oh wat leuk sparky , ik zit ook al een heel tijdje te twijfelen om me er eentje aan te schaffen , maar durf ook niet zo goed zoals daantjeh zegt ... maar als ik dan jou verhaal lees ga ik liefst nu nog aan de slag om het hartje te vinden ... hmmm . is ook allemaal zo spannend is al van 20 oktober geleden dat ik ons kleintje nog gezien heb , ben zo benieuwd of nog wel alles goed is daarbinnen. trouwens enkele dagen beter geweest hier met de misselijkheid, en vanmdaag... alweer twee keer boven toilet gehangen ... dacht echt dat het alleen maar beter ging gaan ! pfffffff
Leuk sparky ! ! Ik zou me alleen te veel zorgen maken als ik niks hoorde. Ben nogal een stresskip... 😅 Ik dacht ook dat hier de misselijkheid weg was. Maar is gisteravond weer begonnen. Nu al 3 keer boven de wc gehangen misschien zijn het de zenuwen voor de echo van morgen..
Hier nooit zo'n ding gebruikt.hier zit me baarmoeder bij me navel in de buurt.ze hoefde niet te zoeken naar het hartje had hem bijna gelijk. Hier ook vaak weer misselijk dus maar nieuw doosje meds gehaalt
Hier vandaag termijn echo gehad alles is goed ben nu 10+4 dus een paar dagen minder ver . Uitgerekende datum word 11 juni
Mooi zo bootjuh! Mijn baarmoeder zit volgens mij ook al op 3/4 onder mijn navel, dat is toch wel heel hoog of niet? Nog twee nachtjes slapen dan eindelijk de echo. Wat duurt wachten lang!
Baarmoeder is niet hoog hoor ja voor een 1e zwangerschap zou het hoog zijn maar de keren daarna groeit het gewoon sneller. Fijn dat de termijnecho goed was!
Fijn dat er weer goede echo's zijn geweest. En hartjes gehoord! Jaloers! Hier gister een heftige dag gehad, we zijn geslipt op de snelweg en dan sta je in eens dwars op de weg. Gelukkig alleen blikschade, maar wat een goed eromheen. En met een kleintje van 2 langs de snelweg staan vond ik ook geen feest. Nu nog maar even uitzoeken of mn autostoel nog wel veilig is. Verder mezelf een leuk kadootje gedaan 29 december geslachtsbepaling op mn verjaardag en dan ga ik denk ik cake bakken en met roze of blauwe muisjes versieren
Jeetje dat is schrikken Marrie. Gelukkig niks ernstigs, maar het had indd zomaar anders kunnen aflopen. Ik ga na de echo van vrijdag ook een geslachtsbepaling inplannen. Even kijken of we dat nog voor de kerst kunnen plannen.
Itsmemarry, wat een leuk ideee!!! Ik had mezelf ook een geslachtsbepalingsecho kado gedaan op mijn verjaardag. Maar ik vier het in het weekend ervoor. Misschien moet ik hem verzetten naar de vrijdag en dan ook bekend maken op mijn verjaardag. Nu ik naar voren gezet ben ben ik dan al 16 weken. Ff over nadenken.
aah weer goede echo's super!! Ah dat is schrikken Marrie! Gelukkig is het bij blikschade gebleven.. Kan me voorstellen dat het fijn is dat je zelf naar het hartje kan luisteren, maar denk dat het mij ook stress zou geven. Ik heb trouwens bij de eerste echo met 9 weken en 2 dagen al hartje mogen horen. Ging gewoon via zelfde ding als de echo. Ook afgelopen echo met ruim 11 weken weer even mogen luisteren! Aankomende donderdag controle vk dus neem aan dat die dan ook gaat luisteren! Ik vind wel dat ik nu lang moet wachten om weer te mogen spieken! mja dat zal bij iedereen zo zijn! Kzag al in de lijst de eerste afspraken staan voor 20-weken echo en dat is gewoon pas in januari!! Aan de andere kant buik is wel flink aan het groeien (Terwijl ik nog steeds op -2kg zit) en hoop over tijdje ook het kindje te kunnen voelen! Dat lijkt me zo bijzonder! Soms denk ik ook al hey ik voel iets, mja weet natuurlijk ook niet hoe het moet voelen en volgens mij kan dat ook nog haast niet? Zo vroeg een eerste kindje voelen? Wel super Sparky dat jij het kindje al zo vroeg kan voelen!!
