Happymams: wat ontzettend spannend zeg, ik hoop dat alles goed blijft gaan! Hmm... kan ik nog wachten tot 14 januari (20 weken echo) voor het geslacht... door jullie word ik nog nieuwsgieriger!! haha 2 januari volgende controle bij vk. Vandaag controle gehad, ze kon het hartje niet vinden... dus mocht weer even spieken, . Alles gelukkig goed, baby ligt heel diep, zag ook alleen de rug, dus heb niet kunnen spieken wat het wordt. Hij zwaaide wel nog even. Verder nog steeds niet veel energie, zoals sommigen hier ook aangeven, met een kleine erbij is het behoorlijk pittig. Mooie echo's en buiken gezien. Zal mijn echo ergens nog even posten.
jeetje, heftig zeg, happy mams. hopelijk snel goed nieuws! duim voor je! zag ook weer mooie buikjes voorbij komen. leuk he en al een boel die weten of ze een jongentje of meisje krijgen! super! ik moet nog paar weekjes geduld hebben! dinsdag heb ik weer echo, gewoon controle. ga vragen naar de NUB. ben heel benieuwd of dat echt klopt verder vandaag een slechte dag, wakker geworden met barstende koppijn, toen net op tijd in de badkamer omdat ik moest spugen. maar daarna maar snel aangekleed en met met zoonlief naar de dierenarts met onze franse bull, want die heeft een gezwel aan zijn pieeeep. nu heeft ie antibiotica voor een week. daarna even een kopje thee gedronken bij een vriendin van mij die zwanger is van een tweeling, even lekker bijgekletst. maar zou vanmiddag nog gaan shoppen met mijn moeder, maar heb thuis mn lunch er weer uitgek*tst.. dus toch maar afgebeld omdat ik me nog erg beroerd voelde. toen heeft mams Duuc opgehaald en mee naar hun huis genomen zodat ik even kon slapen! heerlijk denk dat ze m zo weer thuis brengen. beehh verschikkelijk zo'n vrije dag. hopelijk morgen weer beter te pas! ohja gelukkig vieren wij zondag pas sinterklaas, dus kan vanavond optijd men bed in!
Wij zijn vandaag bij Drs. Papa geweest voor de geslachtsbepaling. Wat een ervaring zeg!!! Wat heeft hij het super gedaan! veel uitleg en hij heeft het kindje alvast voor 70%nagekeken wat ze normaal bij de 20 weken echo allemaal nakijken. Het zag er helemaal gezond uit! Hij heeft me alleen een dag vooruit gezet. Zou dan 31 mei zijn uitgerekend! Maar ik ga het gemiddelde hier even gelijk trekken! Wij verwachten een JONGEN!!
Schaapje, heb geliked! Leuk om het al te weten. Ik moet wachten tot t einde vN de maand. Nog even geduld! Happy moms hoe is het nu?
Thnx!!! Best leuk om al wat gezichten te zien van ons groepje! Ohhh dat filmpje is mega cute.. en tof gemaakt!
Ik heb ook geliked Spannend al die geslachtsecho's.. Wij gaan met 20 weken echo vragen. . Hier nog niks geen buik Bij mijn dochter pas met 20 weken dat ik zelf merkte.. Fijne sinterklaas
Wat lief van jullie!!! Zijn al flink opgeschoten!! Zat al wel stiekem te kijken wie wie is.. Verder ben ik niet nieuwschierig ! Maar kom er redelijk uit! erg bedankt voor de likes!!! Oh weer een jongen! Oh ik ben zo benieuwd... heb dinsdag een uur lang een echo in t Educatorium! Whoehoeee! Spannend!! Ben ook benieuwd of ze maar de nub willen kijken!!
haha liefschaapje, mij zal je snel geraden hebben aangezien ik uit belgië kom , denk niet dat hier nog andere meiden van belgië zijn dus ! en heerlijk zo een lange echo ! geniet er maar van en hopelijk inderdaad willen ze de NUB bekijken ik moet nog wachten tot volgende week zaterdag en dan weten we het hopelijk ook ben nieuwsgierig!!
Goede avond dames, Even een kort berichtjs, weinig tijd. Hier in Nederland is ook bevestigd dat het de betere kant op gaat, zolang ik geen nieuwe bloedingen heb, moet ik wekelijks op controle voor een echo. Sta er nu wel iets positiever in. Heb zelfs mijn eerste aankooojes gedaan vandaag, heerlijk dat shoppen. Morgen vieren we sinterklaas, ons meisje moet natuurlijk ook wat cadeautjes vinden in de zak van sinterklaas leuk 3 meisjes 3 jongens, ben erg benieuwd naar de rest fijne avond
Wat een geweldig nieuws happy mams en fijn dat ze je goed in de gaten houden! Liefschaapje ik heb net geliked en ook gelijk je profiel bekeken wat een knapperd is je zoontje!
Gelukkig positief nieuws! Ik heb ook even geliked liefschaapje Hier totaal geen voorgevoel of het een jonge of meisje wordt. Hebben jullie dat wel?
super goed happy mom !! goed dat het er al wat positiever uitziet ! bren87 , hier ook geen voorgevoel hoor ! heb al zowel over een jongen als over een meisje gedroomd vriend heeft in het begin wel heel fel een jongensgevoel gehad, maar dat is nu ook weer gaan liggen nu heeft hij ook totaal geen idee meer haha !
Wat goed happy mams, blijf duimen dat het de goede kant op blijft gaan. Voorgevoel, hier ook niet echt, bij mijn zoontje had ik dat al bij 5 weken en wist ik zeker dat het een jongen zou zijn. Nu geen idee! Misschien meer een jongen gevoel maar omdat de hele zwangerschap zo compleet anders is dat ik twijfel.... Nog 3 weken ongeveer dan weten wij het ook. Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie wie is haha.
Ik dacht eerst heel sterk dat we een tweede meid erbij zouden krijgen maar ben nu ook niet zo zeker meer. Jongen en meisje zijn allebei welkom. Lichamelijk is dit eenzelfde zwschap als die van dochter maar emotioneel voel ik me wel beter. Maar elke zwschap is anders, kan ook net zo goed een meisje zijn.
Zo ben de hele dag aan het stralen. Zo blij dat alles goed was met de kleine uk!! We zijn hier het weekend druk aan het klussen in huis zodat we volgend jaar kunnen beginnen met de babykamer. Toch wel veel werk om te doen maar welk erg leuk 😊 hier ook maar eens een foto van mijn buik gemaakt. Begint nu toch echt wel wat te komen
Hallo meiden Gister terug gekomen van een midweek meerdal.vandaag kleine meid jarig en morgen dr feest en maandag uitdelen op psz.ze is gewoon 4 dagen kadootjes aan het uit pakken. Las heftig verhaal wat goed lijkt te komen. Veel meiden die het geslacht al weten leuk ik wacht tot de 20 wkn echo.mooie buikkies gezien. Dit is mijn buik van afgelopen zondag inmiddels al weer wat groter heb ik het idee.
Oja kwamen we thuis van midweekje weg zie io briefje van pakketdienst dat ze iets bij de buren hadden gebracht voor ons.ik nog tegen me man verwacht niks want heb niks bestels is het al me kraampakket.das wel erg vroeg