Ja, de hormonen versterken het gevoel hé. Komt goed meid. Jullie zouden deze beslissing niet gemaakt hebben als het niet nodig was. Ze krijgen vast een fijn nieuwe thuis. Vertelde ik gister nog dat ik de kleine niet echt duidelijk voelde? Nou, sinds gisteravond is het wel heel duidelijk! wat een geweldig gevoel zeg. Nu ik dit typ ook, zo super! Ligero, veel plezier vandaag bij de geslachtsbepaling!
Leuk een zoon mama3! En fijn dat het ook positief was met de vader. Uiteindelijk voor jullie zoon het aller belangrijkste! Veel plezier bij de geslachtsbepalingen! Ik denk dat ik de draakies ook voel.. Maar het is nog wel vaag hoor, maar we vaak op de zelfde plek!
oh wat fijn mama dat de vader mee wilde naar de echo en dat jullie goed gesproken hebben! Oh ik wil ons kindje ook duidelijk voelen! Voel wel vaag iets, maar weet niet of het de baby is of toch gerommel van mn darmen ofzo.
Wauw wat een mooie echo's! Daantjuh hoe bijzonder om twee kindjes zo te zien. Saby ook veel sterkte met afscheid nemen van jullie cavia,s. Nooit leuk deze dingen. Mamalll fijn dat het eindelijk eens goed ging met vader. En gefeliciteerd met jullie zoontje. Heb niet heel veel terug gelezen. Maar las iets over een buik die niet groeit. Dat herken ik ook. Geen buik hier, alleen s avonds wat opgezet maar in de ochtend plat. Maandag eindelijk weer even kunnen spieken en weten wat er in mijn groeit. Zo nieuwsgierig nu. En spannend omdat je doordat je buik niet groeit en ik ook geen noemenswaardige (echt herkenbare) bewegingen voel maakt me dat wel onzeker. Misschien wel placenta aan de voorkant? Geen Idee en heb ik ook nog nooit gehad. We zullen het gaat zien. Mijn zusje en zwager gaan mee en man en dochter. Zoons gaan we verrassen.
Oh ik zie echt al zulke mooie buiken bij jullie! Dat had ik de vorige keren bij onze kids ook. Nu dus helemaal niet. Snap er niets van. Als het maar goed groeit.....
Coin, wat heb je een mooi buikje!!! En bedankt voor de felicitaties, ik voel me enorm rijk met een 3e zoon op komst 💜
Coon wat een mooie buik! Wauw..... En mamalll snap dat je dolgelukkig bent met je derde zoon! Is toch weer mega bijzonder he
Mijn man zegt net dat hij mijn buik de afgelopen drie dagen wel degelijk vind groeien.... dus ik plaats ook maar een buikfoto'tje. (Let niet op mijn charmante trainingsbroek haha)
Even snel tussen de visite door. Mama en libero gefeliciteerd met jullie jongens! Mama fijn dat de papa zich meer betrokken voelt! Mooie buikjes hoor! Mooie echo ook van die prachtige tweeling wat bijzonder is dat toch he. Hier vier ik vandaag mijn verjaardag dus lekker druk. Nog geen konijntjes, ze heeft nog even speling, maar als ze dinsdag nog niet bevallen is is ze toch niet zwanger, maar die kans is heeeel erg klein. Hogelijk gaat de tijd snel tot maandagavond, dan de echo!
Ligero gefeli een jongen wat leuk. Zag een mooi buikkie voorbij komen. Hier hoeven we tot nu tow nog niks te kopen.veel hebben we al.kast em commode mogen we van een vriendin lenen.als mijn broer de tummy tub en paar andere dingen niet meer gebruikt mogen wij het lenen.