Dijan vind ik leuk klinken! En super dat je op die manier gelijk iedereen vernoemt haha! Leuk dat er al kamertjes e.d. worden gekocht! Wij houden het oude kamertje van onze dochter, die is neutraal en heeft alleen een nieuwe muursticker nodig. Dochter krijgt een nieuwe kamer. We hebben besloten dat we toch een dakkapel willen op zolder voor haar dus we moeten nog even aan de slag. Sparky en Daantjuh hebben morgen geslachtsbepaling toch? Alvast veel plezier dames!! Ik ga even een topic openen in het namengedeelte. Ik vind tot nog toe geen enkele jongensnaam leuk/passend bij ons. Heb wat ideetjes nodig dus als iemand nog een leuk idee heeft...?
Goedemorgen, Ligero, mooi pakje en ik snap je zorgen wel. Itsmemarry, Dijan is leuk! Hier 2 'makkelijke' bevallingen gehad volgens de boekjes. Dochter duurde 4.15 uur maar wel weeën storm. Dus geen adempauze. Zoon duurde 1.40 uur en daarvan 1.30 uur persweeen weg moeten zuchten, kreeg na 5 minuten persweeen, gelukkig mocht ik met 7 cm al meewerken omdat het soepel was en toen duurde het geen 5 minuten meer, ondanks dat ik geen volledige ontsluiting had. Dochter was ruim 7 pond en zoon ruim 8 pond. Gelukkig bij dochter alleen wat schaafwondjes en bij zoon volledig ongeschonden vanaf gekomen. Hier vanavond de geslachtsbepaling, zal erg moeten wennen als het een jongen is, puur alleen omdat mijn voorgevoel meisje zegt. Maar beide zijn erg leuk natuurlijk Ben wel erg zenuwachtig hoor.
Sparky, Daantjuh en williewortel veel plezier vandaag bij de echo's! En sparky ook jarig toch? Gefeliciteerd! Hoe is het met je konijn? Snap je gevoel wb wennen als het een jongen is, ben zelf ook onwijs blij met onze zoon maar kan het nog niet zo goed geloven.
Mijn zoon maakte net een salto volgens mij, haha! Wat voelde ik hem goed, zo fijn En meiden, succes en veel plezier vandaag, ben benieuwd!
Ja klopt ben vandaag ook jarig. Konijn staat op punt van bevallen. Eet niet meer en is héél stil. Ze heeft speling omdat de ram 5 dagen bij haar is geweest en ik niet weet wanneer ze gedekt is. Ik heb net nog een pakje gekocht bij de Hema. Wou eigenlijk niks halen tot de geslachtsbepaling, maar deze kan voor jongen en meid en vond hem schattig. Winterwortel nog niet terug? Die had de geslachtsbepaling vroeg toch?
Williewortel, daantjuh, sparky, en miekjuh veel plezier vandaag bij de echo's! Sparky van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik had het echobureau gemaild dat ik de foto onduidelijk vond en ik daardoor toch weer begon te twijfelen (ondanks dat ik het op beeld goed had gezien). Heb nu 2 andere beelden van het geslacht op de mail gekregen enne ik twijfel niet meer! Fijn hoor!
Wat een mooie echo's weer.. Vandaag ook weer een aantal echo's leuk hoor, en heel veel plezier.. Hier hele drukke week voor de boeg, en last van me rug dus ik moet me goed in de gaten houden..
Dat is echt een jongen Ligero, geen twijfel meer mogelijk hihi. Fijn dat ze nog even extra fotos toe hebben gemaild.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th ♥ Bren 87 - 1e kindje 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh 16 juni ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th 18 juni ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Jongens: 6 Meisjes: 4 Geheim: 1 Afspraken: December 22 Sparky - geslachtsbepaling 22 xMiekjuhx - geslachtsbepaling 22 Williewortel - geslachtsbepaling 22 Daantjuh85 - geslachtsbepaling 23 Ligero - controle vk 24 Emmie83 - controle vk 27 Liefschaapje - geslachtsbepaling 29 Eenwens - controle vk 29 Itsmemarrie - geslachtsbepaling Januari 02 Aliesje - controle vk 05 Samster - 20 weken echo 06 Williewortel - controle vk 06 xmiekjuhx - controle vk 06 Eef84 - controle vk 07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste 08 Itsmemarrie - controle vk 09 MamaIII - 20 weken echo 12 Coon - controle vk 12 Saby - controle vk 12 Woman1988 - 20 weken echo 13 Samster - controle vk 13 Liyah - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 14 Aliesje - 20 weken echo 14 Sparky - 20 weken echo 14 Eenwens - 20 weken echo 15 Women1988 - controle vk 15 Saby - 20 weken echo UMC 15 Sparky - controle vk 16 Itsmemarry - 20 weken echo 16 Coon - 20 weken echo 19 Babylove85 - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 xmiekjuhx - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo 21 Ligero - 20 weken echo 23 Eef84 - 20 weken echo 26 Williewortel - 20 weken echo 28 Liyah - controle vk Februari 3 Emmie83 - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Ja dat zei ik inderdaad maar dat zegt bij mij niets helaas hahaha. Eerste keer dat ik het goed heb. Placenta ligt wel een stukje aan de voorkant en de rest onder maar dat kon nog verschuiven zei hij. Wel in de gaten houden. Maar was een heel rustig mannetje. En wilde eerst niets laten zien. Maar tjee wat een geschenk weer.