1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oh ik zou het ook t liefst al aan iemand vertellen hihi, maar ik doe het niet. Ons geheimpje is ook wel leuk om even te bewaren :)

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Welkom nieuwe zwangeren :).

Ik blijf onder de indruk van wat die 2mm baby teweeg kan brengen fysiek. Bij die andere zwangerschappen niet zo'n last van gehad, dus geef ik voor het gemak de genen vd vader de schuld ;).

Mijn borsten lijken vandaag wel op hol te slaan, steken en opgeblazen, niet normaal. Hopelijk stopt dat snel, haha!

3. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik zou een jongetje krijgen volgend de kalender.
    Hier alleen last van opgeblazen gevoel in de avond
    En ochtends hele erge rommelende darmen. En kan minder eten door de volle gevoel

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik heb sinds vandaag ook al enkele keren diarree gehad :( sorry voor de onsmakeljke informatie ;) . de dagen hiervoor moeilijker gehad om naar toilet te gaan en vandaag echt diarree en de misselijkheid is ook dagelijks aanwezig gisteren het ergst vandaag is het weer iets beter...

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Vandaag erg moe en beetje vaag misselijk gevoel.. Niet gevoel dat ik moet overgeven, maar op de achtergrond merk ik toch constant misselijkheid.. Voel me gewoon slapjes!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier tot nu toe allemaal dezelfde klachten als bij mijn dochter. Zwangerschap van zoontje was heel anders! En voor mijn gevoel is het nu ook een meisje.. We zullen het zien.

7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ohw Sparky, ik heb trouwens 14/10 eerste echo bij de gyn en 22/10 een 2e echo en eerste controle bij de VK (sorry, ik ben een ramp in die lijsten aanpassen...)

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zal vanmiddag even voor de lijst gaan zitten

9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heel erg een benauwd gevoel, kan me niet meer herinneren of dat bij nr 1 ook zo was. Herken wel de vermoeidheid en zere borsten die heb ik beide weer. Ik moet de vk nog bellen, denk dat ik daar nog een weekje mee wacht. Ben heel benieuwd over hoe het allemaal deze keer gaat. Inmiddels is er bij mij een gen afwijking vastgesteld en heb geen idee of dit invloed gaat hebben op de opvolging van de zwangerschap. Hoop dat ik gewoon bij de vk mag

10. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dat sommige al echo afspraken hebben!

11. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Wow ik zag een hele grote buik voorbij komen.
    30-10 echo.

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe dames.
    Wow een mooie buik voorbij zien komen.
    Volgens de kalendar zouden we weer een meisje krijgen.
    Bosten zijn gevoelig maar vooral als ik in de avond me bh uit doe dan lijkt het net of ze ff bij moeten komen daarna is het gewoon te doen.
    Hier ook opletten met strakke kleren.
    Hier weten de ouders het een twee goede vrienden.en clubje waar io van dr vorige keer nog contact heb.

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha grappig! Hier zou het volgens de kalender een jongen worden 😃

Ga zo ook maar de VK bellen, kan het maar vast gepland hebben!

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hoera! Hcg was nu 431, bijna verdubbeld in iets minder dan 48u.
    Later meer maar ben nu weer iets gerustgesteld.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hoera.. Dus je was uiteindelijk iets minder lang zwanger dan je dacht toch?

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Goed nieuws!!

17. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier ook volgens de kalender een jongen. Bij mijn dochter klopte het wel dus ben benieuwd ahhahaha

18. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier volgens de kalender ook een meisje & 2 pendels zeggen ook een meisje... mijn grootmoeder heeft een hele tijd terug ook gezegd dat ons eerste kindje een meisje gaat zijn. Ze heeft alle kleinkinderen juist gehad dus ga er bijna in moeten geloven :)

Mijn man heeft het tegen zijn collega verteld dat we zwanger zijn. Voor de rest weet nog niemand het omdat we het toch graag tegen hun persoonlijk willen vertellen en niet over skype... Eind oktober een tripje naar huis gepland :)

19. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Goed nieuws ligero! Hopelijk volgt er nog meer goed nieuws!

Hoop dat ik echt ff off day heb en dat dit niet dagelijkse prik gaat worden! Wat ben ik moe zeg!

Net nog even weer anderhalf uur geslapen! Voel me nu wel weer iets beter.. Morgen moet ik van 8 tot kwart voor 4 lesgeven, dat ga ik nooit trekken als ik weer zo moe ben als vandaag! :s

20. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Goed nieuws ligero!

Deel Deze Pagina