Mijn buik is niet erg dik, maar te dik om mijn normale shirts en truien nog aan te kunnen. Morgen gaan we het wereldkundig maken, dus kan ik eindelijk lekker zittende kleding aan. Oh nog voor de lijst: we hebben het hartje gezien (niet gehoord), dus bij mij mag er ook een hartje voor mijn naam
Bren87 en mamavanisabel: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Broek: staat hier s'avonds ook open. Als morgen de echo goed is ga ik een andere broek kopen. Ik ben benieuwd!
Wow, heb echt veel geluksmomentjes op een dag. Glimlach is niet van m'n gezicht te vegen ondanks echt hele hevige bekkenklachten (ik lijk wel een pinguïn zoals ik nu loop). Alles voor dit mooie wondertje 😄 Wil iedereen nog een keer een hele fijne zwangerschap wensen. En al heb je nog zoveel last van kwaaltjes enz. Vergeet niet te genieten 😄 I'm so happy! p.s. De geslachtsbepaling is in de lijst op 9 december gezet, maar deze is op 5 december
Hier begint buik toch ook wel al te komen ondanks dat het eerste zwangerschap is! Baarmoeder is ook goed te voelen! 's morgens willen mn broeken nog wel dicht eind van de dag gaat de knoop open en riem gaatje losser Hier lijkt de misselijkheid nu wel echt af te nemen! Met vlagen wel misselijk en het moeten opboeren, maar niet meer overgeven. Laatste keer overgeven was vorige week donderdag! Ik zag ook weer een hele mooie duidelijke echo voorbij komen!! Ik heb 18 december weer controle VK Voor de 20 weken echo zal ik vanavond eens bellen!
Ik ga vandaag weer eens proberen uitgebreider te reageren. Ik ben erg slap en duizelig door mijn bloeddruk en alles kost teveel energie. Is de misselijkheid eindelijk echt weg, komt dit ervoor in de plaats . Kwaaltjes zijn van die confrontatie dingen wbt het alleen zwanger zijn en wel een gezin moeten draaien, bah...
Mooie echo's allemaal! Hier heb ik sinds eind vorige week weer positie broeken aan. Wat zit dat dan toch fijn!!! Gewone broeken gingen afzakken doordat mijn buik groeit. Gaat een stuk sneller dan bij mijn eerste zwangerschap. De buik die ik nu heb had ik toen met 20 weken ongeveer. Haha Verder gaar het qua eten/overgeven de goede kant op. Ik moet nu zelf meer gaan eten en mag de sonde voeding gaan afbouwen. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Ben er maandag mee begonnen en tot nu toe lijkt dat goed te gaan.
hoi hoi , ik had hier dinsdag al even neergezet dat we een goed echo hadden gehad maar had toen nog geen fotootje geplaatst ... helaas hebben we niet echt een super duidelijke foto meegekregen omdat ons kleintje nogal druk in de weer was meestal draaide ie zich om , wel een leuke foto waarop het het duimpje omhoog steekt om te zeggen dat alles goed gaat hierbinnen hihi super leuk om zien Bekijk bijlage 430820 hier de foto met het duimpje ... geweldig toch hihi en in het bewegend beeld was het natuurlijk nog mooier om te zien Bekijk bijlage 430821 kleintje groeit precies zoals het op schema moet nekplooi 1.2 mm wat volgens mij wel heel goed is ? hartje klopte heel mooi ... kortom alles zag er goed uit . mijn volgende echo is 19januari 20 weken echo gyn
Leuk al die buik foto's en echo's! Hier alweer even niet gereageerd omdat ik me zo slecht voel. Wel fijn om te lezen dat meerdere hier last van hebben.. Gisteren de nekplooimeting gehad, zag er allemaal netjes uit! Ons kleine ukkie wilde alleen noet echt stil liggen! Kan niet wachten tot ik t getrappel weer kan voelen! Ik zal nog even n foto proberen toe te voegen!
Mooie plaatjes weer! Ik mag zo voor een hart echo, weer even wat anders maarja niet onbelangrijk aangezien die t wel goed moet blijven doen voor mij en ukkie. Vind t toch wel weer erg spannend, misschien wel spannender als de termijn echo. Bang dat straks dit ukje niet gegunt is alleen maar omdat mijn hart het niet aan kan. Probeer er niet teveel bij stil te staan maar nu ik thuis zit alleen, teveel tijd om na te denken
Succes Itsmemarrie! Mooie buikjes en echo's weer! Ik zal echt proberen wat meer mee te schrijven. Hier nog een zwangere in huis. Ons nieuwe konijntje was geen vrouwtje, maar een mannetje. En die heeft dus 5 dagen bij ons ongesterriliseerde vrouwtje gezeten....... Oepsie! Mannetje gelijk terug gebracht. En nu dus rond 18/19 december een konijntje uitgerekend. Maar ze is nog heel jong voor een nestje. Kans is dus aanwezig dat ze de jonkies niet gaat verzorgen of zelfs op gaat eten. We hopen er maar het beste van. Gelukkig is ze lichamelijk volgroeid en kan het nestje voor haar lichamelijk geen kwaad. Er zijn geen extra risico's dan een ouder konijn. Maar was wel even flink schrikken.
Heel veel succes met de hart echo.. Zie weer super mooie foto's voorbij komen.. Ik heb net mijn kraamzorg geregeld.. Ben echt aan het aftellen naar maandag.. hopelijk gaan ze hartje laten horen.. en kan ik afspraak maken voor de 20 weken echo
Spannend Itsmemarrie! Dat probleem hebben we hier ook gehad Sparky, we hadden 2 konijntjes gehaald en we dachten dat het 2 vrouwtjes waren... Heb het mannetje meteen laten castreren heeft wel wat geld gekost (meer als het konijn zelf), maar zo een lief beestje en totaal geen problemen om bij andere te zetten.
Ja hier had ik een vrouwtje bij gehaald omdat ons eigen rammetje geen soortgenoten bij zich wilt. Maar de koppeling met dat nieuwe rammetje ging al niet goed (op zich vrij logisch met een zwanger konijn) dus wou die al terug brengen. Nu houden we voor haar gewoon een dochter aan denk ik.
Ook wel leuk om eens kleine konijntjes te hebben Hier ook enkel gecastreerd omdat het een heel aparte Kleur had en wou hem absoluut houden
Jee, wel erg leuk kleine konijntjes Wat een verrasing Ik heb t gehad, lumc blijft waardeloos, bijna een uur in de wachtkamer gezeten... Ze liepen uit. Nu een week wachten op de uitslag.