Kelly, voor de facebookgroep mag je mij een pb sturen met de naam waaronder je te vinden bent op facebook!
Banykamer kleine komt op onze kamer dus daar.komt ook de commode badje enz als het ouder is zien we wel hoe we het gaan doen.of samen op een kamer of alles omgooien. Hier ook ziek denk buik virus gelukkig nu wel wat beter en heb er net een boterham ingekregen. Welkom.nieuwe dames
Goede morgen dames! ik ben zo jaloers dat jullie de babies al allemaal voelen! Ondanks mijn 2de zwangerschap voel ik nog helemaal niets, zoooo jammer. Placenta ligt voor daardoor kan het komen natuurlijk. Maar ik word er toch erg onzeker van. En iedere controle is erg spannend, toch ander dan wanneer je de kleine wel voeld. Ook wij zijn een kleine verbouwing begonnen, op de zolder 2 nieuwe ruimtes gemaakt,een washok en een slaapkamer erbij. Alles is gestuct, geverft en nieuwe vloeren, trappenhuizen zijn opnieuw gestuct, deze moeten nog geverft worden, Verder kamer van mijn zoon en onze kamer zijn gestuct, geverft en nieuwe vloer. Alleen de babykamer moet nog, maar deze word aan het einde van de maand gestuct, en geverft. Dan nog nieuwe vloeren in de babykamer en de gang, als laatste worden beide trappen nog opnieuw gelakt. Hopelijk zijn we begin februari klaar. Het babykamertje is ook al geleverd, maar hebben we even opgeslagen bij de ouders van mijn man. Aangezien wij hier thuis nog niet klaar zijn.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 29 mei ♥ Mama3 - 4e kindje - bv - th 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - bv - zh 1 juni ♥ Samster -1e kindje - bv - zh ♥ Woman1988 - 1e kindje - bv - zh 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - bv - th ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Pukske - 1e kindje - ?? - ?? 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - bv - zh ♥ Coon - 2e kindje - bv - zh ♥ Liyah - 3e kindje - bv - th ♥ Saby - 1e kindje - bv - zh 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - fv - zh 5 juni ♥ Sparky - 3e kindje - bv - th ♥ Avocadootje - 2e kindje - bv - zh ♥ Babylove85 - 1e kindje - bv - zh 6 juni ♥ Eenwens - 2e kindje - fv - zh ♥ Ligero - 2e kindje - bv - ?? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - bv - zh 7 juni ♥ SarinaS - 1e kindje - bv - zh ♥ Ennas - 2de kindje - bv - zh 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - fv- zh ♥ Born to be mam - 1e kindje - bv - zh ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - fv - zh 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - bv - th ♥ Ukkieuk - 4e kindje - bv - zh 10 juni 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - bv+fv - zh 12 juni 13 juni ♥ Liefschaapje - 2e kindje - bv - ?? ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - bv - th ♥ Bren 87 - 1e kindje 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - fv - zh ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - bv - zh 16 juni ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - bv - th 18 juni ♥ Emmie83 - 2e kindje - bv - zh Jongens: 9 Meisjes: 6 Geheim: 2 Afspraken: Januari 07 MamavanIsabel - extra echo ivm cyste 08 Itsmemarrie - controle vk 09 MamaIII - 20 weken echo 12 Coon - controle vk 12 Saby - controle vk 12 Woman1988 - 20 weken echo 13 Samster - controle vk 13 Liyah - 20 weken echo 13 Daantjuh85 - 20 weken echo 14 Aliesje - 20 weken echo 14 Sparky - 20 weken echo 14 Eenwens - 20 weken echo 15 Women1988 - controle vk 15 Saby - 20 weken echo UMC 15 Sparky - controle vk 15 Bren87 - controle vk 16 Itsmemarry - 20 weken echo 16 Daantjuh - controle gyn 16 Coon - 20 weken echo 19 Babylove85 - 20 weken echo 19 Giegel1989 - 20 weken echo 20 xmiekjuhx - 20 weken echo 20 Born to be mom - 20 weken echo 20 Ligero - controle vk 21 Ligero - 20 weken echo 22 Emmie - controle vk 23 Eef84 - 20 weken echo 26 Williewortel - 20 weken echo 26 Bren87 - 20 weken echo 28 Liyah - controle vk 29 Aliesje - controle vk Februari 03 Emmie83 - 20 weken echo 19 Daantjuh - glucose test Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Happy Mams, ondanks dat ik de kleine al vroeg voelde voel ik haar echt maar heeeel weinig. Heb ook de placenta voor liggen en moet maar net geluk hebben. Ik vind het wel jammer hoor, de andere 2 voelde ik veeeeel meer, ondanks dat de 1e ook de placenta voor had.
Sparky, ja ik vind dat ook echt jammer. ik sta trouwens verkeerd in de lijst, uitgerekende datum is 6 juni en ik heb de 26ste de 20 weken echo.
