Oeh leuk! Ik moet nog een werkje wachten! Wat zijn jullie symptomen momenteel? Mijn ontlasting wil wel met lactulose maar ik moet er zoveel Moeite voor doen dat ik elke keer bloed, sorry voor de info! Dat gepers lijkt mij toch niet goed en fijn voor de kleine😞
Niet echt symptomen meer.. Alleen last van mn bekken. Verder voel ik me best goed.. Soms wat sneller moe..
Hier ook snel last van me bekken morgen voor het eerat maar bekkenfysio.en vandaag zonder meds en dat ging goed hopelijk zet het door zodat ik zonder kan En me borsten zijn nog gevoelig. Mooi buikje gezien. Hier heel druk weekend gehad nu weer rustig morgen kerstboom neerzetten en dan hopen dat hij het weer overleeft.het ikea keukentje wprd opgeoffert om de boom op te zetten.ivm onze adhd pup hihi
Ahh wat lief! Dankjewel!! Hihi ben het natuurlijk roerend met je eens!!! Oehhh morgen de echo bij het Educatorium... ben benieuwd of ze t geslacht of een NUB kunnen zien... !!! Zenuwen!!! Hier trouwens ook al veel last van de bekken.. had ik bij mn zoontje ook! Bah! Fysio helpt wel een beetje! (Voor de likers morgen is de uitslag )
Ja misschien inderdaad met vriendin.. Willen alleen niemand geslacht vertellen dus dat kan dan wel mis gaan.. Hihi
@ Sarinas, gecondoleerd met je oma. Veel sterkte, zeker met de aankomende kerstdagen! @ Liefschaapje, succes en veel plezier morgen! @ Symptomen, ik merk dat ik wat meer last krijg van maagzuur, kan niet veel in 1x eten maar eet eigenlijk de hele dag kleine beetjes. Ontlasting doet een beetje vreemd (2x per nacht ofzo...). Soms wat gevoelige borsten maar meestal niet. @ Kerstboom, hij staat hier nu zonder lichtjes haha die waren we kwijt toen we hem gisteren wilden opzetten Vandaag lichtjes gekocht maar er niet aan toegekomen dus morgen of overmorgen de boom opzetten. @ JOlan, fijn die bevestiging! @ Sparky, fijn dat je weer t hartje hebt gehoord. Mooi geluid <3 @ Eenwens, ach lekker met een vriendin ofzo gaan. Dan heb je ook iemand om babykleding mee te shoppen Ik vond de extra pretecho's in mn eerste zwangerschap het geld echt meeeeeer dan waard!!
Goedemorgen. Weer een mooi buikje gezien! Symptomen, hier bekkenpijn, maagzuur en snel vol zitten. Krijg ook geen vlees weg enzo. Kerstboom heb ik zaterdag al opgezet. Kan mij niet snel genoeg Hier volgende week weer naar de vk. Duurt eigenlijk best wel lang. Dan ben ik alweer bijna 16 weken.
ja herkenbaar.. heb liever ook gewoon elke week een controle. Ik mag ook vrijdag pas weer spieken! Gelukkig die maandag daarna weer !!
Hier zitten de controles nu om de 4 weken. Ik mag 29 ste weer.. dit is een maand die meestal snel gaat dus zal nu ook wel.. Volgende week gesprek op me werk over hoe e wat Tot aan me verlof Normaal werken wij de eerste 4 maand van het jaar in de min. En dan haal je dat in in de zomer. . Maar ik wil nu als ik verlof krijg op 0 staan zodat ik niet eind van jaar heel veel extra moet. Ook ga ik vanaf februari stoppen met slaapdienst werken. 2de zwangerschap is echt wel zwaarder dan de eerste en wil dat verantwoord is en als er s nachts iets is moet je ook kunnen handelen. . Nu trek ik het wel januari word gekeken hoe ik me voel en vanaf februari zowiezo niet meer..
Raar eigenlijk dat je in de min begin Eenwens? Hier heb je gewoon 27 vakantiedagen + de dagen die je over hebt van vorig jaar (max5). Wel ideaal dat ons verlof lekker in de zomer is he !
Verlof in de zomer is zeker fijn! Ik werk dan niet (buiten vrijwilligerswerk om) maar vriend neemt na de bevalling een paar weken vrij.
Ik spaar per maand mijn uren. Gemiddel 13 uur per maand. Mijn vriend neemt na de bevalling drie weken op en ik heb 30 dec mijn laatste werkdag dus ik heb zowieso tot eind july vrij
Hoi dames! Vandaag weer een afspraak bij de vk gehad. Baarmoeder zat al hoog, 2 vingertopjes onder mijn navel. Had dat echt niet verwacht. Ze blijkt omhoog te groeien in plaats van in de breedte. Verder ook heel even dr hartje gehoord. Superfijn. Je ziet echter nog echt geen babybuik bij mij. Voor de lijst 28 januari weer een afspraak bij de vk bendan alweer over de helft, 22 weken :0 We hebben besloten ook nog even een vakantie te gaan boeken in de februari vakantie. Nog even met zijn viertjes de zon opzoeken. Aangezien baby in de zomer komt zullen we dan niet gauw op reis gaan. Kwaaltjes, nog steeds moe en last van obstipatie. Verder gaat het goed gelukkig. Mooi buikje gezien! Sarinas, gecondoleerd! Daantjuh, spannend geslachtsbepaling. Leuk hoor dan weten jullie het nog voor de kerst
Gister weer een echo gehad. Alles ging goed daarbinnen. Ook het hartje horen kloppen Ik zag dat mijn afspraken wel op de lijst staan maar ik tussen de uitgerekende data ben verdwenen. dat is 13 juni Zal proberen een foto toe te voegen. Kijken of het lukt vanaf de telefoon
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th ♥ Bren 87 - 1e kindje 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh 16 juni ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th 18 juni ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: December 11 Itsmemarry - controle vk 13 Babylove85 - geslachtsbepaling 15 ukkieuk - echo 15 Bren87 - intake vk 15 Coon - controle vk 17 Sparky - controle vk 17 Saby - Controle vk 17 Saby - geslachtsbepaling 17 Samster - Controle vk 18 Giegel1989 - Controle vk 18 Woman1988 - controle vk 18 Ennas - Pretecho 19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn 19 MamaIII - geslachtsbepaling 20 Ligero - geslachtsbepaling 20 SarinaS - Controle + echo 22 Sparky - geslachtsbepaling 22 xMiekjuhx - geslachtsbepaling 22 Williewortel - geslachtsbepaling 23 Ligero - controle vk 19 Daantjuh85 - geslachtsbepaling 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Eenwens - controle vk 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 02 Aliesje - controle vk 05 Samster - 20 weken echo 07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste 09 MamaIII - 20 weken echo 13 Liyah - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 14 Aliesje - 20 weken echo 14 Eenwens - 20 weken echo 15 Saby - 20 weken echo UMC 16 Itsmemarry - 20 weken echo 16 Coon - 20 weken echo 19 Babylove85 - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo 28 Liyah - controle vk Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.