1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennas, heel veel beterschap! Komt dat door de misselijkheid? Gelukkig ben je wel weer lekker thuis en gaat het met de kleine goed!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Daantjuh, super dat je de lijst hebt bijgewerkt!! Top!

Hier komt straks de aannemer met een offerte voor verbouwing van de zolder. Dan kan dochter naar zolder, wij naar haar kamer en baby in onze huidige kamer. En er komt een extra speelkamer op zolder en een extra dakraam. Ben zooo benieuwd naar de offerte :)

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hierbij een foto van onze termijn echo gister. Het was moeilijk meten want ze kwam op 4 verschillende metingen uit. Dus nu het gemiddelde genomen van ongeveer 11.6 weken.

Bijgevoegde bestanden:

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Eerste babydekentje bijna klaar. Alleen nog de draadjes wegwerken en blocken :D

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi ligero, hoe groot is deze?

6. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo

Mooi kleed.. wou dat ik het kon

7. Williewortel

Williewortel Actief lid

Wauw sabi mooie echo! Groeit goed!

En Ennas heel veel beterschap. Hopelijk snel opgeknapt.

Pfieuw er is zo veel geschreven. Gelukkig gaat het met iedereen toppie.

Ik voel me sinds gisteren eigenlijk véél beter! Misselijkheid amper aanwezig. Moeheid verminderd en verder voel ik me aardig goed. Yeah. Heerlijk. En als klap op de vuurpijl werd ik vanmorgen wakker en moest nodig naar de wc, maar draai nog even op mijn rug. Ik zit aan mijn buik te voelen omdat hij raar aanvoelde onder mijn navel. Voel ik duidelijk een harde bal zitten welke wat hard aanvoelt. Herkende het gelijk dus pakte ik gauw de Angel sound!

Binnen no time had ik het hartje van klein frummeltje te pakken en de kinderen hebben zelfs mee geluisterd! Super gaaf.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Marrie hij is 80x120.

9. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Mooi echo saby!!

En ligero gaaf dekentje! Wou echt dat ik creatiever was!

Buhhh ik ben ziek.. :( hoofd vol met snot geloof ik.. baahaaaah!! irritant dat ik nu geen hoestdrank of normale neuspray mag gebruiken.

10. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wat een mooie echo's weer :)! En dat dekentje is ook super. Ik wacht nog even met bolletjes kopen tot het geslacht echt zeker is, omdat het bij een meisje toch echt een dekentje met veel paars en roze wordt :D.

Lief schaapje, beterschap!

11. Williewortel

Williewortel Actief lid

Lief schaapje beterschap en inderdaad niet fijn. Beetje stomen en zoutoplossing gebruiken. Onderkant voeten dik insmeren met vicks (kijk even of je het mag nu) en dikke sokken er over heen aan. Helpt echt!

Ligero wat een mega leuk dekentje! Wat ben jij crea zeg!

12. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    En kamille thee drinken is ook goed, dat zuivert :)

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen,

Liefschaapje, beterschap! Zoutoplossing mag wel en thijmsiroop. Als je van beide de babyversie pakt zit je zowiezo goed.

Williewortel, fijn dat je je nu beter voelt!

Saby, mooie echo!

Ligero, mooi dekentje! Knap hoor. Ik doe het je niet na.

Hier gisteren de knoop doorgehakt. Eind januari gaat de zolder verbouwd worden. Komt er een slaapkamer en speelkamer en komt er op de 1e verdieping een extra toilet. Kan niet wachten tot alles klaar is en de kamers gewisseld kunnen worden. Dan kan ook de babykamer gemaakt worden. Als ik er aan denk duurt het nog best heel erg lang, maar als het eenmaal klaar is is het ook echt zo gebeurd. Babykamer hoeft niet geschilderd te worden ofzo. Echt alleen meubels plaatsen.

