giegel: mooie buik! leuk hoor! babylove en Eef: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Ook ik heb goed nieuws! Vandaag een prachtige echo gehad! Zo mooi! En het is een super actief kindje en het zit al heel hoog. De nekplooi was ook helemaal goed. Maandag de uitslag van het bloed, maar ik ga ervan uit dat ook dat goed is. Ik ben zo opgelucht!!! En ik ben 1 dag vooruit gezet, maar ik laat mezelf lekker op de 11de staan.
Al twee dagen last van stuitje of spieren in de buurt! Miss omdat ik veel moeite moet doen om naar toilet te gaan . Even aankijken
Woww mooie echo's en een mooie buik van Giegol! Super meiden Itsmemarry heel veel succes. Ik loop ook bij de cardioloog voor mijn hart. Sparky Hopelijk verloopt het met je konijn goed. Bij ons op de boerderij vroeger overleefde de jongen het inderdaad niet doordat mams te jong was. Even om aan te passen. Ik ben 13 juni uitgerekend. Zag net pas dat ik op 14 juni stond. En 22 december geslachtsbepalings echo Zo nieuwsgierig!!! Wij hebben ook onze vakantie voor volgend jaar geboekt. De eerste twee weken van augustus gaan we weg. Ben benieuwd hoe dat gaat met zo'n kleintje. Hier alleen nog overgeven als ik nare luchtjes ruik. Dus dat scheelt al een hoop gelukkig.
Hey dames, Williewortel, leuk we hebben op dezelfde dag de geslachtsbepaling Saby, hopelijk is het snel weer over. Itsmemarrie, jeetje zo'n uitslag duurt lang! Hier drukke dag, vanmorgen pietenochtend op school en zelf ook geholpen. Nu echt helemaal gebroken. Dus zo ff bank hangen en over een uurtje de kinderen wegbrengen naar opa en oma, daar gaan ze ook nog naar een sintviering en dan gaan ze logeren. Morgen ook de hele dag druk en zondag de hele dag op een rommelmarkt. Hier mijn buikfototje van vandaag, 13 weken:
Wow Sparky wat een buik al! En gelukkig allemaal mooie echo's en goeie berichten! Ik heb de echo bij de prenatal gehad, wat een verschil al zeg! Van hoofd tot billetjes nu 7,5 cm, hij\zij is al aardig gegroeid weer! Super druk aan het bewegen en trappelen met zn beentjes.. helaas was t geslacht nog niet goed te zien, beentjes waren gekruist en bewoog veelste veel haha! Ze zag wel 3 streepjes ofzo, en als dat zo bleef is het een meisje... 9 dec nieuwe afspraak geslachtsbepaling, ben dan 15+3 dus dan zouden ze het zeker moeten zien zeiden ze, zo spannend! Volgende week donderdag weer afspraak bij de vk, hoor dan eindelijk het hartje kloppen Las dat de kwaaltjes bij de meeste van jullie eindelijk beginnen te vervagen, super! Nu lekker alleen nog maar genieten! Fijne avond dames!
