1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samster wat een schrik, gelukkig alles goed.
    Mooie echo weer. Hier verder weinig nieus.

Werk: ik zit op de kwaliteit en duurzaamheids afdeling van een ethanolfabriek. Mag dus nu even niet de fabriek in...

2. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Samster, dat zal zeker even schrikken zijn zeg. Hopelijk gebeurt het niet weer. Gelukkig was alles goed. Heb je je vragen nog kunnen stellen?

Itsmemarrie, hier ook chemische fabriek, dus krijg baggerklusjes op kantoor. Scannen en getalletjes overtypen:( Das wel een nadeel van vrouw zijn in dit vak vind ik.

Gister weer goedgekeurd door vk. Inmiddels 3 kg aangekomen. Hartje nog even beluisterd. En de 12 weken gehaald, heerlijk gevoel toch hoor!

Fijne zaterdag allemaal!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Werk: ik ben gedeeltelijk afgekeurd en werk daarnaast elke zaterdag in het zwembad om beperkte mensen te begeleiden tijdens het zwemmen. Vrijwilligerswerk.

4. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb momenteel geen werk en een uitkering. Ik werk mbv uitkering normaal op het standsstrand hier (horeca) en nu ben ik daar actief met het opknappen van de meubels en andere 'maak' dingen. Ik hou erg van dingen maken en creatief bezig zijn, maar nu begint het me wel zwaar te vallen. Vooral al het tillen. Gelukkig is er ook genoeg administratie te doen...

5. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik werk als verkoopster in een warenhuis. Ivm flexwet jan tm maary thuis dus weinig nut om in april te gan werken als daarna het verlof ingaat dus zit 7 maanden thuis , miss kan ik iets kleins gaan doen ergens maar fulltime baan vinden en zwanger gaat niet werken denk ik. Zijn positief over mij dus hij sluit het totaal niet uit dat ik eventueel in aug parttime zou kunnen werken

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik werk als een soort zorgbemiddelaar/trajectbegeleider in de hulpverlening aan jongeren met een lichtverstandelijke beperking en ernstige gedragsproblematiek. Dat betekent dat ik een gedeelte van de tijd op kantoor zit te regelen, plannen en organiseren, en een deel van de tijd ben ik op pad met een jongere om woonlocaties en dergelijke te bekijken. Leuk werk, heb t goed naar m'n zin. Helaas stopt deze functie ergens in 2015. Het vervolg is nog onduidelijk maar ben niet bang dat ik zonder werk kom te zitten.

En vandaag de 12 weken gehaald!

7. willie85

willie85 Lid

16 sep 2014
    42
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben apothekersassistente, fulltime. Heb een vast contract.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wil je fulltime blijven werken?

Ik werk nu 32 uur maar vindt het best veel. Ik heb de mogelijkheid om minder te gaan werken per 1 januari en denk dat ik dat ook ga doen. Mogelijk dan niet in deze functie maar dan gelijk weer in een andere functie. Het is een beetje ingewikkeld op dit momeng. Ik ben eigenlijk begeleider op een woonvorm voor 24u en ten behoeve van m'n eigen ontwikkeling een uitstap gemaakt naar zorgbemiddelaar maar met de zekerheid dat ik terug kan naar oude functie als ik t niet leuk had gevonden of wanneer die functie stopt (want het was al duidelijk dat de functie zou stoppen toen ik eraan begon). Maar deze functie moest ik toen voor 32u doen. Ik hoop dat ik per 1 januari deze functie voor 24u kan doen, anders ga ik terug naar m'n oude functie.

9. willie85

willie85 Lid

16 sep 2014
    42
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik werk nu 4 dagen van 9 uur, ik wil wel 1 dagje minderen straks. Ligt ook een beetje aan mijn man. Hij werkt onregelmatig maar kan een vaste dag vrij krijgen en zijn ouderschapsverlof is 75% doorbetaald. Even puzzelen hoe we dat gaan doen.
    Mijn moeder is gastouder en wil heeeel graag op haar kleinkind passen, dus dat is ideaal.

10. mennehh

mennehh Niet meer actief

Heerlijk gehad! Lekker een huisje in de bossen.. Veel dennenboom lucht gesnoven en heerlijk gewandeld. ☺️ Lief dat je het vraagt! ☺️

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ik werk in de verzekeringsbranche bij een grote verzekeraar. Hou mij met name bezig met pensioenen. Werk 32 uur en denk dat ik dit ook blijf werken.

12. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Bedankt voor alle steunende reacties!
    De ergste schrik is voorbij en heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad.

Ik werk als verpleegkundige fulltime. Helaas zit ik vanaf week 6 van de zwangerschap al in de ziektewet. Ben te misselijk en te veel aan het spugen om de patiënten te verzorgen. Ben nu wel weer aan het opbouwen om weer aan het werk te gaan. De ergste misselijkheid begint weg te gaan ☺

13. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Vanavond bij vrienden verteld! Ze vonden het allemaal helemaal super! Lopen precies twee weken achter met vrienden van ons zijn die 14,3 zijn!

14. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gisteren onze 12-weken echo gehad :) Alles was goed met ons prutske, hartslag van 170 en een 5,2 cm groot... Bevallingsdatum mag netjes blijven staan :D

Daarna maar meteen doorgereden naar onze baas en het daar verteld. Natuurlijk was hij enorm blij en de andere collega's ook dus dat is een pak van mijn hart :D

Hier nog een foto van ons kleintje.

12-weken echo 22-11-2014.jpg

15. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bloedverlies spannen.. Gelukkig alles goed. .

Mooie echo's weer..

Hier volgende week weer na vk.. hopelijk dan hartje luisteren ☺

16. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Dat is zeker schrikken Samster.

Ik werk als Medewerker Commerciële Binnendienst, 23 uur. Mijn baas weet het nog niet, maar wel mijn leidinggevende. Die lijkt bijna blijer dan dat wij zijn, haha!

Over 2 dagen mogen we dan eindelijk voor de eerste keer naar onze uk kijken. De donderdag erna moet ik werken. Dan vertel ik het mijn collega's en daarna gaan we het verder wereldkundig maken.

Ik geloof wel dat ik me beter voel sinds de afgelopen dagen. Vandaag weer iets minder, maar dat komt echt door 2 hele drukke dagen en laat slapen.

17. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wat een mooie echo weer die voorbij kwam :)!

Hier gaat het redelijk vandaag. Gisteren een heerlijke avond met vrienden gehad. Beste vriend had wat gedronken, dus bleef logeren. Vanmorgen na het ontbijt zag ik ineens dat ik 2 oproepen gemist had van de ouders vd vader. Gelijk weer misselijk vd stress en ik durf niet terug te bellen :(. En het zijn nogwel zulke lieve mensen...

18. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    mooie echo weer die voorbij kwam !
    en pfoe wat spannend van het bloedverlies, al goed is het nu over ! knuf!

mamaIII : wat leuk dat je een gezellige avond hebt gehad ! kan al eens deugd doen om leuke mensen rondom je te hebben. wel spijtig dat de ouders gebeld hebben en je niet durft terug te bellen , hopelijk is het niets raars ofzo en willen ze gewoon even weten hoe het met je gaat ofzo? ik zou misschien toch even terug bellen. al snap ik wel dat je niet goed durft ! xxx knuf

hier : alles oké dinsdag ochtend om 9.00 uur mogen we EINDELIJK nog eens naar ons kleintje gaan kijken ! ik hoop zo erg dat alles er goed mee is, de zenuwen slaan alweer toe. toch altijd wel spannend zo een echo !
    men buik begint precies ook echt wel te groeien nu heb ik het idee... of lijkt het maar zo...

Bekijk bijlage 430091

Bekijk bijlage 430090

19. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wat een lief buikje Babylove :)! Zoiets heb ik nu ook.

En dat bellen, ik weet dat ze alleen maar bellen met goede bedoelingen. Toch vind ik het moeilijk. Ik heb ze gesmst en het uitgelegd. Ik bel vd week wel wanneer ik er klaar voor ben...

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo's voorbij zien komen.

Mooi buikje gezien

Hier ff verbaasd ligt in bad een spelletje te doen op me tel.tot ik een gespannen/geduw voel in me buik bij me baarmoeder dus doe me buik boven water en zie dat het schreef is ik druk zachtjes op het hoogste plek en zie vlak er na wat verschuiven weer zachtjes gedrukt waar ik heen heen zag gaan en weer zag ik het.dit is toch allemaal veelste snel voor termijn weet dat ik weinig vet heb en dat de kleine in een erg ruim huis woont of het daardoor komt ???????? Was wel bijzonder zeker als het de kleine was.

Deel Deze Pagina