1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Happy mam, wat een fijn nieuws. Nu lekker genieten van de kleine uk in je buik en genoeg rust nemen. Hopelijk de volgende echo nog beter!

Voorgevoel, hier heel erg voorgevoel voor een meisje. Ben benieuwd of het klopt. Heb gedroomd over een jongen maar dat veranderde mijn voorgevoel niet.

Ik ga de lijst bijwerken

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

29 mei
    ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th

30 mei
    ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh

1 juni
    ♥ Samster -1e kindje - bv - zh
    ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh

2 juni
    ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th
    ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ??

3 juni

♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh

♥ Liyah - 3e kindje - bv - th
    ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh

4 juni
    ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh

5 juni
    ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th

♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh
    ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh

6 juni
    ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh
    ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ??

♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh

7 juni
    ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh

♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh

8 juni
    ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh

♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh
    ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh

9 juni
    ♥ Eef84 - 2e kindje -
    bv - th
    ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh

10 juni

11 juni
    ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh

12 juni

13 juni

♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ??
    ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th

14 juni
    ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh

♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh

16 juni

♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th

18 juni
    ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh

Sterretjes:
    Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna

Afspraken:

December

09 xMiekjuhx - echo vk
    09 Williewortel - Controle vk
    09 Bren87 - echo vk
    09 Wendy9 - geslachtsbepaling
    09 Emmy83 - Echo VK
    10 Eef84 - controle vk
    11 Itsmemarry - controle vk
    13 Babylove85 - geslachtsbepaling
    15 ukkieuk - echo
    15 Bren87 - intake vk
    15 Coon - controle vk
    17 Sparky - controle vk
    17 Saby - Controle vk
    17 Saby - geslachtsbepaling
    17 Samster - Controle vk
    18 Giegel1989 - Controle vk
    18 Woman1988 - controle vk
    18 Ennas - Pretecho
    19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn
    19 MamaIII - geslachtsbepaling
    20 Ligero - geslachtsbepaling
    20 SarinaS - Controle + echo
    22 Sparky - geslachtsbepaling
    22 xMiekjuhx - geslachtsbepaling
    22 Williewortel - geslachtsbepaling
    27 Liefschaapje - geslachtsbepaling
    29 Eenwens - controle vk
    29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling

Januari

02 Aliesje - controle vk
    05 Samster - 20 weken echo
    07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste
    09 MamaIII - 20 weken echo
    13 Liyah - 20 weken echo
    13 Daantjuh85 - 20 weken echo
    14 Aliesje - 20 weken echo
    14 Eenwens - 20 weken echo
    15 Saby - 20 weken echo UMC
    16 Itsmemarry - 20 weken echo
    16 Coon - 20 weken echo
    19 Babylove85 - 20 weken echo
    19 Giegel1989 - 20 weken echo
    20 Born to be mom - 20 weken echo

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Geliked :)

4. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu al kraampakket lekker optijd hihi..

Heb zo rare stoelgang op moment.. ene keer kan ik niet.. andere keer juist hele tijd krampen. . Twijfel om lijnzaad te gaan gebruiken.. nog meer dames met dit probleem

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar.vorige week steeds ineens krampen en kon ik rennen en nu gaat het weer wat moeilijker

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Leuk, die gekleurde hartjes in de lijst!

Ik zie dat er nog een afspraak mist van mij:
    23 december controle VK

Mooie buikjes hoor meiden! Zal zo weer eens een foto'tje van de mijne plaatsen, vanmorgen gemaakt.

Sparky, ben benieuwd of je voorgevoel gelijk heeft.

Stoelgang: ik moest afgelopen nacht gewoon 2x...vond ik ook wel een beetje vreemd.
    Verder veeeeel last van maagzuur nu. Was het alweer vergeten maar ik had daar in mijn eerste zwangerschap ook ontzettend last van bedacht ik me net. Dus...het hoort er weer bij.

Baby voelen: van de week had ik het idee dat ik even wat voelde. Daarna niet meer zo duidelijk. Af en toe wat kriebeltjes maar dat kan ook net zo goed het rekken van de baarmoeder zijn. Ik dacht dat ik mijn dochter ook rond de 14 weken voelde maar teruglezend in haar dagboekje lees ik 16 weken. Dus nu twijfel ik want had echt 14 weken in mn hoofd. Ach ja...we zien het wel!

Binnenkort bij een vriendin een angelsound ophalen, ook wel leuk om af en toe thuis samen met dochter naar het hartje te luisteren. Ze is erg bezig met de baby. Kusjes geven op mn buik en ik moet elke keer goed eten want dat is goed voor de baby staat ze me dan heel serieus te vertellen hihi. En gisteren met het sinterklaasfeest heeft de baby ook wat pakjes gekregen, stond ze elke keer tegen mn buik te schreeuwen: DIT IS VOOR JOU BABYZUSJE!!! (tja...ze is nu eenmaal overtuigd van een zusje ook al bereid ik haar erop voor dat het mogelijk ook een broertje kan zijn maar daar wil ze niks van weten).

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier hetzelfde. Maar heb het normaal ook in minder extreme mate. Neem er niks extras voor.

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Links ben ik 9 weken zwanger en rechts was vandaag, 14 weken zwanger :D

9. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Terug van weg geweest, mijn grootmoeder is vorige week overleden en heb het er goed moeilijk mee... Ze was zo een lieve vrouw!

Happy Mams, gelukkig dat het de goede kant op gaat en dat je nu een beetje kunt genieten van je beebje!

Mooie buikjes en echo's weer! En dan die geslachtsbepalingen, ben zelf zooo nieuwsgierig wat het gaat worden hier. Heb heel sterk het vermoeden dat het een meisje gaat zijn... Nog even geduld hier!

