1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    samster en advocadootje: wat vervelend! Zo ga je die paar uurtjes dat het wel lukt ook met tegenzin naar je werk. Erg jammer. Maar kies voor jezelf en de kleine hoor! Dat is nu het aller belangrijkste! Die collega's komen zichzelf nog wel eens tegen....

aliesje: wat leuk dat je het hartje heb gehoord! Ik mag dinsdag en ga mijn zoon mee nemen, ik ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren!

Daanthuj, leuk dat je geslaagd bent voor een kinderwagen!
    En Sparky ook al! Ik heb nog helemaal niks gekocht en ook nog naar niks gekeken, maar moet me wel bedwingen erin! Deze maand ga ik uitzoeken wat ik allemaal nog heb en kan gebruiken en wat er ontbreekt.

fijn weekend verder!

2. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwagen, ik heb nu een paarse van dochter, een mutsy transaction. Maar nu we een jongen krijgen vind ik paars niet meer zo leuk:) Dus even onze verkopen en een andere tweedehandse op de kop tikken. Ik vond hem wel erg fijn dus ga wel iets dergelijks zoeken denk ik.
    Maar eerst de 20 weken echo, om zeker te zijn dat het een jongetje is haha! 16 januari!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Avocadootje, hier had ik bij zoontje een paarse kinderwagen. Had er gewoon wat stoerder dekentje enzo in.
    Wat vervelend van je collega's zeg!

Hier voorhoofdholte ontsteking. Dus niet erg gezellig.

4. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Over een weekje weercontrole! Voel me eigenlijk goed, niet echt zwanger en dat maakt me onzeker! Vooral na een dagje buikpijn die k heb gehad twee weken geleden! Maar denk wel dat ik gegroeid ben en buikje ook dus daar houd ik me maar aanvaast

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik begrijp je onzekerheid wel Saby.

Hier juist best wel veel klachten. Veel duizelig de laatste tijd en daar naast elke ochtend pijnlijke harde buiken en de rest van de dag ook harde buiken die gelukkig geen pijn doen. Maar het blijft vervelend :(

6. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ene dag is mijn buik ook kleinerdan de andere dag en vergelijken moet je al helemaal niet maar ik kijk elke ochtend in de spiegel en wil dan zien dat hij gegroeid is snap je terwijl ieder buikje verschilt! Denk wel dat ik ondanks olacenta aan de voorkant de kleine soms voel altijd op 1 plek. Soms achter elkaar voelt als
    Plopjes. Ja en dat is ook niet fijn die pijntjes!

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hey ik zie dat er nog een forum is voor de juni 2015 mama's en ook een facebookgroep. Mag ik mij daarvoor aanmelden? En zo ja bij wie moet ik zijn? Ik ben zelf 14 juni uitgerekend van onze 2e dus kan nog net :)

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier een flinke buik maar die verschilt ook per dag hoor. Is de ene dag kleiner dan de dag ervoor en dan weer groter, is geen peil aan vast te knopen. Alleen als ik wekelijkse foto's bekijk zie ik echt verschil. Volgens mij is dat normaal ook al kan het je onzeker maken.

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Welkom Kelly!

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier heb ik ook soms die twijfel. aanstaande dinsdag heb ik een afspraak bij de vk en gaat mijn zoon mee en dan denk ik soms, straks is er geen hartje en is hij erbij. Andere momenten denk ik de kleine te voelen en is het gevoel weer weg, heel dubbel soms!

Kelly welkom en gefeliciteerd!

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kelly, welkom! Wil je hier ook erbij of alleen bij Facebook?

Hier zijn ze vandaag gestart met de verbouwing van onze zolder, daar worden 2 kamers gemaakt, slaapkamer voor de oudste en een speelgoedwinkel. Als alles klaar is kunnen we aan de babykamer beginnen.

Ik zal later vandaag even de lijst updaten.

12. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Spannend spraky! Straks lekker beginnen met de babykamer!! Hier moet ook nog heel wat gedaan worden voordat we de babykamer kunnen gaan maken. Maar heb er zo'n zin in!

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha ha een speelgoedwinkel? Ja die kids komen inderdaad om van het speelgoed en dat wordt alleen maar meer! Maar wel erg leuk! succes met de verbouwing en veel plezier straks met de inrichting!

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jaaaaaaa! Heel spannend!
    Voordat de kamers helemaal klaar zijn incl vloer en geverfd duurt nog wel een paar weken. Daarna gaan wij naar de kamers waar de oudste nu slaapt en dan komt de baby in de kamer waar wij nu slapen.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hahaha sorry autocorrectie :)

Speelgoed kamer.

16. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Beetje laat, maar alsnog de allerbeste wensen voor iedereen! Op een kinderrijk jaar :D

Vervelend de dames die problemen op het werk hebben.
    Heb het eind vorig jaar hier gemerkt bij mijn collega. Ze had vanaf ongeveer 20 weken dat ze eigenlijk niet meer kon zitten, staan of lopen. Ze wist geen houding te geven achter haar bureau, maar toch werd er door haar teamleider gezegd dat ze maar gewoon naar de zaak (50 minuten in de auto zitten voor haar) moest komen.
    Totdat de verloskundige heeft ingegrepen en gezegd heeft dat ze verplicht thuis moest blijven. Ze heeft nog wel even vanuit huis (bed) gewerkt.

Zo raar als je werkgever zo doet. Is trouwens de eerste keer dat ik het hier heb meegemaakt in de 10 jaar tijd dat ik hier werk.
    Maar de gezondheid van jou en je kindje is het belangrijkste hoor.

Hihi! Sparky, leuk een speelgoedwinkel ;)

Wij (lees: mijn man :D) zijn ook begonnen aan de zolder. De muren en het plafond waren nog helemaal kaal en het dakraam moest vervangen worden. Als dat af is, dan kunnen de spullen uit de computerkamer naar zolder en dan kan de babykamer ingericht worden. Het is ook bij ons de bedoeling dat de zolder gebruikt kan worden als speelkamer.

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik zou ook wel graag op de facebook groep willen als dat kan? Klets wat makkelijker en kan ik ook beter bijhouden.

Sjoh babykamer inrichten hoeft hier haast niet eens. Onze dochter is afgelopen zomer naar een echt meidenkamer gegaan en de babykamer wordt nu dus niet gebruikt. Moeten alleen een nieuw bed halen voor onze dochter want die slaapt in het juniorbedje. Dat is ook onze ledikant maar kan je dus helemaal ombouwen. Als dit een jongetje wordt dan hoef ik alleen de roze spulletjes te vervangen voor blauw en dan ben ik op kleding na alweer klaar...

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier hadden we helemaal niks meer. En daar ben ik nu zoo blij mee! Heerlijk alles nieuw (en 2e hands) aanschaffen.
    Ze gaan met de verbouwing super snel! Ze verwachten vrijdag klaar te zijn als er niks geks gebeurd. Dan is er een dakraam geplaatste, 2 kamers gemaakt, opbergzolder gemaakt, leidingen verlegd, elektriciteit verlegd, wc in de badkamer gemaakt, alles afgetimmerd en verfklaar gemaakt. Dat is een week sneller dan we verwacht hadden! Vandaag hebben ze het dakraam geplaatst en de frames van de muren en opbergzolder gemaakt. Morgen worden de leidingen verlegd.

19. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sparky, dat is natuurlijk ook nog een idee, de kinderwagen wat pimpen met stoere dingen ;)
    Wat vervelend van voorhoofdholte ontsteking! Hoe gaat het nu?
    Ik heb ook soms harde buiken, vooral einde van de dag, als ik met pijn in bekken loop. Misschien daardoor gespannen. Niet zo fijn.
    Leuk dat de verbouwing is begonnen. Je zal misschien even in de rotzooi zitten maar dan heb je wel wat!

Saby, hier ook onzeker, zeker omdat ik het kindje niet meer vaak voel. Met 11 weken tot 14 weken best veel gevoeld, en nu een stuk minder. Misschien dat de placenta ook gegroeid is en in de weg zit. Maar goed, soms dus nog wel gelukkig. Over paar weken zal dat vast beter te voelen zijn en dat geeft ook wat bevestiging!

Jolan, niet leuk hè, die onzekerheid. Het zal vast allemaal goed zijn.

Hier geen babykamer, we hebben maar 2 slaapkamers. Eerst komt baby op onze kamer en daarna bij zus. Scheelt wel gedoe ;) Willen tzt wel verhuizen.

Facebook is zeker heel erg druk? Ik krijg het dan amper bijgehouden en ontzie het dan helemaal om te reageren :)

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Facebook is inderdaad heel druk. Ik blijf ook gewoon gezellig hier hoor, vind het kletsen via het forum toch wel wat fijner.

Nu moet ik een week sterkere neusspray gaan gebruiken en dagelijks mijn temp bijhouden. Mag niet meer dan 3 dagen koorts hebben.

Wel makkelijk de kleine op jullie kamer, dat hadden wij ook bij zoontje. Daarna ging hijook bij zijn zus op.

Wel vervelend van je bekkenpijn, kan er helaas over meepraten :(

Deel Deze Pagina