Ha allemaal, Ik breek ff in in jullie forum, sorry. Stond heel in het begin ook op de lijst maar mocht helaas snel verhuizen naar de * afdeling. Jullie waren allemaal erg lief en het heeft me heel veel goed gedaan, ook al ken ik jullie niet persoonlijk. vanochtend testte ik weer positief, dus met een slag om de arm ga ik proberen te genieten. Thnx for the support! En allemaal een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst! Liefs
Gefeliciteerd MWW! Gelukkig mocht je snel weer een positieve test hebben. Ik duim voor een plakbeeb en een voorspoedige zwangerschap voor je!
Wat erg de 10e miskraam al! Heel veel sterkte! Mww gefeliciteerd wat snel weer! Wat een mooie echo's allemaal! Worden steeds mooier en duidelijker! Volgende week dinsdag mn echo bij de prenatal, gaan ze gelijk kijkken naar het geslacht, ben zo benieuwd! Als ze t nog niet kunnen zien mag ik een week later terug komen. Bedankt voor jullie antwoorden over de vitamines! Er zijn zoveel verschillende, wist niet welke ik moes kiezen haha! Verder nog steeds geen last van kwaaltjes gehad behalve die moeheid! Bah, hoop echt dat dat snel weg gaat! In t weekend weer niks anders gedaan als op bed tv kijkken Voelen jullie de baarmoeder al? Ik namelijk nog niet.. mijn baarmoeder ligt dan ook erg diep maar ben benieuwd wanneer hij eindelijk omhoog komt!
ik voel mn baarmoeder ook niet.. weet ook niet echt wat ik moet voelen. Maar ik zie wel een buik. Zal voor het merendeel ook wel darmen zijn. Ik lijk verder wel iets te voelen als ik sta, maar als ik lig, lijkt het weer naar binnen te zakken. Geen idee of dat dus mijn baarmoeder is.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - fv - th 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - bv - zh ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh Bren87 - 1e kindje - bv - ?? ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - ?? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th 15 juni Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: November 18 Mama3 - Termijnecho 18 Saby - 3e echo 18 Liefschaapje - Termijnecho vk 18 Samster - Termijnecho 19 Aliesje - nekplooimeting 20 Yaraa - Termijnecho vk 20 Giegel1989 - termijnecho vk 20 Woman1988 - Controle vk 21 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22 SarinaS - 2e echo gyn 24 Mama3 - controle vk 24 Williewortel - Termijnecho 24 Menneh - termijnecho vk 25 Bren87 - Termijnecho vk 25 Emmie83 - Termijnecho 25 Ligero -Intake vk 25 Born to be mam - nekplooimeting 25 Babylove 85 - 2de echo Gyn 25 Wendy9 - echo prenatal 26 Eef84 - nekplooimeting 26 Mamavanisabel - termijnecho 28 Ukkieuk - echo 28 Emmie83 - controle vk December 01 Eenwens - Controle VK 01 Happy mams - nekplooimeting 01 Liyah - nekplooimeting 04 Wendy9 - controle vk 05 Samster - geslachtsbepaling 05 Aliesje - controle vk 09 xMiekjuhx - echo vk 10 Eef84 - controle vk 11 Itsmemarry - controle vk 13 Babylove85 - geslachtsbepaling 15 ukkieuk - echo 17 Sparky - controle vk 22 Sparky - geslachtsbepaling Januari 16 Itsmemarry - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.