Hier ook vroeg gevoeld, maar idd ook weinig. Nu laatste dagen toevallig telkens meerdere keren per dag. Ik vermoed ook voorliggende placenta. Ik merk dat de verweking is ingezet. Ben gammel aan het worden en krijg last van maagzuur als ik in bed lig... Zie er een beetje tegenop nog zo lang te moeten en dat het allemaal alleen nog maar erger wordt...
Hier voel ik de kleine ondanks dat het de 2e is ook nog niet zoveel. Tussen de 11 en 14 weken wel regelmatig. Ik vermoed hier ook een voorliggende placenta, vraag het volgende week even na als we de 20 weken echo hebben. Voor de lijst: 14-06-2015 K3lly, 2e kindje, bv, zh. Afspraak: 13-01 20 weken echo.
Ik voel de kleine ook heel lichtjes, en de placenta ligt ook aan de voorkant. Vanmorgen echo gehad, en we krijgen een meisje!! Ik had vanmorgen een extra exho omdat ik een cyste had, die is niet kleiner geworden (zelfs ietsje groter) en is 10 bij 9 cm. Volgende week naar de gyn om te bekijken of hij weggehaald moet worden. (Grens is 10 cm daar zit ik dus precies op) ik vind het wel eng en spannend.. Ik ben nog nooit geopereerd en maak me dan zorgen om de baby. Maar eerst maar een vragenlijst maken voor de gyn, en misschien valt het allemaal mee! 14 januari afspraak gyn en 29 januari 20 weken echo!
Hallo meiden, Volgens mij heb ik me al een keer gemeld hier maar Door het vele spugen en ziek zijn niet meer gereageerd. Zou ik nog mee mogen schrijven hier? Ik ben 18+2 weken zwanger van een meisje en 8 juni uitgerekend. Het is mijn 2e kindje heb al een dochtertje van 14 maanden en zou ik ook op Facebook erbij mogen? Daar reageer ik denk ik iets sneller dan hier.
Oef mamavanisabel, dat snap ik dat dat spannend is. Lijkt me ook iets ingrijpender als er ook een kindje zit of niet? Hallo mamavanrosalie! Gelukkig maar dat je van het spugen af bent!
Mamavanisabel, leuk een meisje! En ik snap dat je dat heel spannend vindt. Mamavanrosalie, welkom terug. Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Heb je er nu nog last van?
dankjewel het gaat nu eindelijk goed gelukkig! Alleen op mn werk spuug ik nog wel eens ( werk op PG afdeling, nare luchtjes) thuis nu sinds een week of anderhalf niet meer.
Ben ik ook weer eens een keertje. Wel erg laat maar nog een gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal. Las een hoop over baby kamers en schoppende baby's. Leuk!!! Hier de kamers allemaal omgegooid en de twee grote mannen hebben samen de zolder tot mannenhonk gekregen. Heel veel ruimte daar. De kamer van dochter is enorm lief geworden. Helemaal haar plekje. De onze ook behangen en geverfd en nieuwe gordijnen. En straks in maart de babykamer maar eens gaan doen. Heb er geen haast mee. Eergister bij de VK geweest. Beeb groeit top. Baarmoeder iets boven mijn navel. Voel de baby eigenlijk maar heel zelden. Ook door ligging placenta maar komt vanzelf wel. 4 februari volgende afspraak vk. Ga straks eens even goed terug lezen. Is weer veel geschreven. Welkom terug voor de mama's die weg waren.
Wat zijn sommige van jullie al voortvarend te werk gegaan met de babykamers , ik durf dat nog niet echt (had ik bij de eerste ook). Wil eerst een goede 20 wkn echo en weten wat het wordt, zodat ik weet welke kleur verf ik moet kopen haha. Wij moeten ook de kamers omgooien, veel sjouwen met kasten e.d. We gaan wel zaterdag naar de Ikea, even wat spulletjes voor mijn dochters nieuwe kamer kopen. Ik ga haar toch verhuizen naar de grote kamer voordat de baby er is. Zat eerst nog te twijfelen, maar das toch het meest praktisch. Na zaterdag heb ik elk weekend 1 of meerdere verjaardagen, dus komende 4-5 weken zal het er ook niet van komen. De magnesium lijkt overigens te werken, wel wat stijve spieren gehad, maar geen ondraaglijke pijnen.
Maandag vk controle dus spannend elke x! En dan donderdag de 20 weken! Kennen jullie de site next uk babykleding die hebben echt leuke dingen
Hier vandaag alweer 19 weken. Woensdag de 20 weken echo. Zo spannend! Woensdag ook de kinderwagen ophalen. Verbouwing gaat erg goed, meeste werk is bijna klaar. 19e wordt er geschilderd en 30e komt de vloer. Dan dat weekend de kamers omzetten.