1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn darmen reageren altijd heel snel. En het is mijn 8ste zwangerschap. 5x mis gegaan

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    @Ligero: een meisje van 14, een jongen van bijna 9 en mijn jongste jongetje wordt morgen 6 :)

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    @Sparky: wow! Jouw darmen doen idd erg hun best ;)

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    WOWWWW Sparky.... OMG

Hier zit m'n broek niet meer lekker savonds. Maar that's it.

Hier weten m'n ouders en schoonzusje het. Voor de rest niemand. Vorige x was ik heel enthousiast, maar ik ben nu wat terughoudender.

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Neeee ohhh jeetje sparky dat is echt wel even een flinke buik zeg. Je zou zo zeggen dat je al op de helft ben.
    Snap heel goed dat je nu even mensen ga ontwijken.
    Vind het wel een mooie buik hoor maar snap dat je niet iedere keer antwoord wil geven als ze zeggen zo jij bent al bijna op het einde he!!

6. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Zo Sparky.. dat is echt een groot verschil..
    Fijn itsmemarrie zo'n reactie van een collega

7. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Proficiat alle zwangere dames!!

Ik mag me hier ook aanmelden :) we zijn zwanger van ons eerste kindje, voorlopig uitgeteld voor 7/06 ... Spannend!

op 11/10 hebben we al een eerste echo (woon in het buitenland en is een iets anders systeem, om maar niet te zeggen geen).
    Spannend, is nog maar een dikke week :)

Kwaaltjes: opgezette buik, duizelig en zeer pijnlijke borsten zeker als ik mijn bh uitdoe om te douchen of te slapen my god...

8. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Goede morgen dames,

@ ligero, heel veel succes en sterkte vanmiddag, hopelijk is alles goed!

@ nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd natuurlijk!

@ sparky, wohhhh je buik! Word idd moeilijk te verbergen.

Verder om even mee te doen, hier weet mijn buurvrouw tevens goede vriendin alleen dat ik in verwachting ben. Zijzelf is in verwachting van haar vierde kind.
    Een paar maanden geleden leek het ons wel leuk om samen zwanger te zijn,
    nou de dat is gelukt, alleen zij zit al op 24 weken!

Voor de rest willen we wachten totdat ik de eerste echo gehad heb.
    Mijn vader is de 25ste jarig, dus krijgt hij een mooi verjasrdagskado, ook wel makkelijk want dan is toch de hele familie aanwezig, weten ze het allemaal tegelijk.
    Schoonouders weet ik nog niet, denk ook rond die tijd.

gister heb ik wel nog even de chinese geboortekalender gecheckt, altijd leuk om te doen, tot nu toe klopt het geslacht bij iedereen die ik ken hihi
    Volgens de kalender krijgen wij een meisje! Zou me zo leuk lijken een meisje en ern jongen!
    Stieken hopen manlief en ik toch ook op een meisje, al denk ik zelf dat het weer een jongetje is. Voor mij ook prima. Maar wat zou het leuk zijn voor papa, hij zou er echt graag een dochter bij willen, daddys little girl!

We zullen het weten rond de 13 weken, spannend!

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ooh leuk... ik heb ook die geboorte kalender bekeken.. Dan zouden wij een jongetje krijgen.

We gaan het zien hihi

10. Liyah

Liyah Lid

29 sep 2014
    72
    4
    8
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!

@Ligero, ik denk aan je vandaag! Ik hoop op goed nieuws!

@ ennas, veel beterschap!

@ mama3, wat een moeilijke situatie zit je in zeg. Ik hoop dat jullie er samen uit komen. alvast gefeliciteerd met je zoon zijn verjrdag morgen!

@ sparky, wouw, dat is echt niet te missen hoor! Wat een heftige reactie van je darmen al. Wat zo' n klein frummeltje al wel niet teweeg kan brengen in ons lichaam. Bijzonder.

@ daantje85. we zijn op dezelfde datum uitgerekend zie ik :)
    Ook ik ben (nog)helemaal niet misselijk trouwens!

* kwaaltjes: duizeligheid, vooral sochtends. Veel plassen, af en toe pijnlijke borsten.
    Vanmorgen bij het douchen verloor ik wat oud bloed. Na een kleine schrik, Best te verklaren natuurlijk, heb er een goed gevoel over gelukkig.

* geslacht, Ja, dat willen we wel weten. We hebben al een dochter en een zoon. Zelf denk ik dat het een jongen is, mijn man denkt een meisje. We zullen het zien!

* verteld, tot nu toe alleen nog aan mijn moeder. De rest pa na de 12 weken.

11. Liyah

Liyah Lid

29 sep 2014
    72
    4
    8
    Heb ook even in de chinese tabel gekeken.
    Voor ons klopt het bij beiden Niet, lol.
    Voor dit beebje zegt het in ieder geval een meisje.

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hai allemaal,

Gisteren positief getest en vandaag een positieve digitale test! Ik ben nog erg vroeg, maar ga me gewoon gezellig hier aanmelden.
    Volgens fertilityfriend is mijn uitgerekende datum 16 juni, maar mijn ei is naar mijn idee een dag eerder geweest. Aangezien ik wat meiden ken die ook begin juni zijn uitgerekend...kom ik lekker bij jullie :p Goed?? Ga even terug lezen :D

13. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hier klopt die tabel 1x bij de kids die ik al heb. Nu roept iedereen die het al weet, dat het een meisje is. Ben benieuwd, zou dat wel heel erg tof vinden :)

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    En over de kalender, zag het net voorbij komen hihi.

Mijn twee jongens zouden meisjes zijn en nu geeft hij jongen aan... Zal ik dan nu een meisje krijgen of zal het dan nou ineens toevallig wel kloppen haha

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Welkom Dubbeltje!

Hier was de chinese kalender ook bij beide fout.

16. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chinese kalender bij de eerste was onduidelijk omdat t rond mn verjaardag was en net versprong daar, nu zegt ie meisje. Beide zou ik leuk vinden. Maakt me niets uit na al die maanden wachten op een positieve test. Meisje zou wel de namenkeus makkelijker maken haha

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dankjewel voor je welkom Sparky :D

18. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Word een gezellig clubje zo he hihih

19. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Hi dubbeltje, welkom! Ik lees dat je een positieve digitale test hebt.
    Gefeliciteerd hoor!

Wat raar dat de kalender bij jullie allemaal niet klopt, of wat toevallig dat de kalender bij de 14 zwangerschappen in mijn vriendenkring wel allemaal klopte.

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    welkom nieuwe zwangeren :)

Sparky : :O wat een buik heb je al zeg !! woww

hier enkel nog maar verteld tegen een collega op men werk die wist dat we al een tijdje bezig waren en een mk gehad hebben . voor de rest nog niemand.
    zondag gaan we het onze ouders vertellen , ze komen dan op de koffie omdat het morgen men verjaardag is en dat vonden we wel een mooi moment omdat ze hier dan toch allemaal zijn . enkel de ouders en broers en zussen meer niet , vind het wel een prettig gevoel dat ze het weten, ook als het mis gaat dat ik iemand heb om erover te praten , ik merkte vorige keer aan mezelf dat ik dat wel nodig had .

wat de geslachtskalende betreft , bij ons zou het een jongentje worden ;) . we zijn benieuwd :) men vriend denkt een meisje en ik ... ik heb eigenlijk geen idee :) we zullen nog een tijdje geduld moeten hebben maar we willen het wel heeeeeeel graag weten als het zover is :)

Deel Deze Pagina