Nou net de vk gebeld. Moet een paar agenda volledige rust houden en dan hopen dat het niet opnieuw gaat bloeden. Mocht het weg blijven mag ik gewoon alles weer doen. Mocht het binnekort wel opnieuw gaan bloeden dan word het nog meer rust houden.
Succes met rusten Samster. Hopelijk blijft het gewoon weg nu. Hier weinig te melden. Ja vandaag 12 weken. Whoehoe! Toch wel even extra fijn hoor. Morgen gaan we het op facebook zetten. Bij deze even een buikfototje van net:
Wow dat is schrikken samster!!! Hopelijk komt het niet meer terug Sparky! Is dat een grapje? Foto van vorige zwangerschap met 25weken? 😉 wat een buik al haha. Bij mij zie je echt niets!! Pas m'n eigen kleding nog met gemak. Voelen: hier ook de 2e maar voel ook nog niets. 18 december pretecho
Haha nee geen grapje Net gemaakt. Komt wel aardig overeen met de 1e zwangerschap rond 25 weken ja En ben nog steeds 1,5 kilo onder startgewicht.
Ik ben inmiddels het beetje darmenbuik wat ik had, wel weer kwijt en het ziet er nu hetzelfde uit als met 6 weken met die darmen . Bij mijn dochter kreeg ik laat pas echt een buik, bij de jongens snel omdat ik slappe buikspieren had. Nu weer sterke buikspieren, dus verwacht weer een 'late' echte buik .
Fijn daantjuh!! Sparky; wat wonderlijk dan he, dat het nu zo snel groeit! Hopelijk stopt het straks even haha
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - fv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh Bren87 - 1e kindje - bv - ?? ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th 15 juni Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: November 19 Aliesje - nekplooimeting 20 Yaraa - Termijnecho vk 20 Giegel1989 - termijnecho vk 20 Woman1988 - Controle vk 21 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22 SarinaS - 2e echo gyn 24 Mama3 - controle vk 24 Williewortel - Termijnecho 24 Menneh - termijnecho vk 25 Bren87 - Termijnecho vk 25 Emmie83 - Termijnecho 25 Ligero -Intake vk 25 Born to be mam - nekplooimeting 25 Babylove 85 - 2de echo Gyn 25 Wendy9 - echo prenatal 26 Eef84 - nekplooimeting 26 Mamavanisabel - termijnecho 28 Ukkieuk - echo 28 Emmie83 - controle vk December 01 Eenwens - Controle VK 01 Happy mams - nekplooimeting 01 Liyah - nekplooimeting 03 Happy mams - geslachtsbepaling 04 Wendy9 - controle vk 05 Samster - geslachtsbepaling 05 Aliesje - controle vk 05 Ennas - Termijnecho 09 xMiekjuhx - echo vk 10 Eef84 - controle vk 11 Itsmemarry - controle vk 12 MamaIII - geslachtsbepaling 13 Babylove85 - geslachtsbepaling 15 ukkieuk - echo 17 Sparky - controle vk 17 Saby - Controle vk 18 Giegel1989 - Controle vk 18 Ennas - Pretecho 19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn 19 Saby - geslachtsbepaling 20 Ligero - geslachtsbepaling 22 Sparky - geslachtsbepaling 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 13 Daantjuh - 20 weken echo 15 Saby - 20 weken echo UMC 16 Itsmemarry - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Hoi dames, Hier gat het goed. Inmiddels de 12 weken grens voorbij en dat voelt best goed! Samster wat moet dat schrikken zijn geweest, fijn dat je gelijk terecht kon voor een echo en dat de kleine het goed doet. Mooie echo daantje! Zo bijzonder 2 wondertjes.
Sam, sterkte met rusten en ik hoop heel erg voor je dat het bloeden weg blijft! Sparky: prachtige buik hoor! daar kan je fijn van genieten! Daantje: gefeliciteerd met je mooie echo van jullie twee bijzondere kleintjes! Leuk hoor!
Hey meiden, ik ben weer terug na een midweekje weg. Had totaal geen bereik daar en dus niet echt op internet gekunt. Ik ga niet alles terug lezen want dat is al weer een hele hoop! Hahaha Heb een paar mooie foto's gezien! @daantjuh je bent de enige met een tweeling he ☺️☺️☺️ Super cool!