1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

Tjee zeg... Wat heftig.. En wat ongelovelijk verdrietig zeg:(
    Heel veel sterkte voor jullie..

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Jeetje wat verschrikkelijk eenwens! Gecondoleerd
    Hebben jullie iets aan zien komen? Is er een 'reden', iets dat het voor jullie 'begrijpelijk' maakt? Alles tussen haakjes want begrijpen zul je het misschien nooit. Vreselijk om iemand zo onverwachts kwijt te moeten raken (heb het zelf 2x meegemaakt in omgeving, 2x jonge meiden, blijft zoooo vreemd dat ze er ineens niet meer zijn).

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Heeft iedereen die mij een pb heeft verstuurd voor de facebookgroep inmiddels ook een pb teruggekregen van mij? Ik word overspoeld door berichten zowel hier als op facebook...

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jeetje eenwens! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.

5. xmiekjuhx

xmiekjuhx Lid

11 sep 2011
    28
    0
    0
    Sorry sorry sorry veel te lang niet hier geweest! Maar was zooo druk rond om kerst!

Eenwens gecondoleerd. Verschikkelijk! Veel sterkte.

Hier alles goed! Krijgen een meisje!! :D

Ik weet niet wat en hoe het is een gesloten FBgroep maar zal mijn naam ff PB naar ligerio sturen.

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eenwens pfff wat heftig gecondoleerd.heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

7. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Jeetje wat heftig eenwens. Heel veel sterkte de aankomende tijd!

8. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    Jeetje wat heftig meid! Gecondoleerd...:(

9. willie85

willie85 Lid

16 sep 2014
    42
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vreselijk Eenwens! Veel sterkte voor jou en je partner.

10. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd eenwens, heel veel sterkte voor jullie

11. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Gecondoleerd een wens... verschrikkelijk :(

12. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Gecondoleerd eenwens! Heel veel sterkte de komende tijd.

13. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Veel sterkte eenwens, wat een verschrikkelijk nieuws!

14. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk Eenwens! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je man en familie!

15. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd eenwens. Heel veel sterkte!

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gecondoleerd!!

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    eenwens: heel veel sterkte!

Ik was lekker met kerst een paar daagjes weg en vandaag weer thuis gekomen. We hebben genoten!

Ik heb wel bijgelezen, maar het is te veel om op iedereen te reageren. ik las dat de meeste leuke kerstdagen hebben gehad maar helaas een paar wat minder leuke dagen.

Ook las ik dat de konijntjes het helaas niet hebben gehaald. Heel verdrietig en gelukkig dat de kids niet thuis waren en dat ze het niet echt hebben hoeven mee te maken.

ook las ik dat er een fb groep komt. Als jullie overstappen ga ik natuurlijk mee, want ik vind het veelste leuk om jullie te volgen!

Voelen jullie de kleine al? Ik heb regelmatig dat ik een soort stevige draai voel. (ha ha weet niet precies hoe ik het kan omschrijven. Het is alsof er iets langs de binnenkant van mijn buik gedraaid wordt.) herkennen jullie dit?

Verder heb ik als ik veel heb gelopen of iets heb getild erg veel last van mijn banden/bekken. En als ik dan heb gezeten en weer ga lopen dan doet het bij elke stap pijn. De ene dag meer dan de andere, maar soms is het heel erg.

Volgende week heb ik een afspraak bij de vk staan. Morgen ga ik werken maar als het daarna nog zo erg is ga ik bellen. Ik hoop niet dat het iets anders is of toch mijn bekken. Iemand anders die hier last van heeft?

En ook ik ben inmiddels de 16 weken voorbij! (bijna alweer 17 weken) en daar ben ik erg blij mee! Meer dan met de 3 maandengrens. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat het helemaal goed gaat komen met deze kleine!
    Eerder had ik geschreven dat we geen babykamer gaan maken, maar nu heb ik daar plots zo veel zin in, dat ik toch denk dat er een komt. Misschien dat dat ook komt doordat ik er steeds meer vertrouwen in krijg.

Fijne avond! En de volgende keer zal ik uitgebreider op jullie reageren!

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je ook op fb wil moet je ligero ff pb sturen.

Hier voel ik de kleine al een tijdje eerst alleen soort van geduw en nu worden het stevige ploppen en soms linkt het wel schokjes.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ja de fb groep is al erg druk Jolan! Als je mij een pb stuurt komt het helemaal goed

20. Williewortel

Williewortel Actief lid

Hey allemaal,

Allereerst gecondoleerd voor Eenwens. Wat vreselijk.

Fijn dat de meeste goede kerstdagen hebben gehad. Voor andere helaas wat minder inderdaad.

Wat zielig dat de konijntjes het niet hebben gehaald!

Ik las iets over een FB groep, alleen hebben wij juist net besloten om Facebook te verwijderen. Dus helaas kan ik niet mee met jullie :(

Misschien kan ik een ander groepje hier vinden welke nog wel actief zullen zijn. Met mijn dochter hadden we inderdaad een whatsapp groep, dat was ook erg leuk. En nog steeds als jaren contact met de meiden.

Deel Deze Pagina