Verder ben ik gelukkig al 2 dagen niet echt meer misselijk geweest, en dat zonder medicatie. Eerder ging het ook al goed, maar kreeg ik een flinke terugval. Nu hopen dat het zo blijft.

Vraagje, maken jullie een thema in de babykamer?

14. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Sparky, ik maak geen babykamer :D. Beebje slaapt sowieso het eerste half jaar bij mij op de kamer :).

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mama3, oh dat is wel handig! Was bij mijn zoon ook het geval.

Hier kan ik de echo niet verzetten, ja misschien na de vrijdag voor mijn verjaardag. Gisteren hebben we gevraagd of schoonmoeder mee gaat naar de geslachtsbepaling. Dus naar een andere plaats rijden is dan lastig. Dan wordt het dus pas met 16 weken.

Ik twijfel nu heel erg. Of verzetten naar de vrijdag en dan zaterdag als ik mijn verjaardag vier vertellen dmv beschuit met muisjes ofzo. Of de maandag laten staan en dan een taart bestellen ofzo om het met kerst te vertellen. Ik vind het taart idee zoveel leuker!

16. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schaapje, beterschap.

Babykamer, geen thema, het wordt wel een paarse kamer (verf en behang hadden we al gekocht voor ik zwanger was) dus t wordt of paars, jongensachtig of paars meisjesachtig maar niet echt een thema. Wil wel weer voor wat stoers gaan want de meubeltjes zijn ook stoer en die ga ik niet vervangen. Zal wel ff passen en meten worden want komt uit een grotere kamer van de oudste.

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik weet het nog niet zo, qua thema. Ik wil alles neutraal houden.
    Het liefst wit met grijs.

Ik maak er wel een tweeling kamer van. Lijkt me gezellig voor ze allebei op 1 kamer.

18. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Zo! Ik ben weer thuis. Echo was goed! Uit was mooi aan het bewegen. Datum kan aangepast worden naar 6 juni. Verder weer een nieuwe afspraak voor een controle op 18 december. En op 19 januari de 20 weken echo.

Ook nog even met een gynaecoloog gesproken. Die wil mijn baarmoedermond gaan meten om te kijken of daar een afwijking in is. Of die te kort is, of te zwak. Waardoor Mark zo vroeg kwam. Maar ik moet in ieder geval hoe dan ook rustig aan doen.

19. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Jolan, ik heb gisteren de nekplooimeting gehad, ik moest een week van tevoren bloed prikken zodat ze die na de echo er gelijk bij kon pakken van de uitslag. Ik ben naar STAR geweest.

Uitslag was goed, geen verhoogd risico! Baby gezien, hij lag er keurig bij ze kon zonder problemen meten (bij mijn dochter duurde dat toen een uur:p)

Alles erop en eraan.

photo_2014-11-20_15-42-17.jpg

Verder een meiske met de 6e ziekte hier, ze heeft geen koorts meer, maar is errug plakkerig... ik mag niet achter de pc zitten (werk thuis vandaag)... mag niet meehelpen met spelen, maar moet vooral bij dr zitten. Arme kind zit helemaal onder de vlekken en er komen hoektanden of kiezen door... aaaahhh :D;) nu zit ze achter de bank te jammeren... ga maar even eten maken voor haar.

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    giegeltje: gefeliciteerd!

Aliesje: prachtige echo! gefeliciteerd met de mooie uitslag!En beterschap voor jullie dochtertje!
    Ik denk dat ik morgen ochtend even bel, als het lukt, want ik weet gewoon even niet meer hoe het in elkaar zat.

Thema: hier komt (waarschijnlijk) geen echte babykamer. Wiegje komt eerst bij ons en kan daarna in de kamer waar ook de commode staat. Daarna komt er wel een gezellige peuterkamer.
    Maar ik heb soms z'n drang om iets leuks te kopen, dus wie weet veranderd dat straks als we er echt mee aan de slag gaan!

Deel Deze Pagina