Spannend Saby! Ik ben erg benieuwd! Ik kan ook niet wachten om weer ff naar onze beebs te kijken. Gelukkig vrijdag alweer controle en maandag een pretecho! Ik heb niet echt een voorgevoel. Laatst wel gedroomd over 2 meisjes, maar ik vind alles leuk! Ben erg benieuwd
spannend he! is erg leuk die pretecho hoor, zo een mooie beelden dat je dan al te zien krijgt van je beebje ik heb nog een super mooie waar ze precies zwaait naar ons , en ook precies een beetje lacht ik kan echt niet stoppen met ernaar te kijken Bekijk bijlage 433887
Aaah die is zeker mooi! Wij krijgen twee fotos mee! Morgen ook afspraak bij de vk. Misschien mogen we daar ook even spieken
Hoi Dames, Wel meegelezen hoor, mooie echo's weer. Druk met werken, crematie tussendoor, Kerst voor de deur, druk met de kleine meid. Die is nu 15mnd, zo schattig ze wordt al zo een eigen mensje. Ben zo benieuwd of je dat zelfde gevoel voor de tweede ook krijgt, ik hoop het wel Ik lees dat sommige weinig last hebben van kwaaltjes en dat is alleen maar mooi! Bij mijn dochter had ik ook weinig last ,maar nu... voel me gewoon niet fit en mijn spieren verzuren bij de minste of geringste inspanning! Echt, zooo pijnlijk. Verder snel last van brandend maagzuur. Buik trekt nu ook, is ook flink, mensen zien al echt dat ik zwanger ben. Trekt in mijn liezen... pfff ff klagen hoor hahaha. Heb zaterdag een uitje met mijn werk in Amsterdam, moet echt zorgen dat ik de dagen ervoor ruim rust pak... voor zover dat lukt. Heb er zin in, maar ben zo bang dat ik de dag erop helemaal eraf lig en pijn heb. Ik kijk uit naar de 20 weken echo, als alles goed is kan ik eindelijk gaan shoppen!!!
Hoi dames, Morgen alweer 16 weken. Op de vermoeidheid na gaat het super. Heb amper last van kwaaltjes gelukkig. Ons zoontje was ervan overtuigd dat het een jongetje was maar het is toch echt een meisje onze dochter hoopte op een zusje dus die is superblij. Als we nu aan de jongste vragen " wat heeft mama in haar buik?" Dan antwoord hij heel lief en enthousiast " baby!" Wat een supermooie echo's babylove, en leuk een meisje! Mooie buikjes ook weer voorbij zien komen. Ligero, hier ook emotioneler bij het kijken van films! Giegel, fijn dat je eindelijk van de sonde ( en jeuk) af bent. Saby, hoe was je echo? Sparky en daantje nog even aftellen, de week is zo om en dan kunnen jullie je wondertjes ook weer zien.
Mooie echo. Zo vandaag onderhande genomen door de fysio en dat was auwwww.ze drukte enbis zo dan dat doet heel veel pijn zei ik zit nu op je bekkeb gewricht te drukken.daarna ging ze op drie andere plekken drukken en waarschuwde ze me dat het moet voelen alsof je door een mes gestoken word nou als ze goed zit doet dat echt pijn maar ze blijft drukken en dan moet ik op ademhaling letten lichaam zwaar maken en voel je dat het steeds minder word.twee keer zat ze niet helemaal goed ik doet wel pijn maar niet heel erg ging ze met dr vingers stukje opzij en nu ik ja auww je zit goed.oefeningen voor thuis mee gehad wn nu ff opletten wat de pijn gaat doen.u
Klinkt niet fijn die fysio😐 Hier gaat het nog steeds goed. Ik geef af en toe nog wel over maar dat vind ik acceptabel. Haha. Maandag weer met mijn zoontje naar het ziekenhuis geweest. Die is goedgekeurd en hoeft niet meer terug te komen in dat ziekenhuis. Nog een controle in juni in het ziekenhuis waar hij geboren is en dan is het klaar. Ook even op mijn werk geweest. Toch leuk om iedereen na twee maanden weer te zien. Vrijdag ga ik weer beginnen. Vier uurtjes per dag. En dan afwachten hoe alle onderzoeken gaan ivm risico op vroeggeboorte. Vind het wel heel erg spannend allemaal. Morgen weer controle, dan ga ik wel doorvragen of ze willen beginnen met die onderzoeken. Wil gewoon weten waar we aan toe zijn.
