Ja hier moeten we dat ook ala we een jongem krijgen.wiegje enz kleuren die voor beide kunnen.messchien wat dekentjes met een roze randje maar ga ze daarvoor niet vervangen
Ik moet echt nog wennen aan het idee dat we een zoon krijgen merk ik. Ik vind het fantastisch maar ben zo gewend aan een meisje, en had me er eigenlijk ook al een beetje op ingesteld dat we nog een meid zouden krijgen, dat ik ietwat overdonderd was door het piemeltje. Het was ook moeilijk te vinden maar we hebben uiteindelijk zeker 3x het geslacht gezien en op het bewegend beeld duidelijker als op de foto. En ik ben écht onwijs blij, ik voel me ZO rijk met dit kindje. Of het een meisje of jongen is maakt me echt niet uit, maar het is even wennen. Ik zit nu op internet jongenskleertjes te bekijken en kan niet geloven dat ik écht die stoere kleertjes mag gaan shoppen. Wat een rijkdom! Echobeeld viel me overigens wel een beetje tegen, ze moest ook behoorlijk hard in mn buik drukken, op een gegeven moment drukte ze het ding met 2 handen in mijn buik. Door mn buikvet kon ze het niet goed zien zei ze...wel jammer! Doordat het beeld niet zo goed was en onze zoon een tijdje zijn benen bij elkaar hield is ze de volledige tijd bezig geweest met geslacht zoeken. Verder eigenlijk niks gezien, heel vluchtig het gezichtje maar verder niks.
Ik vond de echo van onze zoon ook wel onverwacht mooi en uitgebreid hoor. Sowieso zag ze direct het geslacht, dus was er veel tijd om hem verder te bekijken en zijn hartje even te luisteren. En dan het aanbod om ook even 3D te kijken naar hem, was natuurlijk helemaal geweldig (en een moooie reclamestunt, want ik wil denk ik met 27 weken weer )! Voor ons kwam er nog bij dat dit de ervaring voor de papa helemaal bijzonder maakte, hij had ons kindje nog niet zien bewegen...
Och, met de 20-wekenecho wordt hij weer helemaal nagekeken dus ook al is het een medische echo, we kunnen wel weer even uitgebreid spieken! En daarna krijg ik nog wat groeiecho's doordat de eerste bevalling een subtotaal ruptuur heeft opgeleverd. Als dit kindje te groot wordt gaan ze eerder inleiden op een geplande ks doen (vind ik absoluut niet tof maar wat moet dat moet)
Oei maar goed dat ze het nu goed in de gaten houden.ik moet nog een keuze maken geplande of natuurlijk proberen maar wacht eerst het advies af van de gyn ik twijfel zelf heel erg
Snap ik! Wat was voor jou de reden dat je een keus moet maken? Misschien heb je het al verteld hoor...
Ligero ik snap dat je even moet wennen aan het idee Jongetje. Moest ik toen bij onze dochters na twee zoons. Nu denk ik weer dat we een jongetje krijgen. Sterk voorgevoel maar dat dacht ik bij alle kinderen ook te hebben. Ben er blijkbaar niet zo goed in, maar deze keer denk ik wel haha. Mijn eerste woog bijna 7 pond, tweede woog 9 pond en onze dochter woog ruim 8 pond. Was bij haar ondanks dat de ontsluiting snel ging(2 uur) een zware bevalling omdat er een randje bleef staan en ik anderhalf uur persweeen weg moest zuchten en ze lag iets verkeerd met haar hoofdje. Ze is ook thuis geboren als enige. Dat vind ik voor nu ook wel spannend.
Heftig bevallingsverhaal! Hier door de eerdere subtotaalruptuur nu littekenweefsel wat niet meerekt bij een bevalling dus kans op 'schade' met blijvende gevolgen als incontinentie enzo. Zit ik ook niet echt op te wachten maar zie behoorlijk op tegen een evt keizersnede.
Pfff ook heftig en zeker wat evt de schade kan worden.vindt het tegenwoordig wel mooi bij een geplande dat het dan vrouwvriendelijke is (als je ziekenhuis dat doet) dan kan je meer zien em krijg je kleine bijna gelijk bij je.ik heb een aantal uur moeten wachtem terwijl we beide niet in nood waren.ik heb zelf totaal geen last van de keizersnede gehad weinig pijn wond geneeste mooi.je mag alleen 6 wkn niet zwaarder als je baby tillen niet auto rijden.
Super leuk Ligero, een zoon! Kan me voorstellen dat het even omschakelen is maar dat is vast van korte duur. Veel plezier met jongens kleertjes shoppen
Wat een heftige verhalen! Wel fijn dat er extra contoles zijn dan om te voorkomen dat t nog een keer gebeurd. En leuk pakje! Denk dat als dit een meisje blijkt te zijn moet ik denk ik ook erg wennen na een jongen. Nog ruim weekje geduld dan weten wij het ook! Zo spannend Hier nu voor t eerst aangekomen, vind t wel moeilijk na alle moeite om t eraf te krijgen voor de zwangerschap, maar t hoort erbij he. Ook meer rust nu ik niets meer in het ziekenhuis heb lopen op 20wk echo en hartecho na.
Leuk pakje ligero. Vk vraagt ook steeds of ik extra wil praten over de bevalling gaan een plan opstellen en we gaan er alles aan doen om het nu anders te laten verlopen zover je daar grip op heb.ga nu ook in een ander ziekenhuis bevallen.vorige veel fouten gemaakt vooral na de bavalling daarvoor was goed.dochter verkeerde achternaam naam fout schijven.mega druk was zo blij dat me man er heel de dag was want kreeg buik pijm dus.morfine pomp ingedruk werd erger wij zuster roepen kwar driekwartier later bleek me cateter niet goed te zitten en de nacht ploeg vondt al dat er weinig plas in zat en extra vocht zak aangehangen maar voor de resr niks controleren.fout met de meds die ik kreeg voor me bloeddruk en zo kan ik nog wel even door gaan. Wij hebben het eerste pakje al aantal wkn in huis
Ik heb een vraagje voor jullie. Wij hebben als het een jongen wordt als 2e naam (vernoeming) dijan. Wat vinden jullie hiervan? Het is een bestaande naam die heel weinig voorkomt, wilden een naam met Jan erin vanwegen beide vaders die allebei Jan in hun naam hebben zitten. Nu wil het dat di in de chemische wereld voor 2 wordt gebruikt en we zitten beide in die hoek, daarnaast heet mijn schoonzusje diana waardoor zij ook nog een beetje vernoemt wordt. Mijn grootste twijfel is dat het zo weinig voorkomt. Hoe vinden jullie het klinken? Spreekt uit di-jan
Hallo dames, hier heb ik het erg druk met de feestdagen vandaar dat ik iets minder reageer. Lees wel mee natuurlijk mooie buikjes en echos voorbij zien komen! En weer een jongetje erbij! Gefeliciteerd! Flink geshopt de afgelopen dagen, heerlijk die jurkjes en rokjes! Kamertje is ook besteld! Nieuwe box, een witte. (Past mooier bij ons nieuw interieur) En kon het niet laten om echt zn poppenwieg te kopen, zooo mooi. Een rieten met een Standaard eronder en een hemeltje. De wieg van zoonlief maar aan de buurvrouw geschonken, incl de oude box. Ze staat op knappen en had het nog niet. Verder wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen! Geniet ervan!
Dijan leuk denk dat de toekomstige opa's ook erg trots zullen zijn, en schoonzus zou zich vereerd voelen!