Saby, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Ligero, mooi kleed, knap hoor! williewortel, wat leuk dat je her hartje kon vinden en horen! Ik zou zo graag ook heel even de bevestiging willen krijgen dat alles goed gaat. Toen der tijd bij mijn zoon totaal geen last van gehad. Ik had nooit verwacht dat een ma zoveel invloed heeft op een nieuwe zwangerschap, ik al zit er zo veel tijd tussen! Liefschaapje: beterschap! MamaIII: heb jij ook z'n lief dekentje gemaakt? Geslachtsbepaling: Van de week met mijn man over gehad. Hij denk er nog over na. Bij onze zoon was het een verrassing bij de geboorte. Maar bij de ma heb ik me altijd afgevraagd wat het zou zijn geworden. Vandaar dat ik het eigenlijk wel heel graag zou willen weten!
Erg is dat he mama 3..... Ben met 3 projecten tegelijk bezig... Vanavond weer handwerkavondje met 3 andere meiden kan ik verder met mn poncho!
Wij zijn met een aantal vrouwen bezig met een recycle project. We zijn dekens aan het haken van restanten gekregen wol om weg te geven aan een goed doel en verder ben ik vaak bezig met haken met repen uit 'oude' katoenen lakens/kleding. Daarvan kan je super gave kleden maken om over bijvoorbeeld de bank te leggen, maar ook voor op de grond als speelkleed
Bedankt lieve dames!! Ga de tips uitproberen. Vandaag was mn dreumesje op het kinderdagverblijf (normaal moest ik vandaag eigenlijk naar een cursus).. ik heb echt de hele dag zn beetje geslapen. Werken jullie allemaal? Zoja wat voorn werk doen jullie eigenlijk? Ik werk met verstandelijk gehandicapten met zeer moeilijk verstaanbaar gedrag en psychische problemen. Dus veel agressie. Omdat ik dat nu niet kan en mag mag ik vanuit huis kantoorwerk doen. Erg fijn!! Zijn jullie werkgevers een beetje meelevend?
Mooie echo's dames. Hier geen kamertje komt bij ons. Ik zit op dit moment in de ziekte wet messchien vanaf volgende week 3 uurtjes proberen.ik ben huishoudelijke hulp Zo mooi als ik plat lig en nu ook omderuit gezakt en doe me hand op me buik voel ik er wat langs glijden en geduw en getikt.had het deze week vaker gevoelt maar dacht me darmen maar lijkt me sterk dat me darmen zo doen hihi.
Hi Liefschaapje. Ik werk op kantoor als secretaresse/PA. 3 dagen op kantoor en 1 dag thuis. Heb een hele flexibele baas, ook nu weer reageerde hij heel enthousiast op mijn zwangerschap. We zijn met zijn 5ven en een aantal externe mensen die voor ons werken, dus klein kantoor maar supergezellig, hard werken maar ook lolletjes op zijn tijd Ik kreeg in januari, toen ik net terug was van verlof, gelijk een vast contract, super natuurlijk en zeker niet meer vanzelfsprekend deze tijd. Dus voor de zwangerschap geen zwaar werk Fijn dat je kantoorwerk kan doen, je kan geen risico lopen als je zwanger bent!
Wow coon nu al zo duidelijk te voelen? Met de echo gisteren deed ie echt af en toe sprongetjes maar voelde het niet. Heb nu pas een paar keer iets gevoeld, plopjes, maar alleen omdat ik weet hoe het moet voelen nu.
Pff word onzeker van jullie.. Voel geen bal en ook geen plopjes.. En ik heb er zelfs 2 in mn buik.. Mja nog 11.5 uur.. Dan zie ik ze weer!! Vind het wel weer super spannend..
Daantjuh, meid straks denk je met weemoed terug aan deze termijn als ze je ribben blauw schoppen hihi. Ik voelde bij de eerste ook pas wat met 17 weken oid. Daarvoor niks of ik herkende het gewoon niet.
Pfff ben me kapot geschrokken vannacht. Ik werd wakker omdat m 'n onderbroek nat was. Dus ik naar het toilet, maar het bloed liep al langs mn benen. Heb in lichtelijke paniek de vk gebeld, die vertelde dat ze contact op ging nemen met het ziekenhuis. 3 min later werd ik gebeld dat ik direct naar het ziekenhuis moest komen. Daar aangekomen hebben ze een echo gedaan; de kleine bewoog en deed het prima gelukkig. In mijn baarmoeder was verder niets te zien waar de bloeding vandaan kon komen. Toen is mijn baarmoedermond nog nagekeken en daar zag ze e wat restjes bloed zitten en de baarmoedermond zag er gevoelig uit. Waarschijnlijk is daar dus de bloeding vandaan gekomen. Ben echt zo blij dat alles goed is gegaan met de kleine!!! Maar wat ben ik geschrokken 😟
samster: dat is heel erg schrikken! Goed dat je gelijk gebeld hebt met je vk en dat die gelijk geregeld heeft dat je een echo kreeg! Gelukkig gaat het allemaal goed met de kleine. Houden ze je nu extra in de gaten? Heel veel sterkte en ik hoop heel erg voor je dat dit iets eenmaligs was!
Wow Samster, dat is schrikken! Ik ben blij voor je dat je kindje het goed maakt, hopelijk blijft het bij deze ene keer meis.
Ja het is een beetje aan me voorbij gegaan vannacht en heb eigenlijk nog veel vragen. Ga straks mijn eigen vk nog maar bellen.
Jemig Samster, dat is schrikken! Gelukkig konden ze je gelijk geruststellen dat met je uk alles goed is. @ Daantjuh, nou ik heb gisterenavond flink lopen drukken in mn buik maar ik voel ook geen bal hoor haha! Maar moet zeggen dat ik dat met de eerste zwangerschap ook nooit voelde, had geen flauw idee hoe dat moest voelen. Toch eens een keer aan de VK vragen of ze het me wil laten voelen en vertellen waar ik dan precies moet drukken. Plopjes ofzo voel ik ook nog niet. Soms wel wat gekriebel maar ik ben te nuchter om te denken dat het de baby al is. Volgens mij zijn dat gewoon mn darmen die plaats aan het maken zijn en aan het schuiven zijn in mn buik. Ik merk namelijk wel dat die al wat hoger liggen. Als mn darmen rommelen dan voelt/klinkt dat ineens een stukje hoger als normaal namelijk. Dochter voelde ik met 15 weken ongeveer kriebelen en de placenta zat aan de voorkant. Dus was best vroeg al. Ik hoop dat ik deze ook rond dezelfde termijn mag gaan voelen.