1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oh, maar ik blijf ook hier kletsen hoor. Volgens mij iedereen wel. Alleen zullen de meeste actiever zijn op FB dan hier. Net als ik. Ik was al niet heel erg actief hier.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik weet niet wat de reden is van het verwijderen van je FB-account maar wellicht kun je erover nadenken om een nieuw account (evt. onder je forumnaam) aan te maken. Dan hoef je op je eigen account niks te plaatsen maar kan je wel berichten in de groep lezen en plaatsen. Het is een geheime groep dus je kunt hem niet vinden tenzij je ervoor uitgenodigd wordt, anderen kunnen ook niet lezen/zien wat je daar schrijft.
    Ik denk dat het hier wel rustiger wordt want alles wat daar geschreven wordt zal niet dubbel nog hier geplaatst worden denk ik...

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jolan: dat gevoel heb ik ook 😃 alsof je een draai voelt!

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf hier ook kletsen.maar fb werkt net wat makkelijker op me tel

5. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ja ik blijf hier ook kletsen, het gaat gewoon wat sneller op facebook doordat je een berichtje krijgt als er wat is gepost.

6. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ik klets hier ook mee hoor! Maar op fb indd actiever!

7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Eenwens, heel veel kracht toegewenst. Ik heb tijdens mijn 1e zw.schap ook nabij een zelfmoord meegemaakt (beste vriend) en het is slopend...

Ik zal hier, tot ik weer een laptop heb, minder actief zijn dan op FB. Ook daar spaarzaam, want waar het zoveel beter leek te gaan tussen de papa en mij, is het nu weer helemaal mis :(. Ik ben gesloopt.

8. Liyah

Liyah Lid

29 sep 2014
    72
    4
    8
    Gecondoleerd een wens! Ook ik heb het dit jaar meegemaakt met mijn neef. Zo verdrietig en onwerkelijk..

Fb groep lijkt me gezellig. Heb je een pb gedaan ligero.

Miekje fijn dat het goed gaat en leuk een meisje!

Hiier lekker weggeweest vanaf 2e k.dag. Heerlijk even genoten met het gezin.

Morgen alweer 18 weken :)

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mama3, Jeetje wat naar zeg!

FB groep, ik ga zelf minder actief zijn op mijn privé FB volgend jaar. Maar hou hem nu wel aan voor de groep. Het is daar wat makkelijker reageren al is het voormij wel chaotischer omdat alle berichten door elkaar lopen. Kan dus zijn dat ik vaker wat over het hoofd zie.

Ik blijf hier ook hoor, ben verder op het forum ook gewoon actief, dus blijf hier gewoon kletsen. Nu alleen een beetje dikke periode.

10. Williewortel

Williewortel Actief lid

De reden waarom ik Facebook verwijder is eigenlijk omdat ik het zat was/ben hahaha. Nu ik zwanger ben, staat de muziek ook op een laag pitje (lees: doe even helemaal geen optredens) Maar heb wel honderden nieuwsgierige mee lezers en daar was ik klaar mee. En vanwege de privacy van mijn kids wilde ik sowieso geen foto's meer van ze plaatsen. Maar kan iemand mij een pb sturen voor een uitnodiging? Kan ik er altijd over nadenken 😄

Mamalll, wat een gedoe elke keer zeg. Zou echt afstand gaan nemen. Ook voor jou en de baby want dit is niet goed voor een zwangerschap.

11. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Vandaag bij de huisarts geweest. Het spugen is deze week weer erger geworden. Krijg er nu echt harde buiken van en pijn aan m 'n banden. Nu zetpillen gekregen, hoop dat het snel wat beter gaat... Word er helemaal gek van 😢

12. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik doe ook wel mee op Facebook, daar ben ik echt veel actiever op, tot zover ik nog actief ben de laatste tijd

13. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Gecondoleerd eenwens, wat erg, heel veel sterkte, en probeer toch je rustmomentjes te pakken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know.

Ik denk nog even na over FB, heb wel een account, maar ben niet heel actief erop.

Eerste Kerstdag carpaccio voorgeschoteld gekregen ;) Dat mocht ik dus niet, foei schoonmoeder! Verder werd ik erg misselijk door de drukte en warmte in huis daar, dus al met al niet veel gegeten. Mijn man wel voor 3 lol :p

Tweede Kerstdag thuis gegourmet met een vriend van ons. Was gezellig.

De kleine voel ik sinds een week echt goed bewegen, schopjes en draaien. 'S ochtends ligt hij (tot ik het geslacht weet is het 'hij' :p) wat hoger, dus voel ik hem echt liggen, een balletje net onder mijn navel.

Wat heb ik een spierpijn gehad (alleen wat schoongemaakt in huis, dus niet heel heftig ingespand) begin van de week, alsof iemand een mes in mijn arm steekt. Pfff. Twee dagen bijna niks kunnen doen. Heb nu magnesiumpillen die ik bij mijn mamapil inneem, hoop dat die gaan werken, ergens heb ik toch een tekort van. Vrijdag toch maar even over hebben met de VK, dit is echt abnormaal en ik hoop maar dat het over gaat als ik bevallen ben!

Iedereen een prettige jaarwisseling en alvast een gelukkig Nieuwjaar gewenst! :)

14. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik voel de kleine nu ook al bijna 2 weken! Eerst vage plopjes dat je denkt zijn dit nu mijn darmen of is dat de kleine.. mja twas niet echt op de goede plek voor de darmen. Nu voel ik wel meer schopjes of duwtjes en ben er wel zeker van dat het de kleine is!
    Ik las bij iemand iets over pijn.. Als ik een dag veel heb gestaan en dan even kom te zitten kan ik daarna niks meer. Dan heb ik last van mijn onderrug en de pijn straalt door naar mijn heup/bil. Mijn moeder noemde het ischias ofzo. Als ik tussendoor regelmatig even ga zitten gaat het wel goed, dus moet leren goed naar mijn lichaam te luisteren!
    Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!

15. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Fijne jaarwisseling iedereen!

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fijne jaarwisseling allemaal!!

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Fijne jaarwisseling!

18. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    woman: ja dat is precies wat ik ook heb. Ik heb de hele ochtend gewerkt, alleen maar gelopen en rolstoelen geduwd, maar nu ik zit heb ik pijn en doet het echt heel veel zeer zeker als ik opsta en ga lopen.

meiden, een hele fijne jaarwisseling! We gaan een spannend en mooi jaar tegemoet! Geniet er van!

19. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Eenwens, wat verschrikkelijk! Gecondoleerd!

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling! Hier nog aan t werk tot 22uur, dan lekker naar mijn mannetjes!! Het afsluiten van een schitterend 2014 en Toosten op een fantastisch 2015!! Love iT!!

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne jaarwisseling meiden.

En doe rustig aan want zo te lezen heeft jullie bekken/rug het zwaar.evt als hey erger word naar bekken fysio gaan.en alles proberen te verdelen en goed je rust nemen

Deel Deze Pagina