Giegel: met hoeveel weken was je zoontje geboren als ik vragen mag? Fijn dat het nu goed met hem gaat en dat hij lekker niet meer terug hoeft te komen! Coon: hopelijk heeft die fisiobehandeling zin gehad! Liyah: wanneer je zoontje straks gewent is aan nog een zusje zal hij vast super trots zijn! Aliesje: dat van die strakke buik gevoel heb ik ook heel erg. Zeker na een dag van inspanning of wanneer ik veel heb gelopen. En mijn banden blijven zeer doen. (mijn bm zit erg hoog en volgens de vk heeft dat ermee te maken) Mijn buik is nog niet heel erg aanwezig, maar de broeken zitten wel allemaal te strak. Sparky: succes met aftellen tot maandag en veel plezier bij de vk. babylove: zo bijzonder! genietse! Daanthje: jij ook succes met aftellen tot maandag! Saby: ook mijn buik is veel groter s'avonds dan overdag.Maar hij is dan ook vermoeid waardoor ik mijn spieren niet aanspan, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. ligero: vervelend he die tranen! herkenbaar..... Emmie: schattig hoor die kusjes! Coon: fijn he om even het hartje te mogen horen! Samster: en is het verslavend die angelsound? O soms zou ik er ook zo graag eentje willen hebben! williewortel: succes met aftellen naar de echo! hoe voelen jou bewegingtjes aan? Hier voel ik soms s'avonds ook wat en dan neem ik maar aan dat dat de kleine is, maar ik weet het niet zeker. Maar ik geniet er wel van! Sparky: zo jou buik groeit hard! Daar kan je niet meer omheen! genietse! eenwens: ben je inmiddels een beetje bijgekomen? fijne dag allemaal! ps: volgens de echo berekening ben ik vandaag 15 weken! Zo leuk!
Girgel, fijn dat het zo goed gaat met je zoontje! Jolan0, leuk he die ronde week getallen hihi. Ik ga nu op naar de 17. Ons zoontje is pas 2 dus heeft geen flauw benul van wat het betekent hoor hahaha. Hij zal vast superblij zijn met zijn zusje. Voordat we de echo hadden stelden we de vraag " is de baby een jongen of een meisje" en dan antwoorde hij heel zelfverzekerd " een jongen". Je hoort weleens dat kleine kinderen daar gevoel voor hebben dus ik had hem bijna geloofd. We kijken erg naar haar uit en zijn het al bijjjjna eens over de namen. Zijn jullie ook al bezig met namen? En willen jullie al wat delen of houden jullie het geheim.
Ok even kijken wat ik nog weet.... Namen, wij zijn 100% uit de jongensnaam. Meisjesnaam voor 80%. Jolan, respect voor je reactie! Ik heb echt te weinig energie de laatste dagen om echt uitgebreid te reageren. Vind ik heel erg jammer, maar ik lees wel echt actief mee. Vandaag bij de vk geweest, hartje gehoord en gehoord dat alle bloeduitslagen goed waren. Ook is de afspraak voor de GUO met 20 weken gemaakt. Dat is op 14 januari. Nu aftellen tot maandag..
