Mooie echo's weer zeg! En Daantjuh wat een mooie buik! En je haarkleur vind ik ook mega mooi. Mooi lang ook. Ik heb het tot ruim op mijn middel en donkerbruin. En Jo ja dat heb ik ook wel gehad hoor dat je dan bang was dat er iets met je kindje gebeurde. Maar kan geen kwaad. Alleen hard persen kan voor je zelf kwaad want je kan ook aambeien eraan over houden. Nog meer water en vezels misschien? Vandaag hoor ik wanneer we voor de geslachtsbepalings echo kunnen. In ieder geval de week van 22 december dus ben erg benieuwd.
hier ook net de echo gehad ! alles was super goed met ons kleintje het stak zelfs zen duimpje omhoog naar ons en was al 6.13 cm groot het spartelde goed in het rond heerlijk !!! de nekplooi was ook perfect 1.2 mm dus dat was super goed ! we zijn er weer wat geruster op ! men uitgerekende datum mag terug naar 5 juni gezet worden zoals ik al van in het begin dacht
Had 25e gezet maar had gisteren dus nekplooimeting. Een echo van wel 40 minuten omdat t kindje te dicht tegen de wand lag om de plooi mooi te kunnen meten. Nu wat plagen was t toch gelukt. Wat was dat genieten zeg. Heel veel sprongetjes en draaitjes gezien van de kleine. Zo trots 😄 En voor de eerste keer t hartje gehoord. Nu ben ik ineens heel benieuwd wat het word en mensen zeggen ook tegen me wat ze denken dat t word. 9 van de 10 denken een jongen en ikzelf denk een meisje. 5 december geslachtsbepaling dan weten we het zeker en laten we de rest lekker speculeren 😜 Ondertussen is m'n buikje ook aan t groeien. Allemaal zo bijzonder. Maar kan t soms nog steeds niet bevatten dat dat in mij groeit en dat ik echt moeder word. Hebben jullie dat ook?
wauw wat een super mooie duidelijke echofoto born to be mom, prachtig! Ik heb vanavond een afspraak bij de prenatal, zo'n zin in! bij een vriendin en bij mn nichtje zagen ze het geslacht al rond mijn termijn ben zo benieuwd! Bij mij zeggen ze ook allemaal een jongetje, heb zelf echt geen flauw idee! Krijg vanavond ook een dvdtje mee, gelijk de hele fam op bezoek om hem te bekijken haha! Mooie grote buikjes allemaal al zeg! Bij mij begint het nu ook aardig te groeien, maar voel nog steeds geen baarmoeder.. waarschijnlijk weet ik ook niet wat ik moet voelen.. ben nu 2,5 kilo aangekomen al, vast door al het eten! Verder heb ik al 1 inkopen gedaan die ik echt niet kon laten, vind m zooo leuk!! mn schoonmoeder is de bekleding aan het maken, en de aankleding gaat ze dan roze of blauw breiden, te schattig Succes met de echo's vandaag
Mooie echo's buik en wieg Hier net naar huis gestuurd met laag hb. Morgen naar de ha om te kijken of het bloedarmoede is. Was flauwgevallen... Jeetje wat maken sommige mensen daar een drama van...
ligero: goed nieuws! gefeliciteerd! Daantjhe: mooie buik! die gaat nog heel veel verder groeien met twee kleintjes erin! bedankt williewortel, helaas al vanaf baby heb ik last van een zeer moeizame stoelgang. Met alle ongemakken die daarbij horen.... babylove: gefeliciteerd met jullie mooie echo en goede nekplooi! born to be mum: wat een mooie echo! al zo gedetailleerd! Ik snap heel goed dat je het soms niet kan bevatten, zeker omdat je dacht dat je een mk had gehad. Maar deze echo maakt alles goed, zo mooi! wendy: wat een aparte wieg! gefeliciteerd met de aankoop! bijzonder moment is dat he? itmemarry: wanneer iemand flauw valt en je als omstander geen idee hebt wat er aan de hand is maken mensen zich daar een hoop zorgen om. Als je ijzertekort hebt help floradex ook heel goed (maar ik weet niet of je dit kan gebruiken als je zwanger bent). Te koop in de drogist. Sterkte en beterschap!
Goedemiddag! Mooie echo's en buikjes weer gezien! Hier helaas ondanks alles weinig energie. En heb een nieuwe telefoon maar hij werkt niet echt met online typen. Heel vervelend. Dus moet nu steeds op mijn laptop. Maar ik lees wel regelmatig mee hoor Nu snel maar weer verder in huis, blegh geen zin! Ik zal kijken of ik morgen weer energie heb voor de lijst ofzo..
Uur bij de vk geweest, morgen extra bloed prikken, en ha maar weer even afzeggen want om daar nou ook heen te gaan voor t zelfde is wat overdreven misschien Verder gehad over mijn ervaringen bij het lumc en hoe verder te gaan en mocht even baby luisteren heel mooi treintje gehoord! Fijn dat er veel begrip was en een luisterend oor.