Hey lieve dames! Zo ik had weer mega veel terug te lezen!! Fijn dat het met de meesten zo goed gaat en mooie echo's en buikje voorbij zien komen!! Super!! Ook leuk om te lezen degene die vertelde wat ze qua werk doen! Veel verschillende beroepen hier . Hier gaat ook alles goed alleen de combi zwanger - met ontzettend ondeugende peuter vind ik wel pittig! Kan m soms wel achter t behang plakken... en dat is netjes uitgedrukt mijn buikje; (Krijg hem niet recht op!) Gaat snel opeens... een week terug zag je nog bijna niks en nu al een buikje die ik bij nr1 pas had met een week of 16
Mooie echo's gezien En mooie buikjes. Hier ook last van me stuitje en bekken en rug moet erg opletten wat ik allemaal doe op een dag. Nu ff druk hier gaan maandag midweek weg maar cp.dus inpakken alles voor bereide voor 5 dec 6 dec kleine meid jarig 7 dec dr feestje.dus wat ik nu kan regelen is klaar of bijna klaar.traktaties voor schooltje staan ook al klaar.lig nu ff in bad erg last van me rug dus even rust met warm water
Mooie buikjes hoor, gaat alweer hard he. Hier vandaag 13 weken zwanger, 1/3 zit er alweer op. Combi zwanger&peuter vind ik ook erg pittig. Zeker nu met Sinterklaas in zicht, extra druk en dwars! Geslachtsbepaling: jammer dat ze nog niet konden zien maar zie dat er volgende week weer wat meiden een geslachtsbepaling hebben, spannend hoor, ben benieuwd of het dan goed te zien is. Ik moet er nog 3 weken voor wachten. Werk: afgelopen week gehoord dat mijn contract niet verlengd wordt en ik per 1 januari terugga naar mijn oude functie: woonbegeleider bij volwassenen met een verstandelijke beperking. En heb gelijk geregeld dat ik ipv 32u, 24u ga werken. Ondanks dat ik mijn huidige functie veel leuker vind dan het woonbegeleiden, kijk ik uit naar de rust die de werktijden gaan geven en de tijd die ik daardoor meer thuis aan mijn meisje kan besteden. Gisteren naar bed gaan zei ze: 'mama, ik heb het zooo druk, als ik wakker word moet ik naar oma en als ik thuis kom moet ik gaan slapen' Mijn hart brak, het is goed zo...lekker terug naar oude functie en daardoor meer thuis zijn! Nou ik ga snel weer verder met huishouden hoor, moet ook nog gebeuren!
Kraamzorg heb ik ook een week of 2 geleden geregeld. Nu maar eens gaan kijken tot wanneer mijn verlof gaat lopen en dan de 2e uk inschrijven bij het kinderdag verblijf. Heb de voorkeur voor een bepaalde groep (ken de juf), dus wil vooraan in de rij staan, haha! Pffff, voel me nu weer minder. Misselijk niet perse, maar ik ben nu ineens verkouden. Aangezien mijn energiepeil nog heel laag was, hakt dit er flink in. Dacht ik me eindelijk beter te voelen...... Verder mooie echo's weer en mooie buikjes. Ik moet ook weer even een nieuwe foto maken. Morgen maar doen. Vind het wel fijn dat ik mijn buik niet meer hoef te verbergen, nu iedereen het mag weten.
Kraamzorg zal ik inderdaad ook even voor gaan zitten morgen. Moet ook nog geregeld. Kreeg afgelopen week bij de verloskundige de vraag of wij ook nekplooimeting wilden laten doen. Moesten eigenlijk wel dezelfde avond even beslissen. Hebben jullie daar op laten testen?
Wauw mooie echo's en buikjes gezien! En goed om te horen dat langzaam aan de meesten zich weer wat beter gaan voelen! hier gaat het ook goed. Misselijkheid is zo goed als weg, zolang ik maar optijd blijf eten. Ook mijn energie komt langzaam aan weer terug. op 22dec hebben we geslachtsbepaling gepland. Ben dan 15+1 op zich best vroeg maar de week daarop zijn ze dicht tussen kerst en oud en nieuw. Het vrouwtje waar ik contact mee had van het echo bureau dacht dat het wel ging lukken. wel heel spannend hoor! nekplooi meting doen wij niet. Wel de 20 weken echo straks. ohja en het is voor 85% zeker dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. (Sorry, reageer via tekefoon dus in kleur lukt niet)
Nekplooimeting doen we niet. Het is een kansberekening en ik weet nu al dat ik me druk ga maken als er een cijfertje aan gehangen wordt. Ook als het een goede uitslag is ga ik me druk maken. Wij doen het dus niet. De 20-wekenecho doen we wel.
