Heb je er straks mooi 20 a 30 vrienden bij.. Je bent bijna jarig of zag ik dat verkeerd? Ben je mooi klaar mee met zoveel nieuwe vrienden.. partyyy
Hier ook pb gestuurd, van sept 2012 ook nog een groep, 5 van hen zie ik regelmatig de rest alleen op fb maar dat is (na het uit elkaarvallen) nog zo'n 30 meiden (begonnen ruim over de 80) Leuk, leuk
Denk ook dat ik op facebook actiever zal reageren, ben ik wat vaker te vinden dan hier. mag 15 januari weer voor controle en 26e 20weken echo
Er heeft iemand via fb zich aangemeld bij de groep, is dat iemand van hier? Voornaam is jana...even voor de zekerheid voor ik ga accepteren 😊
Ligero, ik heb je een PB gestuurd voor het FB groepje. Ik zal daar ook veel actiever zijn, denk ik. Ben hier ook al weer 2 weken niet meer geweest. Zo druk met oa de feestdagen. Daardoor ook wel te weinig rust genomen, dus ik voel me nog steeds niet heel best. Nog voor de lijst: controlle verloskundige 22 januari
Ik heb verder niet alles bijgelezen en zal waarschijnlijk de komende tijd niet veel aanwezig zijn.. Mijn schoonvader heeft zich kerstnacht van het leven beroofd. Ik zit daarom nu in de ziektewet en zal dat komende week nog blijven.. Hebben hele zware dagen achter de rug.. vooral omdat het veel op mij en mijn man aankomt.. morgen gelukkig controle vk.. ben zo bang dat de stress niet goed is voor het kindje
Wat verschrikkelijk zeg! Gecondoleerd en heel veel sterkte deze moeilijke tijd. Voor mij misschien makkelijk gezegd, maar probeer toch je rust te nemen. Voor jou en voor je kindje.