Fijn dat alles goed was dames! Ik begin helaas last te krijgen van mijn bekken. Kijk het nog een weekje aan, anders word het toch echt naar de fysiotherapie. 😯
Hier ook flinke bekkenpijn. Vandaag helemaal. Alles doet pijn, zelfs liggen. Hopelijk morgen weer iets beter anders haal ik de bekkenband er echt bij.
Super de goede berichten Hier ook bekkenpijn loop ook bij de fysio nu voor laatst geweest blijft stabiel als ik maar he goed oplet wat ik doe.krijg ik meer last dan moet bellen en anders met 32 wkn er weer heen gaan. Bekkenband wors meestal afgeraden omdat het je spieren slap maakt.is tegen mij gezegt
Klopt maar bij mij het enige redmiddel. Mijn bi is chronisch en fysiotherapeut helpt niet, alleen als het verkeerd geschoten is.
Allemaal al goede berichten dankzij de 20 weken echo's. Voor ons nog 2 weken wachten. 3 februari mogen we eindelijk. En dan weten we ook wat het gaat worden.... !! Jeej! Gaat hier sinds een weekje gelukkig beter. Ik heb zo'n 7 weken last gehad van een flinke verkoudheid, die erin hakte. Ook oa doordat mijn holtes zeer deden met bewegen. Veel hoofdpijn gehad erdoor. Gelukkig kan ik nu weer gaan genieten en mijn energie komt terug. Ben ook van plan om nou aan zwangerschapszwemmen te gaan doen. Maar ben nog opzoek naar een goede bikini, of badpak. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gewoon al die tijd mijn "normale" bikini aangehad, maar hem daardoor wel verpest, doordat alles uitlubberde (grotere borsten enzo) Maar is blijkbaar in dit jaargetijde nogal lastig. Even goed zoeken op internet.
Emmie, ik heb mijn badpak bij random Eva vandaan. Is een webshop. Aangezien ik vrijwilligerswerk doe in het zwembad had ik wel een goede nodig. Hier ook zo'n heftige verkoudheid gehad, nu gelukkig bijna vanaf door antibiotica.
Hoe gaat het bij jullie met het eten? Kan s'avonds met moeite 3 happen van mijn warme maaltijd eten 😕 wel heb ik de hele tijd maar dorst...
vrijdag hadden wij onze 20 wkn echo.alles was zo goed zo ver ze het kunnen zien en we verwachten een ventje. eten gaat goed hier wel minder als normaal ma rover de dag denk zelfde of meer dan normaal.
Over twee weken komt de kinderkamer! Morgen naar de tandarts twee gaatjes vullen 😳 verder is de kleine als ik hem voel erg druk!
Voel de kids zo verschrikkelijk wisselend. De ene dag heel veel en nu weer 2 dagen wat minder.. Super irritant.. Maar het zal allemaal wel goed zijn Wij zijn ook begonnen aan de babykamer.. D.w.z. Hij is nu leeggehaald en er moeten nog wat renovatie werkzaamheden plaatst vinden (verwarming ombouw, muurtje stucen, vloertje etc) Maar eindelijk begonnen dus
Ligt het aan mij, of zijn er nu echt veel zwanger van een jongetje! Bij mij gaat eten goed, in de middag ben ik een bodemloze put, niks vult, vooral als ik op mijn werk ben. Verder af en toe maagzuur, maar niet heel heftig nog.
Volgens mij lopen jongens en meisjes nog redelijk gelijk op. Eten, hier verschilt het, soms een bodemloze put soms krijg ik nauwelijks iets weg. Bewegen, verschilt ook erg per dag hoor. Is volgens mij nog heel normaal. Hier worden de nieuwe kamers op zolder de aankomende dagen geschilderd. Dan nog wachten op de vloer en dan kunnen de kamers over en de babykamer klaar gemaakt worden. Sorry beetje ego bericht.
Hier gisteren de 20 weken echo gehad. We krijgen een zoon! Hij is helemaal goedgekeurd. Qua groei ligt hij helemaal goed op schema en alles zit er op en aan😉 De lengte van mijn baarmoedermond is ook goed. Die wordt vanaf nu elke 2 weken gemeten dus daar heb ik ook een goed gevoel over. We wachten het af. Vanaf morgen ga ik weer twee uurtjes meer werken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Mij volgende twee afspraken staan ook gepland. 2 februari controle bij de vk en de 17e bij de gynaecoloog.
Hallo allemaal, Enige tijd geleden heb ik mij moeten afmelden voor dit clubje, omdat ik een missed abortion had gehad. Inmiddels ben ik (gelukkig) weer zwanger en breekt er een spannende periode voor mij aan. Ik heb even naar jullie berichten gekeken en gelukkig veel positieve/blije verhalen. Ik wens jullie een voorspoedige tweede helft toe. Gefeliciteerd allemaal! Ik ga me denk ik niet aanmelden voor een nieuw groepje, omdat ik verwacht dat ik hier alleen maar onzeker van zal worden. Maar vond het toch leuk om nog even bij jullie te kijken en met een positief bericht af te sluiten. Groetjes, HappyZwanger