Wat een prachtige echo's en buikjes zie ik voorbij komen zeg! Zo mooi om de verandering te zien. Echt al duidelijke mensjes Hier gaat het inmiddels weer goed. Zoonlief had een week koorts, erg sneu. Mijn man was ook nog eens weg voor zijn werk, dus dat waren best zware dagen en nachten met weinig slaap. Gelukkig is hij weer beter en papa weer terug. Inmiddels alweer bijna 14 weken zwanger. Hoe graag het in het begin ging, hoe snel het nu lijkt te gaan. Te denken dat ik Januari alweer de 20 weken haal... Wouw. Morgen de nekplooimeting. We doen daarnaast mee met een onderzoek .het blijkt dat het onderzoek dat ze doen met 20 weken ook al met 13 weken gedaan kan worden.Het word nu al gedaan bij mensen met erfelijke belasting en mensen met een extreem hoog bmi. Ze willen dit uiteindelijk aan alle zwangeren voorstellen als optie. Dit onderzoek is om te kijken of dat ook mogelijk gaat zijn in onze regio. Wordt gelijk met de combitest dus uitgebreid gekeken naar ons kindje! Ik las over de kraamzorg. Dat ga ik morgen ook maar alvast regelen. Kiezen jullie voor een grote aanbieder? Je hebt ook steeds meer zzpers die via een bemiddelingsbureau kraamzorg aanbieden. Iemand daar ervaring mee? Verder zijn we druk aan het denken hoe het moet met de nieuwe indeling van kamers straks. De zolder verbouwen en wie er naar boven gaat.
Kraamzorg, al een paar weken terug geregeld. Wij gaan zowiezo voor een grote aanbieder. Als het niet klikt met de kraamverzorgster kan je een ander vragen, dat is bij zzp natuurlijk heel lastig. Ik had bij dochter een kraamverzorgende waarvan ik verplicht in bed moest blijven liggen. Maar het was meer dan 40 graden op de bovenverdieping dus ik wou gewoon naar beneden en op de bank liggen. Maar daar was ze het dus echt niet mee eens. Alles moest volgens de regeltjes (net afgestudeerd). Dus gelijk savonds gebeld en de volgende dag kwam er iemand anders. Nekplooimeting, doen wij niet. Heeft voor ons geen toegevoegde waarde. Hier weer een hectisch weekend achter de rug. Nu een paar dagen rust en dan sinterklaas. Maar ik vermoed dat de kids niet rustig zullen zijn de aankomende dagen hihi. Verder gaat het lichamelijk redelijk. Geregeld last van mijn bekken, heeeeel veel bandenpijn en savonds al vocht in mijn voeten. Maar gelukkig niet meer misselijk dus dat scheelt al een hoop.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh 16 juni ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th 18 juni ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: December 01 Eenwens - Controle VK 01 Happy mams - nekplooimeting 01 Liyah - nekplooimeting 03 Happy mams - geslachtsbepaling 04 Wendy9 - controle vk 05 Samster - geslachtsbepaling 05 borntobemam - geslachtsbepaling 05 Aliesje - controle vk 05 Ennas - Termijnecho 09 xMiekjuhx - echo vk 09 Williewortel - Controle vk 09 Bren87 - echo vk 09 Wendy9 - geslachtsbepaling 09 Emmy83 - Echo VK 10 Eef84 - controle vk 11 Itsmemarry - controle vk 13 Babylove85 - geslachtsbepaling 15 ukkieuk - echo 15 Bren87 - intake vk 15 Coon - controle vk 17 Sparky - controle vk 17 Saby - Controle vk 17 Saby - geslachtsbepaling 17 Samster - Controle vk 18 Giegel1989 - Controle vk 18 Woman1988 - controle vk 18 Ennas - Pretecho 19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn 19 MamaIII - geslachtsbepaling 20 Ligero - geslachtsbepaling 20 SarinaS - Controle + echo 22 Sparky - geslachtsbepaling 22 xMiekjuhx - geslachtsbepaling 22 Williewortel - geslachtsbepaling 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 05 Samster - 20 weken echo 07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste 09 MamaIII - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 15 Saby - 20 weken echo UMC 16 Itsmemarry - 20 weken echo 16 Coon - 20 weken echo 19 Babylove85 - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.