Ligero succes morgen!! Mama3; heftig, hopelijk komt het allemaal goed! Hier een zenuwpijn aanval gehad in m'n gezicht 😞 hele nacht bezig geweest, nu niet lekker
Ligero succes morgen Mama3 heftig. Hier meer klachten als de vorige keer.maar ze zijn nog niet heftig.wel in de avond al knoop los en miet met kleding toch wel goed nadenken wat aan te doen vooral in de loop van de middag
@ Mama3, wat vervelend zo'n situatie! Is het de vader van allevier je kindjes? Gezellige boel trouwens, straks 4 kids! @ Ennas, auwww heb je dat vaker? Sterkte! Ik had nog niet op de vraag gereageerd maar mij willen graag het geslacht weten strakjes (ja ik ga er nog steeds vanuit dat het goed zit). We hebben een lief meisje en ik zou een zusje voor haar te gek vinden, maar een jongen erbij is ook leuk en weer wat anders dan het eeuwige roze. Beiden is helemaal prima, maar ivm alle babyspullen die hier nog op zolder liggen wil ik het graag weten.
Heftig mama3 hoo dat het goed voor je komt, en voor de kindertjes Hier heb ik een afspraak staan bij de vk op 28 okt om 9:10 Had me vanmorgen online aangemeld en de schatten belde me vandaag terug. Ze wist het nog zo goed wat ik mee had gemaakt. Belde toen zelfs toen mijn moeder was overleden, dus heb daar echt een top vk zitten. Nu proberen te genieten al ben ik echt wel bang dat het weer mis gaat, hoe geniet je vraag ik me af en hoe denk je er niet aan haha.
Dank allemaal . Het is een andere papa dan de papa van de 3 die hier al rondhuppelen. Ik weet dat hij zijn kindje niet zal laten stikken, maar hoe wij samen verder gaan, geen idee... Heb helemaal geen zin in die stress, wil ondanks mijn kwaaltjes, genieten van dit nieuwe leven wat in me mag groeien. Het is zeker weten mijn laatste zwangerschap. Kan niet wachten tot het de 14e is, haha!
Ik ga van t weekend nog eens testen of er nog een mooie test uit komt 😜 heb alleen maar last van gevoelige borsten.
Welkom nieuwe dames! pffff ik ben zo moe!! Lag gister om kwart over 7 al op de bank te slapen. Had tegen vriendlief gezegd dat hij me om 8 uur moest wakker maken, omdat ik bang was dat ik anders snachts niet zou slapen.. Ben vervolgens om half 10 naar bed gegaan. Toen kon ik uiteraard eerst niet slapen.. Toen ik wel sliep erg onrustig geslapen, wat een dromen :S Dit is mn eerste onrustige nacht.. Ik heb smorgens heel erg last van mijn borsten hebben meer dat? Omdat ik op mijn zij slaap hangen ze zo ofzo (Voor mijn idee), waardoor het zo trekt. Als ik er even uur uit ben gaat het wel al beter.. Ohoh wat moe Gelukkig vandaag maar kort dagje opt werk! Ligero heel veel sterkte vandaag! Dat afwachten zal verschrikkelijk zijn, maar ik hoop dat je positief bericht krijgt!!
Heel herkenbaar, dat van de borsten. Bij mij doen ze ook pijn 's ochtends, ze zijn ook al flink groter geworden. Ik ben vandaag op advies van de VK gestart met een beker boullion, mijn maag was het daar niet mee eens . De hoop was dat ik dan minder dizzy zou zijn. Nou zo maar met draaihoofd de jongens 5km verderop naar school brengen. Een naar idee... Hebben jullie het overigens al aan mensen verteld? Ik merk dat ik dat dit keer heel makkelijk doe. Misschien ook wel omdat delen in mijn situatie echt rust geeft. Alleen mijn ouders...die moet ik het nog vertellen. Voel me wat dat betreft weer dat meisje van 19 bij mijn dochter destijds :-/. Ligero: Succes meis! xxx
Hier aan zus en schoonouders verteld. Voor de rest wachten we zowiezo eerst de 1e echo af. Tot die tijd moet ik dan ook echt mensen gaan vermijden want ik heb een mega buik!
Ik heb in tegenstelling tot vorig jaar, nu echt een mini bolling op mijn onderbuik. Ben ook nog geen gram aangekomen, terwijl mijn borsten zeker een cup groter zijn. Vorig jaar moest ik het vanaf 5 weken echt gaan verstoppen.
Sterkte mama3. Heftig hoor.. Ligero veel succes vandaag! Lolababy fijn zo'n betrokken verloskundige 😊 ennas Beterschap, dat klinkt idd erg pijnlijk Ik draag ook geen al te strakke kleding meer.. Vooral in de middag en avond is mijn buik flink uitgezet..
Hallo! Ik mag me hier ook melden! 7 juni uitgerekend! Hele duidelijke test gisteren ben benieuwd! Eerst even voorstellen, ben 32 jaar en mama van een lief ontdeugend jongetje van 2. En ga nu snel even stukje terug lezen!
En bij ons weten de broers /zussen het en 2 beste vrienden. Ouders en schoonouders vertellen er het dit weekend
Hier weten inmiddels mijn ouders het en op mn werk. Op werk omdat ik in een fabriek werk waar ze stofjes maken die niet zo gezond zijn en ik dus absoluut niet meer buiten wil komen. Degene die de buitenloop rondjes inplant dus geinformeerd of hij me niet wil inroosteren. Hele fijne man die gelijk ook zei dat als ik ergens last van had of aanpassingen nodig had op het gebied van bureau etc ik maar ff moest gillen dan ging hij het wel regelen. Nooit verwacht van een man haha.
@ Women1988, nou vanmorgen had ik ook wel even last van mijn borsten ja. Beetje gespannen gevoel, niet echt pijnlijk te noemen maar merkte wel wat ja. Lijkt mij in ieder geval een teken dat mn HCGwaarde aan het stijgen is dus ik was er heel blij mee! Werkse vandaag! @ Vertellen, hier weten 2 goede vriendinnen en mn collega's het. Met de ene vriendin ben ik al 2x samen zwanger geweest, zou tof zijn als we nu weer samen zwanger kunnen zijn! De andere vriendin ging ik zaterdag mee stappen en die zou het gelijk merken als ik niet zou drinken dus die heb ik het ook maar verteld. Mijn collega's heb ik het verteld na het ziekenhuisbezoek van dinsdag. Ik zal de komende week/2 weken vaker afwezig zijn door ziekenhuisbezoeken en kon op dat moment geen andere smoes bedenken. Gelukkig maar 5 directe collega's die ook echt superlief zijn (gaan regelmatig als collega's uit eten, biosje etc) dus kon ik het wel tegen zeggen. Mijn moeder vertel ik het dit weekend, ongeacht wat de uitslag is vandaag (tenzij ik direct moet blijven maar dat verwacht ik niet). Mijn vader leeft helaas niet meer. Met schoonvader hebben we amper nog contact dus die hoort het vanzelf wel een keer, net als mijn broer. Mijn schoonzussen zullen het waarschijnlijk ook wel snel weten. Ach...eerst maar eens afwachten of het allemaal goed zit eigenlijk! @ Mama3, hoe oud zijn je 3 kids? @ Sparky...wowwww Jij kan beter binnen blijven...jemigdepemig hihi
He hallo! Mag ik me hier ook aanmelden? Mijn uitgerekende datum is ongeveer 5 juni. @sparky Wow! Hoe kan je buik nu al zo opgezet zijn??