Wat een mooie echo's en buikfoto's. Wij hebben vandaag dan ook eindelijk een echo gehad. Alles goed. Het bewoog heerlijk. Maar mijn uitgerekende datum is wel verzet naar 18 juni. Mag ik toch hier blijven? Verder lag uk dwars. Uitwendig was het een wazige grijze vlek, dus het werd inwendig. Daar mooi uk kunnen zien, maar tegen het ruggetje aan en hij weigerde te draaien. Dus ze kon niet alles bekijken. Daarom mag ik op 9 december terugkomen voor nog een echo En dat vind ik zeker niet vervelend.
Mooi hoor Emmie! Ook al een eigenwijsje in de buik Hier 2 wijzigingen voor op de lijst: ipv 12/12, heb ik 19/12 de geslachtsbepaling en 9/1 heb ik mijn 20 weken echo .
Hier gaat alles weer wat rustiger. Heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Maandag nog even naar de vk geweest en heb het hartje nog een keer mogen luisteren. Wat een heerlijk geluid is dat toch!! @Emmie83: Jammer dat je uk dwars lag. gelukkig mag je snel weer opnieuw voor een echo. En het is ondanks dat de uk niet goed ligt altijd wel een geruststelling dat het zo lekker bewegelijk is. @ Itsmemarrie: Evengoed wel schrikken dat je bent flauw gevallen. Hopen dat het snel weer wat beter met je gaat! En voor de rest van iedereen weer mooie echo's en buikjes gezien !! Hier begint het buikje ook al te komen. Heb geen foto's gemaakt... maar hou de omtrek bij ondertussen ook al zo'n 13cm gegroeid, dus voor mensen begint het nu wel op te vallen! Ik heb trouwens 17 december weer een afspraak bij de vk en 5 januari de 20(19) weken echo!
Wat een mooie echo's en buikjes!! Samster, wat goed dat je het hartje gehoord hebt, is toch een hele geruststelling Nu begin ik wel echt benieuwd te worden naar de geslachtsbepalingen van iedereen! Hier mogen we pas op 18 weken, eerder willen ze niet dus nog eventjes wachten Voor de rest gaat de misselijkheid stilletjes aan weg, ben nu 2 dagen vrij van spugen dus is al heel leuk Vermoeidheid begint ook te beteren, maar zal allemaal wel samenhangen met elkaar... Hier nog niet echt een buikje, alleen beginnen mijn broeken een beetje onprettig te zitten.. binnenkort toch maar eens op jacht naar een grotere maat
Was hier nou iemand opzoek naar koeien spullen voor de kamer? Zag bij de babydump een hobbelpaard en slaapzakken met koeien!
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - fv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th 15 juni 18 juni Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: November 26 Eef84 - nekplooimeting 26 Mamavanisabel - termijnecho 28 Ukkieuk - echo 28 Emmie83 - controle vk December 01 Eenwens - Controle VK 01 Happy mams - nekplooimeting 01 Liyah - nekplooimeting 03 Happy mams - geslachtsbepaling 04 Wendy9 - controle vk 05 Samster - geslachtsbepaling 05 Aliesje - controle vk 05 Ennas - Termijnecho 09 xMiekjuhx - echo vk 09 Williewortel - Controle vk 09 borntobemam - geslachtsbepaling 09 Emmy83 - Echo VK 10 Eef84 - controle vk 11 Itsmemarry - controle vk 13 Babylove85 - geslachtsbepaling 15 ukkieuk - echo 17 Sparky - controle vk 17 Saby - Controle vk 17 Saby - geslachtsbepaling 17 Samster - Controle vk 18 Giegel1989 - Controle vk 18 Ennas - Pretecho 19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn 19 MamaIII - geslachtsbepaling 20 Ligero - geslachtsbepaling 20 SarinaS - Controle + echo 22 Sparky - geslachtsbepaling 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 05 Samster - 20 weken echo 09 MamaIII - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 15 Saby - 20 weken echo UMC 16 Itsmemarry - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Zie dat mijn afspraken en nog niet tussen staan.kan het niet in kleur doen ivm tel. 15 dec afspraak vk 16-1 20 weken echo
Wat een mooie echos dames. Hier loop nog steeds in me broeken knoop open.nog geen zin om zwangerschaps broeken aan te doen of te kopen.
Zo, terug van vakantie en gister de eerste echo gehad. Bijzonder hoor om te zien hoe druk het aan het bewegen is in je buik. Kwamen tijdens de meting verschillende data uit dus mag net als emmie ook over 2 weken nog een keer komen kijken Leuk leuk! Broeken zitten hier ook wat aan de strakke kant, maar echt een buik zoals bij sommigen van jullie op de foto heb ik nog niet. Mijn volgende afspraken zijn 9 dec voor een echo En 15 dec intake
(Ik hoop dat jullie mijn foto kunnen zien) Vandaag termijn echo gehad! Ik ben nu officieel uitgerekend op 16 juni. De nub theorie schatte ze in op een meisje! (Maar we zullen zien, ik pin me er niet op vast) Er zat alleen wel een Cyste in mijn baarmoeder. Kan geen kwaad en gaat vaak vanzelf weg. Maar ik krijg wel een extra echo met 17 weken. op 7 januari om te kijken of die al kleiner is of weg is. (Vind ik niet erg)