stress krijg. :)

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja dat is lastig. Ik heb dat zelf niet. Wel zou ik op dat moment later op de dag gewoon nog eens proberen.
    Ik zag bij de echo vanmorgen dat ze totaal niet hoefde te zoeken en de baby dus echt op de plek zit waar ik de laatste tijd beweginkjes voel. Dat ligt al een stuk boven schaambot dus ik dacht, ach ik probeer het gewoon. En had hem gelijk te pakken. :D

Deel Deze Pagina