Ben nog steeds elke dag aan het overgeven, dacht dat het beter ging, maar toch weer een serieuze terugval gehad.. ben het zo beu, hoop dat het wel eens gaat ophouden zodat ik wat kan genieten van het zwanger zijn

10. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd sarinas

Gier nog niet verteld maar weer een slechte ervaring met het LUMC afgelopen vrijdag. Wat een pokke ziekenhuis zeg. Zij maken een telefonische afspraak voor mij met de cardioloog, belt die op en vraagt ie wat kan ik voor je doen? Nou je zou natuurlijk de uitslag van het laatste onderzoek kunnen geven.... Ook heb ik nog steeds geen beleid gehoord... Verloskundige was er niet zo blij mee en die gaat er nu weer achteraan.

11. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Sparky, met die gekleurde hartjes zo!

Mooie buik Ligero!

Sterkte SarinaS, zo'n verlies is zwaar... Wat vervelend ook van het overgeven, hoop dat het niet lang meer duurt.

Itsmemarrie, wat een stom gedoe in dat ziekenhuis. Is dat het enige ziekenhuis waar je heen kan daarvoor? Als dat niet de eerste keer is zou je toch denken aan overstappen..

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte SarinaS

Mooie buikjes! Leuk hoor!
    Morgen afspraak bij vk. Ik ben benieuwd of ik het hartje te horen ga krijgen!

13. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik wil even vertellen dat ik donderdagavond eindelijk een goed (maar emotioneel) gesprek heb gehad met de papa van baby! Geen ruzie, geen verwijten. Het plan is nu om structureler af te gaan spreken en langzaam aan samen spulletjes voor de baby te gaan kopen. Ook gaat hij de 19e mee naar de geslachtsbepaling.

Ik ben er wel blij mee. Hoe het verder zal lopen, geen idee, maar het begin is gemaakt.

14. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Gecondoleerd SabrinaS.

Wat een achterlijk gedoe daar in dat ziekenhuis! Schiet je lekker mee op.

Hier gaat het nu echt de goede kant op. Gisteren zelfs uit eten geweest. Heerlijk om weer gewoon wat te kunnen eten. Heb ook het idee dat ik uk soms voel. Heerlijk! Dan geniet ik toch weer even van het zwanger zijn. Heb vandaag ook voor het eerst weer een buikband om. Zo leuk!!! Lekker Het accent op mijn buikje!

Hier moet ik deze week eens flink gaan opruimen. Een van de slaapkamers moet leeg zodat dat de nieuwe kamer van mijn zoontje kan worden. Babykamer houden we gewoon zoals die is. Is neutraal. Crème kleurige meubels met donker grijs. En een van de grootste muren is lime groen. Combineert nu mooi met blauwe dingetjes maat kan ook prima met roze😉

Hier een meisjes gevoel. Alleen manlief houdt het bij een jongen. Vorige keer hadden we een jongensnaam met een yes - gevoel en een meisjesnaam waar we nog over twijfelden. Nu heb ik het andersom. Daarom vind ik dat het maar een meisje moet zijn. Haha.

Ik kan via mijn telefoon de gekleurde hartjes niet zien helaas... zijn allemaal gewoon zwart...

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Toch maar een geslachtsbepalingsecho in gepland :D

22-12-2014

Ik heb echt geen idee nog hoor... :) Maar ik kan niet wachten :)

16. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte SarinaS..

MamaIII mooi dat je een goed gesprek hebt gehad.

Daantjuh leuk geslachtsbepaling..

Ik zit heel erg in twijfel.. heb nu 2 echo's gehad.. en beide vond ik zooo spannend dat ik idee heb dat ik niet optimaal heb kunnen genieten..

Vorige zwangerschap vond ik de 20 weken echo ook heel spannend.. is het natuurlijk ook..
    Maar ik twijfel nu of ik een echo ga plannen zodat ik even nergens bang voor hoef te zijn maar gewoon even lekker kijken..
    En ik weet niet goed of ik die dan voor mijn 20 weken echo of erna ga plannen..

Ml vind alleen de 20 weken echo prima.. maar vind ook dat als ik graag wil ik moet doen.. maarja dan zou ik dus alleen gaan.. vind ik ook al zoiets.. weet dus niet zo goed wat ik ga doen :p

17. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Waarom ga je bij een eventuele extra echo dan niet lekker met een vriendin of zo? Is super leuk!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Om fr kijken wat ik nog weet..

Ligero, mooie bolling! Mooi buikje.

Mama3, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad.

Daantjuh, jaaaa leuk! Veel geslachtsbepalingen die dag :)

Eenwens, idd met vriendin, zus of moeder gaan ofzo. Is ook leuk.

Giegel, fijn dat je je beter voelt! Nu je het zegt.. op mijn tablet zie ik de gekleurde hartjes ook niet. Op mijn telefoon weer wel.

Hier gisteren weer het hartje gehoord thuis. Na een hele tijd. Altijd lastiger met e extra vetlaag helaas.
    Gelukkig het drukke Sint weekend weer voorbij. Net een tablet gekocht :D gekregen van mijn vriend voor mijn verjaardag de 22e. Is ook wat beter reageren dan op de telefoon.

19. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een buikje erin gooien!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,6 KB
      Weergaven:
      2
  20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie buikjes!
    Ik kom net bij de vk vandaan en ik heb het hartje gehoord! Erg blij weer even die bevestiging te krijgen dat het goed gaat daar binnen. Het zit al heel hoog. En het is super actief! Het wordt zo wel steeds echter.... Fijne avond!

Deel Deze Pagina