Ja ik ben bijgekomen.. zie wel heel erg op tegen de volgende controle.. Maar ja hopelijk dan een mooi hartje te horen en kan ik echt genieten.... Buik nog helemaal niet zichtbaar... wel last van ik denk mijn banden dus moet goed opletten wat ik doe.. Morgen gesprek op werk.. ben ik even aan toe.. alles duidelijk krijgen.. kan ik weer een puntje afstrepen.. daarna ga ik starten met kamer van mijn dochter ( alleen maar bedenken hoor hihi, laat iemand anders het uitvoeren )
Hee meiden, Hier ook weer naar de chiropractor geweest voor de BI. Gelukkig doet deze behandeling absoluut geen pijn, maar daarna wel extreme verbetering. Dit houdt dan zo'n 4 dagen aan en daarna weer last. Vooral na langdurig zitten. Ze kraakt een beetje m'n rug en bekken en daarna zijn m'n benen weer even lang en heb weer redelijk bewegings vrijheid. Heb vooral snachts last met omdraaien enzo. Krijg ook steeds meer last van maagzuur enz. Verder geen klachten hoor Namen weten we 1tje voor een meisje.. Jongensnaam echt geen idee.. Dus we moeten nog ff aan de slag, maar dat doen we wel zodra we weten wat het wordt. Namen ga ik overigens niet delen. Geslachten wel. Ik hoop de kids wel snel te gaan voelen hoor. Voel af en toe een kriebel of een gek steekje. Maar weet niet of dat mn beebjes zijn. en benieuwd hoelang het nog duurt.
Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles zag er goed uit, ook mijn bloeduitslagen waren goed. De baarmoeder zit al 2 vingers onder mn navel. Wist echt niet dat mijn baarmoeder al zo groot was😱 Ik moet 13 januari weer naar de verloskundige.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th ♥ Bren 87 - 1e kindje 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh 16 juni ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th 18 juni ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85, Dymphna Afspraken: December 17 Saby - Controle vk 17 Saby - geslachtsbepaling 18 Giegel1989 - Controle vk 18 Woman1988 - controle vk 18 Ennas - Pretecho 19 Daantjuh85 - Controle + echo gyn 19 MamaIII - geslachtsbepaling 20 Ligero - geslachtsbepaling 20 SarinaS - Controle + echo 22 Sparky - geslachtsbepaling 22 xMiekjuhx - geslachtsbepaling 22 Williewortel - geslachtsbepaling 22 Daantjuh85 - geslachtsbepaling 23 Ligero - controle vk 24 Emmie83 - controle vk 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Eenwens - controle vk 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 02 Aliesje - controle vk 05 Samster - 20 weken echo 06 Williewortel - controle vk 06 xmiekjuhx - controle vk 06 Eef84 - controle vk 07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste 09 MamaIII - 20 weken echo 12 Coon - controle vk 13 Samster - controle vk 13 Liyah - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 14 Aliesje - 20 weken echo 14 Sparky - 20 weken echo 14 Eenwens - 20 weken echo 15 Saby - 20 weken echo UMC 15 Sparky - controle vk 16 Itsmemarry - 20 weken echo 16 Coon - 20 weken echo 19 Babylove85 - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 xmiekjuhx - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo 23 Eef84 - 20 weken echo 26 Williewortel - 20 weken echo 28 Liyah - controle vk Februari 3 Emmie83 - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Spannend Saby!!! Hier nog 5 dagen, maar wel een leuk weekend ervoor dus hopelijk gaat het snel. En inmiddels de dagen/uren aan het aftellen tot de bevalling van ons konijn. Die is morgen uitgerekend officieel, maar kan een paar dagen afwijken.
Even snel tussendoor: 21 januari de 20weken echo. Net nog ff t hartje geluisterd. Heb t idee dat dit kindje een stuk rustiger is als onze dochter. Die voelde ik rond deze tijd al bijna dagelijks en ook best duidelijk. Nu denk ik af en toe iets te voelen maar niet heel duidelijk en ook t hartje is elke keer precies op dezelfde plek te vinden, helemaal onderin. Ook al komt bm tot m'n navel, de baby ligt helemaal beneden te chillen 😁 Ben benieuwd naar de echo zaterdag! Eens zien oftie echt zo rustig is of dat ik t gewoon niet voel.